Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
361/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ajattele nyt vähän pitemmälle asioita. Kaikki viikonloput, pyhät, joulut, juhannukset, kesälomat se on vaimonsa ja mahdollisten lastensa kanssa. Sä et voi edes soittaa, sen ei tarvitse edes vastata, koska sähän tiedät tilanteen. Mitä sä teet kaikki viikonloput, pyhät, joulut, juhannukset, kesälomat? Kaipaat sitä?

Ap jatka elämässäsi eteenpäin. Kukaan ei ansaitse olla numero kakkonen kuten joku tuossa edellä kirjoittikin. Itsesi takia sun on irtauduttava, koska se on kuitenkin edessä ja joka päivä vaikeampaa.

Vierailija
362/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä jakamaan koko elämääni miehen kanssa, oli minulla lupa odottaa, että olemme samassa pisteessä suhteessa. En minä tiedä, vaikka mies olisikin. Voiko olla kahden naisen kanssa? Tai ehkä hän ei enää välitä vaimostaan samalla tavalla.

ap

Kirjoitin rakastelusta ihan oman kokemuksen mukaan.. Olen kokenut saman. En usko, ettei mies ja vaimo rakastelisi. Tietty se voi olla erilaista (vaimo ei välttis tykkää kokeiluista tms) seksiä, mutta kyllä toi mies taitaa tietää, mitä tekee. Minunkin "mieheni" katsoi silmiin ja tiesin hänen rakastavan minua, mutta koskaan en ollut ykkönen. Olin pakoa todellisuudesta, arjesta ja ongelmista. Minun kanssani oli helppo olla ja rentoutua. Olin niin rakastunut. Tipuin reilun vuoden jälkeen ylhäältä ja kovaa. Mies oli minua vanhempi, itse olin juuri eronnut 30v. ihan ok nainen. Lopulta en vain pystynyt, kysyin (kielsin totuuden itseltäni, vaikka merkit oli) ja mies myönsi heti. Kesti reilun 2 vuotta, kunnes olin valmis seuraavaan suhteeseen. Ansaitset olla ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mille hän nauraa, tunnen hänen kavereitaan, tiedän, miten mukavaa hänen kanssaan on jutella ja tiedän, mistä hän pitää seksissä ja miten häntä miellytetään. Hän pitää minusta paljon. Hän näkee vaivaa päästäkseen luokseni, koska minä olen hänelle sen arvoinen.

ap

Sä elättelet siis toiveita, että olisit jollakin tavalla erityinen sille miehelle ja merkitsisit sille jotain. :( Vaadi sitä eroamaan vaimostaan, sitten näet totuuden. Mitä sä siitä miehestä itse asiassa tiedät? Vain sen, että se on petturi. Kuulostaapa aarteelta.

Vierailija
364/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla kahden naisen kanssa?

Joillakin on paljon enemmänkin naisia. Jotkut ovat jopa naimisissa useamman kanssa! Kaikki on mahdollista.

Ehkä sun kannattaisi jutella nimenomaan äitisi kanssa, koska olet noin naiivi.

Vierailija
365/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteeseemme kuuluvat vain suhteen parhaat puolet. Emme me ole suunnitelleet sen pidemmälle elämää. Olemme nauttineet hyvistä hetkistä.

ap

Ap ajattele nyt vähän pitemmälle asioita. Kaikki viikonloput, pyhät, joulut, juhannukset, kesälomat se on vaimonsa ja mahdollisten lastensa kanssa. Sä et voi edes soittaa, sen ei tarvitse edes vastata, koska sähän tiedät tilanteen. Mitä sä teet kaikki viikonloput, pyhät, joulut, juhannukset, kesälomat? Kaipaat sitä? Ap jatka elämässäsi eteenpäin. Kukaan ei ansaitse olla numero kakkonen kuten joku tuossa edellä kirjoittikin. Itsesi takia sun on irtauduttava, koska se on kuitenkin edessä ja joka päivä vaikeampaa.

Vierailija
366/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mille hän nauraa, tunnen hänen kavereitaan, tiedän, miten mukavaa hänen kanssaan on jutella ja tiedän, mistä hän pitää seksissä ja miten häntä miellytetään. Hän pitää minusta paljon. Hän näkee vaivaa päästäkseen luokseni, koska minä olen hänelle sen arvoinen.

ap

Sä elättelet siis toiveita, että olisit jollakin tavalla erityinen sille miehelle ja merkitsisit sille jotain. :( Vaadi sitä eroamaan vaimostaan, sitten näet totuuden. Mitä sä siitä miehestä itse asiassa tiedät? Vain sen, että se on petturi. Kuulostaapa aarteelta.

:D Tiedätkö sä, onko sillä lapsia?

Vierailija
367/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienotunteisesti etenet, kun kuitenkin hotelliakin on ji pitänyt varata tapaamiseenne. Jos lähtisit rehdiltä pöydältä liikkeelle, sanoisit miehelle, että haluaisin tulla käymään, sopiiko? Jos ei sovi, voisit kysyä, että no miksi ei. Ihan tällaista peruskauraa jutella asioista. Huolestuttaan suorastaan, millaisella pieteetillä vaalit suhdettanne. Jos tuollalailla pitää rakennella, itse ainakin olisin jo sanonut että heippa ja etsinyt hitusen maanläheisempää seuraa, lue sellaista jonka kanssa kärsii keskustella ihan kaikesta.

Vierailija
368/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti välittää vaimostaan ja mahdollista lapsistaan hirveästi.

Koskaan ei tulisi heitä jättämään, ei vaikka kuinka luottaisit hänen rakkauteensa ja teidän onnen tunteeseen.

Minäkin luotin ja petyin karvaasti..

Se yhteinen historia vaimon kanssa ei vaan hetken ihastumisessa/huumassa unohdu. Jossain vaiheessa se järki tulee kuvioihin -- jommalle kummalle. Sinä saatat vaatia enemmän tai mies rupeaa potemaan syyllisyyttä tai vaimon kanssa rupeaakin menemään paremmin.

Kakkonen on 99% aina kakkonen. Kukaan ei ansaitse olla kakkonen. Kukaan ei saisi alentaa itseään moiseen. Olet ehkä ns.kiltti tyttö, uskot ihmisten hyvyyteen. Minäkin olin, kunnes elämä kovetti.

Minulla olisi ollut monesti mahdollisuus olla kakkonen ihanalle miehelle, mutta äitinä ja itse petettynä en voisi sitä kellekään tehdä. Se tuska on kamalaa. Ja toisekseen ansaitsen parempaa, olen ykköspaikan arvoinen, kuten kaikki muutkin itseään tarpeeksi arvostavat.

Vierailija
369/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin meidän yhteisten ihanien hetkien voittavan vaimon ja arjen, mutta kuinka kävi. Niin se vanha, turvallinen ja ehkä tylsäkin vaimo oli ykkönen.

Mies näki minun eteen vaivaa, kumpikin näki, mutta ei se silti tarkoittanut, että minä olin se tärkein.

Vierailija
370/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitäkin huolimatta, että olen taas ihan sekaisin, vaikka päivällä tuntui paremmalta. Mä pelkään ihan kauheasti surua. En ollut ajatellut, että suhde voisi tuottaa minulle surua, koska se oli antanut pelkkää hyvää eikä vaatinut minulta mitään eikä ollut mitään "peruskauraa", niin kuin joku kirjoitti. Mä en edes halua mitään peruskauraa. En halua mennä sinne surun ja pettymyksen puolelle enkä halua olla nöyryytetty ja menettää hallintaa. Mies tulee varmaan ihan kohta ja mun pitäisi valmistautua siihen. Tuntuu kurjalta lukea teistäkin, jotka olette itsenne satuttaneet.

ap

Vierailija
371/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö minä ole silloin ollut työtäkin tärkeämpi?

ap

Minäkin luulin meidän yhteisten ihanien hetkien voittavan vaimon ja arjen, mutta kuinka kävi. Niin se vanha, turvallinen ja ehkä tylsäkin vaimo oli ykkönen. Mies näki minun eteen vaivaa, kumpikin näki, mutta ei se silti tarkoittanut, että minä olin se tärkein.

Vierailija
372/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit hyvin sanoa, että häipyy. Säilyttäisit itsekunnioituksesi ja mies tajuaisi, että sua ei kohdella noin.

Mitäköhän on vaimolle kertonut? Oikeesti, nyt taitaa kärsiä hätää, jos et annakaan aina kun hän haluaa.

KUNNIOITA ITSEÄSI AP,ENNEN KUIN SATUTAT ITSEÄSI PAHEMMIN!!

Mieti, mitä sanoisit ystävälle samassa tilanteessa? Entä, jos se olisi sinun miehesi toisen naisen luona? Oletko ajatellut, että vaimo ehkä hajoittaa perheen miehen seksihimon takia?

