Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta, mitä olet nähnyt työkaverillasi eväinä?

Vierailija
17.06.2014 |

Taannoin eräässä työpaikassa ihmettelin aina leikkeleiden valtavaa määrää työkaverin leivän päällä. Hänellä oli AINA vähintään 5-6 siivua leikkelettä tavallisen leivän päällä.

Kommentit (195)

Vierailija
141/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään "kyttää" työkavereiden eväitä, mutta koska syömme kaikki samaan aikaan samassa pöydässä, ei voi olla huomioimatta mitä muilla lautasellaan on.. teen huomioni kuitenkin hienovaraisesti eikä tosiaan tulisi mieleen asiasta kommentoida. Ärsyttää niin suunnattomasti yksi työkaveri, joka tosiaan joka ikinen päivä oikein kuikkii selkäni takaa kun kaadan eväsrasian sisällön lautaselle ja hyvin usein myös ääneen ihmettelee että mitäs sulla nyt tällä kertaa onkaan. Ruuan jälkeen tupakkitauolla sitten päivittelee minulle myös muiden työkavereiden eväitä: mikään ei hänelle tunnu kelpaavan, ja samat aiheet käsitellään joka kerta kun jollain ollut esimerkiksi kalaa (hän on itse allerginen, kuulemma jo haju aiheuttaa oireita..), eineksiä (varsinkin perheenäidillä, tekeehän tämä varmasti joka päivä lämpimän ruuan kotona lapsille), viereisestä lounasravintolasta haettu ruoka (se pitäisi syödä paikan päällä ravintolassa eikä tuoda työpaikan kahvihuoneeseen), lounasravintolan ruuasta ei myöskään saisi valittaa kun ei kerta itse tee ruokaa jne..

Vierailija
142/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakeitto viilillä on jo niin outo, että pitäis melkein kokeilla!

p.s. aion jatkossakin kysellä ja ihmetellä työkavereideni eväitä, niistä saa aina hyviä vinkkejä itselleenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkaverina n.60v.mies, jolla joka päivä eväänä samanlaisessa orthexin pakastusrasiassa lihakeittoa. Joka päivä. Mietin joskus, että onkohan rouvalta loppunu kotona ruokaideat, kun mies ryystää lihakeittoa kaiket päivät. Mua ällöttää jo se pelkkä keiton haju, en pystyis syömään joka päivä samaa ruokaa, 3päivää max ja sitten pitäis jo vaihtaa lajia. Saati sitten vuositolkulla samaan...

Vierailija
144/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:05"]

päivittelee minulle myös muiden työkavereiden eväitä: mikään ei hänelle tunnu kelpaavan, ja samat aiheet käsitellään joka kerta[/quote]

voi kamala, tämä kuulostaa niin ikävältä ihmiseltä :( Oikealta tunnelman myrkyttäjältä. Eikö kukaan ole ikinä sanonut tälle ihmisell ikinä tästä ? Tiedän että se on vaikeaa mutta pystyisikö asiaa lähestymään neutraalimmin esim. onko hän ajatellut miltä muista tuntuu kun hän aina kommentoi kielteisesti.

Valitettavasti itsekin olen saattanut olla tällainen ihminen...olen perusnegatiivinen ja yhteen aikaan katsoin oikeudekseni sanoa mitä tahansa mieleeni tuli...:(

Vierailija
145/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikal ei oo kyl syöny kukaa mitää outoo

Vierailija
146/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:30"]

Itse en ole kyllä törmännyt tällaisiin outouksiin kun olen ollut pidempään töissä työpaikassa jossa on työpaikkaruokaloita, mutta tätini sanoi että hänen työkaverinsa söi joka päivä ruokatunnilla yhden purkillisen viiliä johon oli sekoitettu hieman päälle teelusikallinen suolaa eikä mitään muuta.

[/quote]

Mä olen ollut työpaikassa, jossa yksi rouva söi joka päivä viilin ja sen päälle puolukkamurskaa. Joka päivä. Ei sitten yhtään kyllästyttänyt, kerran kysyinkin. Sanoi, että on tottunut syömään sen satsinsa. Toi joka maanataiaamu viisi viiliä jääkaappiin ja hillot.

Vierailija
147/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:41"]

Työkaverini ollessa kesälomalla tuli tuuraajaksi normaalipainoinen nuori tyttö. Koko tuon neljän viikon ajan tyttö söi töissä pelkkiä omenoita. Yksi omena tunnin välein. En nähnyt hänen syövän mitään muuta tuona aikana. Taisi hän yksi perjantai tokaista ennen vuoron loppua että " ei millään jaksais mennä kauppaan mutta kun kotoa on omenat loppu".

[/quote]

Ei jumalau...a

Vierailija
148/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina omia eväitä, lounas maksaa yli 10€:a ja tuosta moskasta se on ihan liikaa. Teen itse ruokia ja välillä ostan valmiita. Mä mitään välitä, mitä muut aattelee. Välillä heitän tosi valkosipulipitsaa uuniin tai lohta.

Vierailija
149/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maastotöissä duunikaverilla oli eväänä aina saarioisen roiskeläppä, jonka söi sitten reppulämpimänä. hyi oksetus.

Vierailija
150/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalaa suoraan purkista, yksi purkki lounaalla.

Vierailija
151/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounaaksi 1,5 litraa jäätelöä

Vierailija
152/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisenä iltana jostakin marketista ostettua sushia. 

Sushin (ja monen muun japanilaisen herkkuruuan) koko perusperiaate on, että se tehdään tuoreesta kalasta tilauksesta. Mutta väliäkös hällä, kun sushi on trendiä ja muotia, ei sillä aterialla tai sen maulla ole väliä. 

Vierailija
153/195 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
154/195 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on tehas on yks Jermu, söi kahden viikon seisakissa joka päivä saman valmisruuan. Kehui olevansa hardcore.

Vierailija
155/195 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko syödä 7 perunaa!!!!!

Vierailija
156/195 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghanalaislähtöisellä työkaverilla oli eväsrasiassa riisiä jonka seassa jotain sisäelintä taisi olla naudan mahalaukkua tms. Pyysi maistamaan mutta oli kyllä turhan voimakas makuelämys minulle. Hänellä oli kyllä hyviäkin pöperöitä välillä ja aina tarjosi maistiaisia.

Vierailija
157/195 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siivoojana kesätöissä lukioikäisenä. Valko-Venäjältä kotoisin oleva työkaveri söi aina töissä sellaisia jyrsijän ruualta näyttäviä pellettejä. Hän oli kyllä super kaunis, näytti ihan Nina Dobrevilta.

Vierailija
158/195 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

karjalanpaistia ja muusia ja täytekakkupala

Vierailija
159/195 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä työkaverilla on aina joku valmishampurilainen mukana, joka päivä.

pysykö se terveenä. ja puhuiko koskaan ruuanlaitosta,suosikeista.

Vierailija
160/195 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan työkaveri, joka ei syönyt mitään lounaaksi. Hän joi jokaikinen lounastauko päivittäin kaksi keskiolutta, kun muut söi lounaan. Tästä on kyllä aikaa. Se oli varmaan erikoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi