Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
Ymmärsit sarkasmin ihan oikein. Mutta kun kirjoitit ettei tuollaisesta yleensä valehdella että onko tauteja. Kun jotkut miehet nyt vaan haluavat päästä vähän väliä vieraisiin. Ja kun jotkut miehet eivät vaan tykkää touhuta kortsun kanssa. Niin olistkos suostunut ilman kortsua jos se mies olis sanonu että kyllä mä eilen olin vaimon kanssa ja viimeisen vuoden aikana on ollut 5 muutakin sivusuhdetta ja kaikkia panin ilman kortsua. Tuskin. Ja kun et kysynyt montako kumppania vaikka viimeisen vuoden aikana niin miksikäs tuo olis niistä kertonut (jos nyt olis kertonut edes vaikka olisist kysynyt). Minusta tuo miehen olen tauditon tarkoittaa en tietääkseni kanna tauteja mutta ei todellakaan mitään varmaa tietoa etteikö tauteja voisi kuitenkin olla tuollaisella elämäntavalla mitä tuo mies kuulostaa harrastavan.
Eli käy testeissä ja elä niin että jos oletkin raskaana niin et itke että pakko tehdä abortti kun tuli kännättyä /syötyä sellaisia lääkkeitä joita ei raskaana saisi käyttää. Sillä vaikka miehelle olisi tehty sterilisaatio niin sekään ei ole 100 % luotettava. Tiedäthän että ilman ehkäsyä seksiä harrastavia sanotaan usein vanhemmiksi sitten vähän myöhemmin...
ko. mies halusi todella paljon harrastaa seksiä kanssasi, toki se kertoo viehätysvoimastasi.
Ei raskaus ole realistinen vaihtoehto. En nyt sanatarkasti kerro keskusteluamme, mutta kyllä minä olen ihan varma, että taudeista ei ole pelkoa. Vaikka juttu tässä vaikuttaakin pelkältä seksisuhteelta, ei se sitä ole ollut. Kyllä me olimme ihan kaksi ihmistä omilla persoonillamme ja tunteillamme tässä mukana, vaikka rakkaudesta ei puhuttukaan. Mä nyt vain tunne Micken tarpeeksi hyvin, että tiedän, että en ole yksi nainen muiden joukossa, vaikka hän naimisissa onkin. Siksi tuntuu ihan helvetin pahalta tuo vihjailu.
Anteeksi tylyt sanani, mutta mulla on nyt vähän yksinäinen ja kurja olo.
ap
Ymmärsit sarkasmin ihan oikein. Mutta kun kirjoitit ettei tuollaisesta yleensä valehdella että onko tauteja. Kun jotkut miehet nyt vaan haluavat päästä vähän väliä vieraisiin. Ja kun jotkut miehet eivät vaan tykkää touhuta kortsun kanssa. Niin olistkos suostunut ilman kortsua jos se mies olis sanonu että kyllä mä eilen olin vaimon kanssa ja viimeisen vuoden aikana on ollut 5 muutakin sivusuhdetta ja kaikkia panin ilman kortsua. Tuskin. Ja kun et kysynyt montako kumppania vaikka viimeisen vuoden aikana niin miksikäs tuo olis niistä kertonut (jos nyt olis kertonut edes vaikka olisist kysynyt). Minusta tuo miehen olen tauditon tarkoittaa en tietääkseni kanna tauteja mutta ei todellakaan mitään varmaa tietoa etteikö tauteja voisi kuitenkin olla tuollaisella elämäntavalla mitä tuo mies kuulostaa harrastavan. Eli käy testeissä ja elä niin että jos oletkin raskaana niin et itke että pakko tehdä abortti kun tuli kännättyä /syötyä sellaisia lääkkeitä joita ei raskaana saisi käyttää. Sillä vaikka miehelle olisi tehty sterilisaatio niin sekään ei ole 100 % luotettava. Tiedäthän että ilman ehkäsyä seksiä harrastavia sanotaan usein vanhemmiksi sitten vähän myöhemmin...
Anteeksi vihjailut mutta mainitsin tuosta raskauden mahdollisuudesta koska itse kirjoitit ettet muistanut ottaa kaikkia e-pillereitä... ja pidättäytyminen seksistä on ainut varma ehkäisykeino...
Ymmärrän että olo on nyt yksinäinen. Pahoittelut siitä. Voin uskoa ihan hyvin ettei Mickellä ollut yhtäaikaa muita sivusuhteita kun oli sinun kanssasi. Mutta jos tyyppi pokaa sinut ja selvästi koettaa hurmata sanoillaan, lahjoillaan jne järjestelmällisesti ja selkeästi systemaattisesti niin vaikea kuvitella että olisit Mickelle eka sivusuhde. Eikö hän käyttäydy juuri kuten olisi ennenkin ollut sivusuhteessa ja tietää miten edetä että saa sinut sänkyyn ja mahdollisimman hyvin kiinni suhteeseen ennenkuin paljastuu että Micke onkin naimisissa...