Vierailija
373/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Onko sinulla kokemusta yhdestäkään syvästä parisuhteesta?

Jos et ole koskaan käynyt miehen kotona etkä vielä hetki sitten edes tiennyt hänen olevan naimisissa, et oikeasti tiedä hänestä paljon mitään. Tietosi liittyvät seksiin ja huumorintajuun. Todellisuudessa ihminen on NIIN paljon kaikkea muutakin.

Ja totta kai mies näkee vaivaa päästäkseen panemaan hoitoaan. Se ei tarkoita, että hän välittäisi sinusta ollenkaan samalla tavalla kuin vaimostaan.

En yritä satuttaa sinua - ihmettelen vain tätä huimaa kokemattomuuden vaikutelmaa, joka viesteistäsi tulee. On ihan kuin et ollenkaan ymmärtäisi, miten tasapainoinen parisuhde eroaa seksisuhteesta, ja kuvittelisit että sinulla on tuon miehen kanssa jonkinlainen parisuhde.

Tiedätkö ollenkaan, mitä itse elämältä haluat? Sanoit, että et edes halunnut vielä päästä lähemmäs tätä miestä tai syventää suhdettanne - kuitenkin samaan aikaan sinua selvästi vaivasi että ette koskaan tapaa miehen kotona. Oletko valmis elämään vuosia ilman kunnollista ihmissuhdetta mieheen? Pelkkänä panopuuna (niin kivaa kuin sekin voi olla)? Uskotko, että mielesi saattaa jatkossa muuttua?

Käytöksesi vaikuttaa sellaiselta, että mahdollistat itse omaa hyväksikäyttöäsi. En oikein jaksa uskoa, että sellainen olisi pidemmän päälle kenellekään ok. Voi olla aluksi tiukka paikka alkaa elää siten, että ihmiset eivät enää voi kävellä ylitsesi, mutta se taito kyllä kannattaa opetella (tiedän kokemuksesta)!

Se, että pitää parisuhteissa ja elämässä muutenkin silmänsä auki, ei tarkoita epäluuloisuutta. Minuakin moni syyttää naiiviksi ihmiseksi kun en esim. usko että oma mieheni pettää minua (koska ei ole mitään syytä uskoa niin). Mutta en kuitenkaan ummista silmiäni epäilyttävässä tilanteessa, vaan puhun asioista avoimesti ja odotan samaa avoimuutta myös vastapuolelta. Näin epärehelliset miehet ovat karsiutuneet elämästäni heti alkuunsa, jo ennen kuin olen ehtinyt ihastua, ja suhteeseen olen aina päätynyt vain rehellisten ja kunnioittavasti suhtatuvien ihmisten kanssa. Sellaisiakin on, ja sellaisen saat sinäkin, jos maltat olla takertumatta ensimmäiseen viehättävältä vaikuttavaan tapaukseen, kieltäen itseltäsi sen että koko juttu oikeasti haiskahtaa kilometrin päähän kun sitä vähän tarkemmin ajattelee. Etkö luota siihen, että voit saada miehen ihan kokonaan itsellesikin? Olet hyvä ja arvokas ihminen, ja takuuvarmasti saat kunnon miehen kun vain nostat rimaasi, etkä ala touhuamaan ensimmäisen vastaantulevan petturin kanssa.

Sinulla on taito havaita epärehellisyys, kun sellaista kohtaat - sen näkee jo ensimmäisestä viestistäsi. Jostain syystä et vain vielä ole alkanut käyttää sitä. Et tunnista itsessäsi sitä, kun epäilykset heräävät, vaan selittelet asioita parhain päin. Outoa on sekin, että ajattelet tilanteestasi: "vielä hetki sitten kaikki oli hyvin", ihan kuin tilanne olisi muuttunut sillä sekunnilla kuin itse sait tietää totuuden. Kaikkiko olisi edelleen hyvin, kunhan vain sinä et tietäisi että miehellä on vaimo? Herää kunnioittamaan itseäsi, hyvä ihminen!

Vierailija
374/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voi iltasin/viikonloppuisin viettää kanssasi aikaa. Saat vain rippeitä.

Perhe/vaimo saa muun ajan. Mies nukkuu vaimonsa vieressä, ostaa lahjoja, harrastaa seksiä, viettää lomiaan ja viikonloppujaan vaimonsa kanssa.

Jos ei voinut edes sinulle vastata, niin et kyllä oikeasti se tärkein ole.

Vierailija
375/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemukseni oli, että mies viihtyi kanssani. Sanoi rakastavansakin, mutta sanoi kyllä rakastavansa myös vaimoaan. Olin tosiaan pakoa arjesta, hotellissa oli kivaa olla, kun arki ei ollut läsnä. Tai ihan ajella autolla ympäriinsä ja jutella hempeitä. Oli rehellinen avioliittonsa suhteen, kertoi heillä olevan seksiä kuten naimisissa olevilla onkin. Lopulta tuo olisi selvinnyt minulle muutenkin, sillä vaimo oli raskaana ja suhteemme loppui. Loppu tuli siksi, että patistin häntä päättämään (jo ennen tätä uutista). Ei uskaltanut lähteä kelkkaani tutusta ja turvallisesta, kun eihän meillä ollut mitään käsitystä siitä, mitä yhteiselomme tavallisessa arjessa olisi ollut.

Vierailija
376/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä missään tapauksessa syyllistä itseäsi siitä, että et tarkemmin selvitellyt miehen taustoja heti kärkeen. Niin sinun olisi toki kannattanut tehdä, mutta samalla kannattaa muistaa, että jokaisella toista lähelle pyrkivällä ihmisellä on vastuu olla rehellinen ja kertoa itsestään kysymättäkin kaikki se, minkä uskoo toista kiinnostavan.

Mies on siis epärehellinen, itsekäs ja vastuuton paskiainen. Joko hän petti sekä sinua että vaimoaan tai sitten ainoastaan sinua (onhan etäisesti mahdollista, että toiminnalla olisi vaimon hyväksyntä, mutta silloinkin hän on valehdellut sinulle).

Mies on kohdellut sinua väärin, ja sinun kuuluisi olla miehelle vihainen. Kokeilepa, pystytkö siihen. Vai onko sinut kasvatettu alistuvaksi ja oikeuksistaan luopuvaksi hissukaksi, joka konfliktia välttääkseen antaa muiden kohdella itseään epäreilusti?

Minä olin tuollainen; en onneksi ole enää. Suuttuminen ei merkitse maailmanloppua, vaan on merkki sille toiselle ihmiselle että tässä menee raja. Jos et osoita, missä se raja menee, mies käyttää sinua jatkossakin hyväkseen miten tahtoo ja lopuksi todennäköisesti heittää sinut menemään saatuaan tarpeeksi (tai jos uskallat vähitellen alkaa toivoa häneltä syvempää sitoutumista). Älä anna kohdella itseäsi niin!

Jos huomaat että et kerta kaikkiaan pysty suuttumaan miehelle, se on merkki siitä että sinulla on töitä tehtävänä itsesi kanssa.

Vierailija
377/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hän on koditon?

Vierailija
378/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä jättämään vaimoaan. Ei sellaiseen voi käskeä. Kun mitään vaimoa ei pitänyt olla. Piti olla mukava, helppo elämäni ja mies, joka antoi minun olla minä ja antoi minulle parhaat hetkensä, sulki arjen taakse.

Tiedän, että saan kusipää-nimittelyä tästä, mutta on ihan tuskaista ajatella luopua seksistä miehen kanssa. Seksiä saa muualtakin, mutta ei sellaista.

Joku kysyi, onko minulla ollut aiempia suhteita. On, pari kolme pidempää, jotka kariutuivat tylsyyteen ja se viimeinen tähän mieheen. Ja sitten lyhyempiä juttuja tietysti.

ap

Vierailija
379/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään rakastelua. Enkä olisi antanut miehen missään nimessä kuvata enää sen jälkeen kun on tunnustuksensa tehnyt. Ei olisi kyllä päässyt sänkyyni astikaan.

Olisin myös kiireen vilkkaa varaamassa aikaa gynekologille tarkistamaan, mitä tauteja mahdollisesti tuli kerättyä. Ilman kumia kun kuitenkin temppuilit.

Vierailija
380/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, vieläkö nykyään tällaisia naisia on olemassa? En tiedä, mitä sinulle pitäisi sanoa. Kasvata itsetunto? Herää? Vaadi enemmän itsellesi? Jätä se paska? Tuskinpa sinä täältä mitään neuvoja haluat. Pistä se pääsi pensaaseen, itket sitten itkusi yksin. Mies kertoi, että on naimisissa. Sinä olet sivusuhde. Tiedät kyllä, kuka jää lopussa yksin. Jos jatkat tuota, annat miehelle luvan käyttää sinua aikansa. Turha myöhemmin on enää vaatia ihmisoikeuksia, jos et nyt onneton nainen avaa suutasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme