Rfsu:n raskaustestit epäluotettavia?
Hei, kuinka luotettavia Rfsu raskaustestit oikeasti ovat? Olen kuullut että antavat usein vääriä positiivisia ns. viivanpaikkoja. Testasin eilen sillä early testillä kun oli dbo 10 ja sain sellaisen haamun. Testasin myös Rfsu liuskatestillä ja oli puhdas nega.
Tänään siis kp 23/28. Tänään tuntunut ekan kerran pahoinvoinnin häivähdyksiä. Lämpö koko ajan 37 tai yli mutta niin ilmeisesti aina oviksen jälkeen. Kuinka monella varsinkin se testaa varhain testi antanut vääriä positiivisia?
Kommentit (11)
Mahdollisesti kettu käynyt kolossa.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti kettu käynyt kolossa.
Tulitko?
Kyllä ne on ihan luotettavia, mutta kannattaa testata vasta kun kuukautiset on oikeasti myöhässä.
Minä en saanut niillä kunnon viivaa ollenkaan vaikka tukevasti paksuna olin. Lopulta hain digitestin jonka kanssa ei tarvinnut arvuutella tulosta.
Testaapa kahden viikon päästä uudestaan niin saat huomattavasti luotettavamman tuloksen. Mikään testi ei anna tulosta vielä viikko ovulaatiosta.
Olitko testannut ovulaation vai miten tiedät sen noin tarkasti? Turhan aikaisin teet testiä ja stressaat asiasta. Viikon päästä tulos näkyy varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olitko testannut ovulaation vai miten tiedät sen noin tarkasti? Turhan aikaisin teet testiä ja stressaat asiasta. Viikon päästä tulos näkyy varmemmin.
Testasin oviksen ja sain sillon plussan aamulla kp 12 ja sillon oli myös kipuja. Siksi oletan että ovis ollut silloin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testasin oviksen ja sain sillon plussan aamulla kp 12 ja sillon oli myös kipuja. Siksi oletan että ovis ollut silloin.
Ap
Onko kettu käväissyt luolassa 🙂
Kyllä niiden pitäisi olla luotettavia. Itse olen testannut niillä aina vasta, kun kuukautiset ovat myöhässä. Voihan se "väärä" positiivinen tulla senkin takia, että ehtii mennä kesken ja kuukautiset alkaakin normaalisti.