Erikoisinta, mitä olet nähnyt työkaverillasi eväinä?
Taannoin eräässä työpaikassa ihmettelin aina leikkeleiden valtavaa määrää työkaverin leivän päällä. Hänellä oli AINA vähintään 5-6 siivua leikkelettä tavallisen leivän päällä.
Kommentit (195)
Kiisseliä ohuessa pakastuspussissa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:50"]
Kyttääjien takia en voi syödä eväitä työpaikalla. Hitto, tuijottakaa omia ruokianne, älykääpiöt!
[/quote]
No voi jestas. Mitä pahaa tässäkin nyt on? Kukaan tuskin on kytännyt mitään. Täysin harmittomia, huvittavia tarinoita - kuitenkin aina joku mielensäpahoittaja loukkaantuu verisesti.
[/quote]
Se nyt vaan on moukkamaista kytätä toisten eväitä, ei siitä mihinkään pääse. Tuskin kukaan moisesta verisesti loukkaantuu mutta moni varmaan kokee rasittavana moisen kyyläilyn.
[/quote]
No mutta eihän niitä eväitä tarvitse kyylätä!! Vai pitääkö olla koko ajan varuillaan, ettei vaan katse sattuisi edes sivusilmällä vahingossa
eräässä työpaikassa akat kävi sokoksen lihatiskiltä ostamassa grillikylkeä ja söivät naisten vessassa sitä. yläkerrssa olisi ollut minikeittiö ja ruokasali iso vielä.
Mun mäyristä ihmettelivät toimistolla hetken, oli just viimeinen duunipäivä ennen lomaa.
En juonut kokonaan tota ,muutaman annoin janoisille.
Koodihommissa ei niin justiinsa eväiden suhteen,eikä minkään muunkaan,kunhan tulee asiat ratkottua ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräs vanhempi naispuolinen työkaveri edellisessä työpaikassani söi muutaman kuukauden ajan joka päivä lounaaksi puolikkaan kaalin. Sai ainakin tarpeeksi kuituja. Hämmästelen edelleen, kuinka onnistui upottamaan itseensä melkein kilon kypsentämätöntä kaalia lounaan aikana!
ja peiton alla haisi yöllä,,huh huh peitto paisui
Yksi työkaveri keitti perunat töissä. Toinen söi aina vain purkkiananasta ja riisikakkuja.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:47"]Lihavat syövät aina salaattia lounaalla! :-D Aika outoa.
[/quote]
En ole syönyt koskaan salaattia lounaaksi. Aika outoa.
miks ei riippuu mitä pitää sisällään,simpukkapastaa,kananlohkoja ,herneistä kaliumia,yms tarpeet.keitetty munakin joskuslohkoina. ruokaisa salaatti. ehkä kvinoaa..
Oudointa oli kun yhdessä työpaikassa työkaveri söi lounaalla vain parisiivua ranskanpllaa ja autuaasi leikkasi tomaatin siivuiksi siihen päälle. Aina teki suuren numeron mun eväistä jotka oli ruokaisia salaatteja. Sitten vaihdoin työpaikkaa niin siellä taas useampi työkaveri söi myös pelkkää ranskanpåullaa tomaatein ja siitä kotoa tuodun tomaatin siivuttamisesta tekivät aina suuren ohjelmanumeron, kuin myös toisten (kaikkien joilla muuta kuin ranskanpullaa ja tomaattia) eväistä.
Taas yksi syy, miksi on parempi olla työtön. Tuollaisia toisten eväiden kyttääjiä nimittäin ihan oikeasti on työpaikoilla, se on tullut nähtyä.
Eräs naiskollega söi usein pelkkiä juustoja kahvin kanssa. Joka tauolla veti vain veitsellä juustokimpaleesta siivuja ja mustaa kahvia perään. Sillä oli aina kiire takaisin työn ääreen,eikä ollut aikaa muuhun kuulemma. Yökötti ajatus pelkästä rasvaisesta juustosta.
Edellisenä päivän leikatut kynnet, tykkäsi pureskella niitä
Vierailija kirjoitti:
Edellisenä iltana jostakin marketista ostettua sushia.
Sushin (ja monen muun japanilaisen herkkuruuan) koko perusperiaate on, että se tehdään tuoreesta kalasta tilauksesta. Mutta väliäkös hällä, kun sushi on trendiä ja muotia, ei sillä aterialla tai sen maulla ole väliä.
No kyllä ne japanilaisetkin syö markettisushia, ei se mikään synti ole. Olen käynyt Japanissa ja niitä myydään siellä samaan tyyliin valmiissa muovirasioissa.
Ja ihan hyvää se on, ei nyt aina lounaalla tarvitse olla 5 tähden ravintolakokemus tuoreesta sushista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan työkaveri, joka ei syönyt mitään lounaaksi. Hän joi jokaikinen lounastauko päivittäin kaksi keskiolutta, kun muut söi lounaan. Tästä on kyllä aikaa. Se oli varmaan erikoisin.
Mä välillä hiippailen ruokiksella lähipuistoon juomaan 2 olutta kun ei yhtään huvita syödä ja muutenkin pännii. En läheskään joka viikko.
1. Työkaveri söi ainakin 2.5 v. (sen ajan, jonka olimme samassa yksikössä) pussillisen nuudeleita eikä koskaan mitään muuta.
2. Toisessa työpaikassa nuori nainen söi aina pakastepussillisen maissia mikrotettuna. Eikä hänkään mitään muuta. Tätä kesti vuosia....
Yhdessä työpaikassa työkaveri söi lounaansa aina työpöydällään avokonttorissa, vaikka sitä varten oli keittiö. Availi sardiinipurkkejaan siinä, söi lämmitettyä kaalilaatikkoa yms. Samalla vahtasi pää kääntyillen, montako minuuttia kukin piti ruokataukoaan.
On 10v vanha ketju. Mutta ei mun eväät ole tässä ajassa muuttuneet. Mulla on sen verta kiireinen työ etten kerkeä edes istua. Näppärä eväs on litra piimää. Tölkissä pitää olla korkki niin voi naukkailla ohimennen...Kotiin tullessa sitten tajuton nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla on eräs, joka syö joka ikinen päivä paketin Saarioisen maksalaatikkoa.
Olemmeko samassa työpaikassa??? Toisella tyypillä on aina pelkkiä hapankorppuja...
Vierailija kirjoitti:
Kolme erikoisempaa on jäänyt mieleen:
-maksalaatikon seurana oli 3 kokonaista paprikaa kantoineen päivineen, joista nainen haukkasi kuten omenasta..
-2 vuotta työkaverina oli nainen, jonka lounas oli aina Saarioisten porkkanalaatikkoa ja 1-2 grillimakkaraa mikrotettuina. Aina. Varmaan oli ollut ennen mun tuloa sekä lähtöni jälkeenkin.
- säilykesardiinit, nautittuna työpisteessä muka salaa... Se haju....! XD
Yleensä kalaruoat yhteisissä taukotiloissa, yäk, oli se sitten tonnikalaa, sardiinia tai eilistä kalakeittoa.
Sellaisessa litran kannellisessa muovisessa juomapurkissa maitoa ja mysliä. Tehnyt sen aamulla valmiiksi ja toi töihin. Lounaalla sitten kauhoi lusikalla sitä sössöö. Joka päivä. Hirveitä sokeripommejakin noi myslisekoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Nutrilett-laihdutuspussikeittoja.Ilmeisesti söi niitä ahkerasti töissä, mutta kotona sitten lipsuttiin..fiksua.
Mietipä sitä, Nutrilett on kevyempi kuljettaa mukana kuin mikään muu eväs eikä ole pelkoa ruoan pilaantumisesta säätilojen takia.
tää oli mun synkän pv piristys. en saa naurua loppumaan ja kerron kaikille, oi oi kaikkee sitä onkin