Eli veikkaisin että Micke on touhunnut monta kertaa ennenkin naisten kanssa ja todennäköisesti ilman kortsua. Joten tautien vaara on ihan kohtuullisen iso tuollaisen touhuajan kanssa.
tämä Micke miksi aloitti suhteen kanssasi vaimosta huolimatta?
Ei raskaus ole realistinen vaihtoehto. En nyt sanatarkasti kerro keskusteluamme, mutta kyllä minä olen ihan varma, että taudeista ei ole pelkoa. Vaikka juttu tässä vaikuttaakin pelkältä seksisuhteelta, ei se sitä ole ollut. Kyllä me olimme ihan kaksi ihmistä omilla persoonillamme ja tunteillamme tässä mukana, vaikka rakkaudesta ei puhuttukaan. Mä nyt vain tunne Micken tarpeeksi hyvin, että tiedän, että en ole yksi nainen muiden joukossa, vaikka hän naimisissa onkin. Siksi tuntuu ihan helvetin pahalta tuo vihjailu.
Anteeksi tylyt sanani, mutta mulla on nyt vähän yksinäinen ja kurja olo.
ap
Ymmärsit sarkasmin ihan oikein. Mutta kun kirjoitit ettei tuollaisesta yleensä valehdella että onko tauteja. Kun jotkut miehet nyt vaan haluavat päästä vähän väliä vieraisiin. Ja kun jotkut miehet eivät vaan tykkää touhuta kortsun kanssa. Niin olistkos suostunut ilman kortsua jos se mies olis sanonu että kyllä mä eilen olin vaimon kanssa ja viimeisen vuoden aikana on ollut 5 muutakin sivusuhdetta ja kaikkia panin ilman kortsua. Tuskin. Ja kun et kysynyt montako kumppania vaikka viimeisen vuoden aikana niin miksikäs tuo olis niistä kertonut (jos nyt olis kertonut edes vaikka olisist kysynyt). Minusta tuo miehen olen tauditon tarkoittaa en tietääkseni kanna tauteja mutta ei todellakaan mitään varmaa tietoa etteikö tauteja voisi kuitenkin olla tuollaisella elämäntavalla mitä tuo mies kuulostaa harrastavan. Eli käy testeissä ja elä niin että jos oletkin raskaana niin et itke että pakko tehdä abortti kun tuli kännättyä /syötyä sellaisia lääkkeitä joita ei raskaana saisi käyttää. Sillä vaikka miehelle olisi tehty sterilisaatio niin sekään ei ole 100 % luotettava. Tiedäthän että ilman ehkäsyä seksiä harrastavia sanotaan usein vanhemmiksi sitten vähän myöhemmin...
Minä olin exäni kanssa (silloinen nykyinen), naturally, ilman mitään muuta kuin pillerit suojana.. Sitten tuli pissatauti, johon sain antibiootit. Hieman yli vuosi myöhemmin kävin gynellä ja kappas perkele!! Klamydiahan siellä oli ja oli jyllännyt yli vuoden ! Onneksi olin joutunut syömään 2 antibioottia vuoden aikana (toisen siihen "pissatautiin" ja toinen ihon sairauteen), jotka olivat hillinneet tautia.
Edelleenkään en tiedä miten paljon tuo tauti on tehnyt hallaa itselleni.. lapsettomuushan on pahin, mitä voi aiheuttaa..
Että käypäs siellä testeissä KIPINKAPIN NIINKU OLIS JO!! Ei kukaan halua tulla nimetyksi taudinlevittäjäksi, mutta sinun hoitosi tapaiset miehet varsinkin haluavat vain vetää paljaalla ! ja kun naiset sanovat, että "en oo muitten kaa ollu ilman", niin uskovat.. eivät idiootit tajua että samanlaiset naiset vedättävät ihan samalla lailla kuin he itsekin.
ainakin vaimonsa kanssa. Vaimo taas on voinut olla jonkun muun kanssa. Eli ap:llä voi olla tauti tuolta vaimon seksikumppanilta, vaikka Micke ja Micken rouva olisivatkin oireettomia ja varmoja taudittomuudestaan.
niissä ei ole minulle mitään erityistä. Kunhan ilahduttavat. En ole ns. koskaan elänyt (materian) puutteessa, enkä halua nyt kuulostaa ärsyttävältä. Mulla on varaa lahjoa itse itseäni ihan tarpeeksi. En myöskään usko, että jokaiseen naiseen tehoavat samat sanat ja eleet. Enkä minä ole helppo, ellen itse halua sitä olla. Tässä suhteessa en ollut.
Varmaan olisi järkevää käydä testeissä, vaikka se niin hävettävää onkin. Pillereitä mä olen unohtanut ennenkin, koska olen auttamaton hössö, eikä mitään ole tullut. Eihän se tietysti tarkoita, etteikö koskaan voisi käydä huonosti. Sen mä tiedän ihan pian.
Tuo nimi, jonka näköjään olin kirjoittanut edelliseen viestiin; piti kirjoittaa mies. Yöaika, pieni hämmennys ja lasi viiniä saavat kirjaimet sekoilemaan.
ap
Anteeksi vihjailut mutta mainitsin tuosta raskauden mahdollisuudesta koska itse kirjoitit ettet muistanut ottaa kaikkia e-pillereitä... ja pidättäytyminen seksistä on ainut varma ehkäisykeino... Ymmärrän että olo on nyt yksinäinen. Pahoittelut siitä. Voin uskoa ihan hyvin ettei Mickellä ollut yhtäaikaa muita sivusuhteita kun oli sinun kanssasi. Mutta jos tyyppi pokaa sinut ja selvästi koettaa hurmata sanoillaan, lahjoillaan jne järjestelmällisesti ja selkeästi systemaattisesti niin vaikea kuvitella että olisit Mickelle eka sivusuhde. Eikö hän käyttäydy juuri kuten olisi ennenkin ollut sivusuhteessa ja tietää miten edetä että saa sinut sänkyyn ja mahdollisimman hyvin kiinni suhteeseen ennenkuin paljastuu että Micke onkin naimisissa... Eli veikkaisin että Micke on touhunnut monta kertaa ennenkin naisten kanssa ja todennäköisesti ilman kortsua. Joten tautien vaara on ihan kohtuullisen iso tuollaisen touhuajan kanssa.
et koskaan ole käynyt testeissä niin nyt on hyvä aika mennä, ei omasta ja muiden (tulevien seksikumppanien) terveydestä huolehtimisessa ole mitään hävettävää. Mistä te yleensä juttelitte miehen kanssa, puhuitteko tunteistanne, lapsuudesta jne vai mistä (ei nyt mitään yksityiskohtia tarvitse kertoa)?
Ja oli päättänyt, että yrittää loppuun asti. Näin kertoi siis jälkikäteen. Ja onhan hän kertonut, miksi minusta pitää.
ap
tämä Micke miksi aloitti suhteen kanssasi vaimosta huolimatta?
ainakin vaimonsa kanssa. Vaimo taas on voinut olla jonkun muun kanssa. Eli ap:llä voi olla tauti tuolta vaimon seksikumppanilta, vaikka Micke ja Micken rouva olisivatkin oireettomia ja varmoja taudittomuudestaan.
Mullakin se "pissatauti" vain todettiin ilman mitään tutkimuksia, vain minun lausunto. Vaikka kerroin, että on kerran ennen ollut mutta oli kyllä erilaisen tuntuista silloin, niin siihen sain antibiootit. Kuurin jälkeen ei enää ollut mitään oireita, joten itsekin luulin sen olleen vain pissatauti.
Töistä puhuimme aika paljon, opiskeluistakin, koska minulla ei ole siitä pitkä aika, ja kiinnostuksen kohteista, kirjoista, elokuvista ym. Sellaista tavallista.
ap
et koskaan ole käynyt testeissä niin nyt on hyvä aika mennä, ei omasta ja muiden (tulevien seksikumppanien) terveydestä huolehtimisessa ole mitään hävettävää. Mistä te yleensä juttelitte miehen kanssa, puhuitteko tunteistanne, lapsuudesta jne vai mistä (ei nyt mitään yksityiskohtia tarvitse kertoa)?
Ja oli päättänyt, että yrittää loppuun asti.
ap
tuo mielestäsi romanttisista tunteista?
kun luin uusimmat viestit. Tuo kännykkäkameralla kuvaaminen sänkytouhujen aikana kuullostaa pöyristyttävältä. No, taidanpa olla niin eri sukupolvea... Hoh hoijaa...
ne kehittyvät sitten myöhemmin.
ap
Ja oli päättänyt, että yrittää loppuun asti. ap
tuo mielestäsi romanttisista tunteista?
Siinä oli sellainen viimeisen kerran tunnelma ilmassa, enkä kieltänyt, kun mies kysyi, saako hän niin tehdä. Kamera oli hiljaa nurkassa enkä sitä sitten enää sen enempää miettinyt.
ap
kun luin uusimmat viestit. Tuo kännykkäkameralla kuvaaminen sänkytouhujen aikana kuullostaa pöyristyttävältä. No, taidanpa olla niin eri sukupolvea... Hoh hoijaa...
se mies halusi sinut saada? Hänhän tiesi, että parisuhteeseen hän ei voi sinua saada kun sellainen hänellä jo on.
kirjoittaa micke jos tarkoittaa miestä. nyt minäkin olen varma provosta ja siitä että yrität tarkoituksellisesti viitata tällä mickellä johonkin tiettyyn suuntaan. Harmi, sillä ymmärrän sinua ja tarinaasi muutoin. :(
ap
kirjoittaa micke jos tarkoittaa miestä. nyt minäkin olen varma provosta ja siitä että yrität tarkoituksellisesti viitata tällä mickellä johonkin tiettyyn suuntaan. Harmi, sillä ymmärrän sinua ja tarinaasi muutoin. :(
mitään (kuten en minäkään hänelle) ja kertoi, kun kysyin. Tuo on ihan totta; en olisi suostunut.
ap