Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
401/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitäkin huolimatta, että olen taas ihan sekaisin, vaikka päivällä tuntui paremmalta. Mä pelkään ihan kauheasti surua. En ollut ajatellut, että suhde voisi tuottaa minulle surua, koska se oli antanut pelkkää hyvää eikä vaatinut minulta mitään eikä ollut mitään "peruskauraa", niin kuin joku kirjoitti. Mä en edes halua mitään peruskauraa. En halua mennä sinne surun ja pettymyksen puolelle enkä halua olla nöyryytetty ja menettää hallintaa. Mies tulee varmaan ihan kohta ja mun pitäisi valmistautua siihen. Tuntuu kurjalta lukea teistäkin, jotka olette itsenne satuttaneet.

ap

Minusta sinun tilanteessasi on ihan luonnollista tuntea surua, pettymystä, vihaa, tuntea tulleensa nöyryytetyksi ja hyväksikäytetyksi, petetyksi.

Jos et uskalla tuntea näitä tunteita, niin onhan yksi vaihtoehto uskotella itselleen, ettei mitään ole tapahtunut, kaikki on hyvin. Elää valheessa. No, monet ihmiset elävätkin niin. Mutta kyllä se kuluttaa ihmistä, nakertaa, tekee onnettomaksi. Ennen pitkää sen tien valinneet tulevat tuntemaan enemmän surua ja tuskaa kuin olisivat arvanneetkaan. Luultavasti enemmän kuin jos olisivat heti olleet itselleen rehellisiä.

Olethan sinä ap jo nyt satuttanut itsesi. Olit onnellinen suhteestasi, ja sait tietää sen perustuneen valheelle.

Vierailija
402/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan jättänyt, eikä kukaan oikeastaan edes satuttanut. Minulla on ihana koti ja rakkaat ystävät. Kukaan mies/poika ei ole jättänyt minua. Olen joidenkin kanssa edelleen ystävä. Ja nyt mun pitäisi päättää, ehkä, en tiedä vielä. Enkä mä edes tiedä, kuka olisi jättänyt kenet, jos me nyt eroamme.

ap

on kusettanut mua noin rankasti. Menisi kyllä arvostus ja kunnioitus siihen kaveriin saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mies oli Micke, sitten Micke olikin vain tullut mieleen jostain muusta ja nyt ap kuitenkin puhuu miehestä nimellä M. Ilmeisesti ap haluaa, että juttu jotenkin tulee julkiseksi.

Nuo kuvaamisjutut ovat ällöttäviä.

Tauti on mahdollinen, koska ap:lla ei ole mitään tietoa muista seksikumppaneista ja he eivät ole läyttäneet kondomia.

Vierailija
404/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu tyttöystävänsä/vaimonsa kanssa :( Eipä siinä ole vaihtoehtoja. Jos asuisi vaik äidin kans, niin aina välillä ehkä löytyisi hetki. Vakava mielenterveysongelma on myös yksi vaihtoehto.

Hankkiudu eroon, vaikka kuinka koskee. Olen nähnyt todella läheltä erään vastaavan tapauksen.

Vierailija
405/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja m taas tarkoittaa miestä (m=mies), tulkitsen minä.

Välillä mies oli Micke, sitten Micke olikin vain tullut mieleen jostain muusta ja nyt ap kuitenkin puhuu miehestä nimellä M. Ilmeisesti ap haluaa, että juttu jotenkin tulee julkiseksi. Nuo kuvaamisjutut ovat ällöttäviä. Tauti on mahdollinen, koska ap:lla ei ole mitään tietoa muista seksikumppaneista ja he eivät ole läyttäneet kondomia.

Vierailija
406/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä hyvä kirjoittaja! Oletko ajatellut, että voisit oikeasti tehdä sillä elantosi? Se "Aion varjostaa miestäni" oli sinulta kekseliäs ja mukaansa tempaava ja samoin on tämä! Ihana lukea kuinka Av-mammat ottavat kaiken niiiiin tosissaan ja antavat suu vaahdossa elämänohjeita :) Ainakin sopisit hyvin esim. naistenlehtien jatkonovellien kirjoittajaksi! Voisit esim. näyttää omia tänne kirjoittamia aloituksia. Mutta hyvää tunteisiin vetoavaa ja viihdyttävää lukemista!

Anna kun arvaan susta jotakin: Haluaisit olla esim. tämän tarinan kaunis ja seksikäs 27-vuotias tytön hupakko, mutta oikeasti olet 4-kymppinen, ylipainoinen 4:n lapsen kotiäiti, jonka mies ainakin ulkoisesti on vastakohta tämän tarinan miehelle? Olet iloinen ja hyväsydäminen ihminen ja rakastat uppoutua romanttisiin kuviteltuihin tarinoihin? Jatka juttujesi kirjoittamista tänne! Mun elämässä ei tällä hetkellä mitään romantiikkaa niin näitä on hauska lukea ;)

Vierailija
407/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa ja ällöä. Välillä mies oli Micke, sitten Micke olikin vain tullut mieleen jostain muusta ja nyt ap kuitenkin puhuu miehestä nimellä M. Ilmeisesti ap haluaa, että juttu jotenkin tulee julkiseksi. Nuo kuvaamisjutut ovat ällöttäviä. Tauti on mahdollinen, koska ap:lla ei ole mitään tietoa muista seksikumppaneista ja he eivät ole läyttäneet kondomia.

Mulle tulee tällainen mieleen.

Vierailija
408/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden vaimot alkaa keuhkoamaan jokaisesta lenkille lähtemisestä :-)

Vierailija
409/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa ja ällöä. Välillä mies oli Micke, sitten Micke olikin vain tullut mieleen jostain muusta ja nyt ap kuitenkin puhuu miehestä nimellä M. Ilmeisesti ap haluaa, että juttu jotenkin tulee julkiseksi. Nuo kuvaamisjutut ovat ällöttäviä. Tauti on mahdollinen, koska ap:lla ei ole mitään tietoa muista seksikumppaneista ja he eivät ole läyttäneet kondomia.

Ap vaikuttaa pelaavan muutenkin uhkarohkeaa peliä. Voi tosin olla ihan alitajuistakin, että pyrkii jäämään kiinni. Valitettavasti hän varmaan särkyisi vielä enemmän, jos vaimo saisi tietää.

Vierailija
410/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu siltä. Ap vaikuttaa pelaavan muutenkin uhkarohkeaa peliä. Voi tosin olla ihan alitajuistakin, että pyrkii jäämään kiinni. Valitettavasti hän varmaan särkyisi vielä enemmän, jos vaimo saisi tietää.

Vierailija
411/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivaat itseäsi? Miten viitsit kirjoittaa noita viestejäsi? Ei sinun tarvitse. En voi sinun mieliksesi kirjoitaa mitään muuta. Elämässä kun eivät asiat ratkea parissa päivässä, vaikka sinä kai olet niin onnekas. Pysy poissa siinä omassa jännittävässä ja vauhdikkaassa elämässäsi. ap

Koska suutut, kun joku kyseenalaistaa kirjoituksesti? Tämä on keskustelupalsta, ja myös minulla on oikeus sanoa mielipiteeni jutustasi. Siksihän tänne kirjoittelet jatkuvasti. En pyydä anteeksi sitä, että minusta sinä olet provo.

Vierailija
412/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, en halua olla k.pää enkä halua ketään satuttaaen edes itseäni. Voi vaikuttaa siltä, että olen piittaamaton. Nyt en vain vielä osaa enkä pysty ratkaisemaan tätä asiaa ja muuttamaan kaikkea taas hyväksi. ap

Vierailija
413/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan susta jotakin: Haluaisit olla esim. tämän tarinan kaunis ja seksikäs 27-vuotias tytön hupakko, mutta oikeasti olet 4-kymppinen, ylipainoinen 4:n lapsen kotiäiti, jonka mies ainakin ulkoisesti on vastakohta tämän tarinan miehelle? Olet iloinen ja hyväsydäminen ihminen ja rakastat uppoutua romanttisiin kuviteltuihin tarinoihin? Jatka juttujesi kirjoittamista tänne! Mun elämässä ei tällä hetkellä mitään romantiikkaa niin näitä on hauska lukea ;)

Vierailija
414/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä hyvä kirjoittaja! Oletko ajatellut, että voisit oikeasti tehdä sillä elantosi? Se "Aion varjostaa miestäni" oli sinulta kekseliäs ja mukaansa tempaava ja samoin on tämä! Ihana lukea kuinka Av-mammat ottavat kaiken niiiiin tosissaan ja antavat suu vaahdossa elämänohjeita :) Ainakin sopisit hyvin esim. naistenlehtien jatkonovellien kirjoittajaksi! Voisit esim. näyttää omia tänne kirjoittamia aloituksia. Mutta hyvää tunteisiin vetoavaa ja viihdyttävää lukemista! Anna kun arvaan susta jotakin: Haluaisit olla esim. tämän tarinan kaunis ja seksikäs 27-vuotias tytön hupakko, mutta oikeasti olet 4-kymppinen, ylipainoinen 4:n lapsen kotiäiti, jonka mies ainakin ulkoisesti on vastakohta tämän tarinan miehelle? Olet iloinen ja hyväsydäminen ihminen ja rakastat uppoutua romanttisiin kuviteltuihin tarinoihin? Jatka juttujesi kirjoittamista tänne! Mun elämässä ei tällä hetkellä mitään romantiikkaa niin näitä on hauska lukea ;)

Vierailija
415/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Ap:n kirjoituksia on ollut hauska lukea. Paranee kirjoitus kirjoitukselta. Täytyy tulla huomenna lukemaan lisää.

Vierailija
416/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä yksityiskohtaisemmin kertoa:

Olimme olleet muutaman vuoden naimisissa ja olin juuri saanut toisen lapsemme. Kaikki meni toisen vastasyntyneen kanssa niin paljon helpommin kuin ensimmäisen. Olimme joka tapauksessa molemmat hullunlailla ihastuneita lapsiimme, ja mielestäni yhä rakastuneita toisiimme. Noihin aikoihin mies alkoi puhumaan, että meidän olisi aika rakantaa/ostaa talo ja niin sitten tehtiinkiin.

Toivoimme (erityisesti MIES toivoi!) myös kaiken aikaa kolmatta lasta, jota ei kuitenkaan meinannut kuulua. Miehen huonon spermanäytteen takia menimme jopa hoitoihin. Raskaaksi tulin vasta kun 2. lapsi oli 3 v., koko ajan kuitenkin yritimme.

Eli elimme kaikenkaikkiaan hyvää lapsiperheen aikaa. Seksielämämme oli kutakuinkin normaalia. Kerran kesken romanttisen yön miehen mies sai tekstiviestin. Hän laittoi heti puhelimen pois päältä. Aamulla, kun puhelin oli taas päällä ja ja se soi, menin vastaamaan (mies oli suihkussa). Silloin elämäni muuttui, loput voit melkein arvata.

Miehellä oli ollut suhde pari-kolme vuotta (alkanut silloin, kun 2. lapsemme oli ihan pieni). Tuo toinen nainen oli koko ajan elänyt uskossa, että olemme eroamassa jne. Mies oli vakuutellut rakastavansa häntä, olevansa onneton jne.

En halunnut olla kenenkään onnen tiellä vaan jättää mieheni. Mieheni oli täysin järkytynyt, että olin saanut tietää ja tuota toista naista kohtaan hänellä oli yht´äkkiä vai negatiivisia ajatuksia. Eikä hän koskaan enää halunnut nähdä häntä.

Mutta kaikki tuo oli tosiaankin totta, näin jopa miehen kirjoittamia kirjeitä tuolle naiselle (hän oli kaunis, minua nuorempi...). Jäimme miehen kanssa asumaan yhteen, vaikka en pitkään voinut hänen kanssa puhuakaan. Mies aneli ja rukoili, lasten takia en osannut lähteä. Jäimme yhteen, vaikka en vielä tänä päivänäkään ole onnellinen. En osaa suunnitella tulevaisuutta kovin pitkälle. Nyt ajattelen, että haluan muuttaa pois kun lapset ovat isompia.

Syy oli tietenkin mieheni, mutta niin toivoisin, että tuo toinen nainen ei olisi suostunut moiseen vaan pitänyt itsensä erossa naimisissa olevasta miehestä. Meidän lapsillammekin olisi ollut onnellisempi lapsuus...

Vierailija
417/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden vaimot alkaa keuhkoamaan jokaisesta lenkille lähtemisestä :-)

Kaikki duunareitten vaimot voi ainakin huokaista.

Vierailija
418/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ilkeitä ihmisiä täällä liikkuu. Mulle tuli ainakin paha olo ap:n puolesta, vaikka kaikki merkit viittasivat umunkin mielestä siihen, että jotain hämärää miehellä on menossa... Täytyykö sillon tullai lkkumaan ja lällättelemään, tai väittämään että kirjoittajan naista ei ole edes olemassa.. Ja juu, mulla ei ole lapsia, enkä pyöri täällä minkänä perhejuttujen perässä. Enkä todellakaan hanki lapsia jos musta tulee noin kettumainen ihminen niiden myötä ku täällä olevat ihmiset tuntuu olevan.

n22

Vierailija
419/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ilkeitä ihmisiä täällä liikkuu. Mulle tuli ainakin paha olo ap:n puolesta, vaikka kaikki merkit viittasivat umunkin mielestä siihen, että jotain hämärää miehellä on menossa... Täytyykö sillon tullai lkkumaan ja lällättelemään, tai väittämään että kirjoittajan naista ei ole edes olemassa.. Ja juu, mulla ei ole lapsia, enkä pyöri täällä minkänä perhejuttujen perässä. Enkä todellakaan hanki lapsia jos musta tulee noin kettumainen ihminen niiden myötä ku täällä olevat ihmiset tuntuu olevan.

n22

Joku täysjärkinenkin vaihteeksi linjoilla!

Täytyy kyllä ihmetellä, miten pieneksi näiden "mammojen" elinpiiri näyttää kutistuvan lasten myötä. Ja ihan samoin olen ajatellut yrittää itseni säästää tuolta, vaikka ensimmäinen lapsi nyt onkin tulossa (ja joo joo, nyt saan heti kymmenen kommenttia siitä, miten olen naiivi typerys joka ei vielä ymmärrä lapsiperheiden realiteeteista tuon taivaallista).

Vierailija
420/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan jättänyt, eikä kukaan oikeastaan edes satuttanut. Minulla on ihana koti ja rakkaat ystävät. Kukaan mies/poika ei ole jättänyt minua. Olen joidenkin kanssa edelleen ystävä. Ja nyt mun pitäisi päättää, ehkä, en tiedä vielä. Enkä mä edes tiedä, kuka olisi jättänyt kenet, jos me nyt eroamme.

ap

Mitä sillä on väliä, kuka kenet jättää jne. kunhan nyt lopetat yhteydenpitosi tuohon mieheen. Lakkaa jauhamasta naivisti sitä surua, jonka ero tuottaa. Vaikka itseäsi voisitkin vielä piinata jatkamalla suhdetta, satutat todella pahasti tuon miehen vaimoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän