Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
421/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietää nyt että mies on naimissa ja siksi KOSKA oon 99% varma, että se mies nussii ap:ta parhaillaan ja vaimo on yksin kotona. Mun ex petti mua enkä ikinä antanut sille anteeksi. Tiedän siis miltä se tuntuu. Näitä naisia ja miehiä on tosiaankin olemassa.Jos ei elämä ole satuttanut pitää ilmeisesti itse satuttaa jotain toista.

Vierailija
422/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

so simple.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla osa mitään avioliittodraamaa enkä varsinkaan halua, että keneenkään sattuu. En edes tiedä, olinko minä viimeinen, joka sai tietää. Tuskin kuitenkaan. Mun ystäväni tietävät ja miehen jotkut kaverit ja siskoni ja se saa riittää. Siskoni sanoi, että vanhemmillemme ei saa kertoa ja olen samaa mieltä. En kestäisi sitä, että "melkein häpäisin perheen". Kyllähän tutut ovat tienneet, että joku on elämässäni, mutta eivät sen tarkemmin.

Kyllä nuo tautijutut selviteltiin silloin alussa ja niistä juteltiin. Mies sanoi, että voin luottaa häneen ja hän tietysti minuun, eikä mitään ole tullut. En ole huolissani. Onhan aikaakin jo kulunut, joten asia olisi jo selvinnyt. (Vastailen tässä moneen viestiin samalla, siksi sekavuus.)

En ole säpäleinä, kuten joku epäili. Tänään en vain jaksanut lähteä mihinkään, siis ilalla. Ikävä mulla on ja olen tarttunut puhelimeen jo monta kertaa. En ole kuitenkaan soittanut. Tytöt sanoivat, että mulla on oikeus jatkaa suhdetta, jos haluan, koska M sen aloitti, mutta se ei tunnu oikealta. Ajattelen, miltä siskostani tuntuisi, jos hänen miehensä tekisi niin.

On pakko tunnustaa, että on vaikeaa olla soittamatta, kun mä haluan miestä niin paljon. En ollut kuluttanut suhdetta ns. vielä loppuun eikä se ollut muuttunut tylsäksi arjeksi. En tiedä, pitäisikö mun vastata siihen sähköpostiin vai olla vastaamatta. M lähetti mulle tekstiviestin illalla, mutta en ole vastannut siihenkään vielä, kun en tiedä, miten vastata. Toisaalta haluaisin vastauksia kysymyksiin, toisaalta en halua tietää mitään.

ap

Vierailija
424/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa todella lapsellisia ja myös typeriä ajatuksia. Olisi ihme, jos kukaan ei niitä kärkevästi kommentoisi, esim. joku sellainen, joka on vaimona joutunut kokemaan tuollaista.

Vierailija
425/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen provo. Tai joihinki uppoaa tosi hyvin. Toisiin onneksi ei. Menee jo tylsäksi kun niin ilmiselvä. Hohhoih...

Vierailija
426/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko perheellinen tai parisuhteessa tai on sitä tyyppiä, joka haluaa pitää sinkkumiehen kodin vapaana joistain muistoista tai muistikuvista eli ei vie naisystäviä kotiinsa kuin vasta sitten kun on pitkä suhde. Ymmärrän tuon, koska minulle sinkkuna oli kotini niin tärkeä ja rakas etten halunnut tuoda sinne miesystäviä kuin vasta pitemmän aikaa tapailtuamme.

Palkkaa ykistyisetsivä ei luulisi tulevan kalliiksi kun hän pystyy nopeasti selvittämään miten asian laita on, tietää kikat ja reitit.

Vierailija
427/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ollut mielenkiintoinen "novelli" lukea - tosin kohta jo liian pitkä novelliksi ;)

Miten ihmeessä minäkin olen jäänyt tähän koukkuun, kun kaikista ap:n kirjoituksista paistaa läpi kilometrin päähän, että ne on sepitetty omassa (ala)päässä.

Vierailija
428/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo provo-huutelut, on tylsää lukea vaikka sitten sepitettyäkin ketjua jossa joka kolmas viesti on "provo!". Kyllä kaikki miettivät ihan ilman avustustakin aina kaikkien aloitusten kohdalla, että onkohan tämä keksitty vai ei, ja jos kerran vastaajat uskovat aloittajan olevan todellinen, niin ei kukaan muuta kantaansa vain siksi, että jonkun toisen mielestä juttu on keksitty, koska se vaihtoehto on jo käyty läpi omassa päässä.

Vierailija
429/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi tautiasioista?

Vierailija
430/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen sun puolella. Ihan totta eihän tuolla miehellä voi mitenkään olla sukupuolitautia kun kerta sanoi että ei ole (muutenkin on niin luotettava ja kertoo kaiken heti rehellisesti). Kellään ei ole tietämättään tautia ja varmasti tuo mies ei ole vaimonsa kanssa ollut sängyssä pariin kuukauteen ja muutenkin kuulostaa niin ujolta ja taitamattomalta että tuskin tuo on kovin monen naisen kanssa ollut. Ja huolehtii siitä kondomistakin niin huolellisesti näin suhteen alkuvaiheessa että ei tosiaankaan kannata käydä testeissä.

Ja kuten kirjoitit niin kyllähän ne taudit olis jo selvinneet jos niitä olis tullu esim HIV... vai olisko sittenkään ???

Vierailija
431/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde ei ole pitkaikainen. Normaalimies ei kauaa viihty naisen kanssa joka ei koskaan kiella mitaan, jolla ei ole omaa tahtoa, sellaisessa ei ole mitaan mika jaksaisi pitaa miehen mielenkiintoa ylla. AP:n apaattisuudessa on jotakin peloittavaa, onko mies tullut ajatelleeksi etta jonain paivana tuon naisen paassa voi jokin napsahtaa ja silloin voi olla miehen perhe-elama ja koko perheen turvallisuuskin uhattuna.

Vierailija
432/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ollut mielenkiintoinen "novelli" lukea - tosin kohta jo liian pitkä novelliksi ;)

Miten ihmeessä minäkin olen jäänyt tähän koukkuun, kun kaikista ap:n kirjoituksista paistaa läpi kilometrin päähän, että ne on sepitetty omassa (ala)päässä.

Mutta kyllä tällaista ihan oikeastikin tapahtuu.

t. eräs joka nuorena ja naiivina lankesi vastaavaan auervaaraan, särki sydämensä, löysi sittemmin kunnon miehen ja elää nyt onnellista tasapaksua av-mamman elämää

Vierailija
433/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan liian paljon opiskelijoita tiedotus/viestinta/media-alan ammatteihin. Osa niista menee aina suoraan kortistoihin. Mutta onhan se hyva etta pidetaan ammattitaitoa ylla....tai voihan sita kuka vain jolla on tarpeeksi kiinnostusta, haaveilla romaanikirjailijan urasta. Hieman enemman realistista otetta noihin sepityksiin kaipaisin kuitenkin.

Vierailija
434/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee nuha ja tukka lähtee päästä tai muuta vastaavaa. jos ei ole sellaista ollut, niin ihan huoleti voi AP jatkaa seksiseikkailujaan kenen kanssa tahtoo, kunhan vaan vanhemmat ei saa tietää, koska niille vois tulla paha mieli tyttärensä takia.

Vierailija
435/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä ole sukupuolitautia. Ei minullakaan ole ollut ikinä. HIV on äärimmäisen harvinainen. Mies ei ole valehdellut minulle mistään, ainoastaan jättänyt kertomatta. Mikään muu ei ole paljastunut muuksi, kuin olen luullut.

Suhteen alussa mies kysyi pillereistä ja vakuutti, että hän on varmasti tauditon tapaus. Itsestäni olin 100%:n varma. Ei mulla ollut syytä olla uskomatta eikä tuollaisesta yleensä valehdella. Eihän kukaan halua leimautua taudintartuttajaksi. Ja ihan alussa me käytettiin kondomia. Eikä tämä tautikysymys ole nyt se olennaisin asia. Ehkä silti menen vielä testeihin.

ap

Ap olen sun puolella. Ihan totta eihän tuolla miehellä voi mitenkään olla sukupuolitautia kun kerta sanoi että ei ole (muutenkin on niin luotettava ja kertoo kaiken heti rehellisesti). Kellään ei ole tietämättään tautia ja varmasti tuo mies ei ole vaimonsa kanssa ollut sängyssä pariin kuukauteen ja muutenkin kuulostaa niin ujolta ja taitamattomalta että tuskin tuo on kovin monen naisen kanssa ollut. Ja huolehtii siitä kondomistakin niin huolellisesti näin suhteen alkuvaiheessa että ei tosiaankaan kannata käydä testeissä. Ja kuten kirjoitit niin kyllähän ne taudit olis jo selvinneet jos niitä olis tullu esim HIV... vai olisko sittenkään ???

Vierailija
436/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovin luottavainen, joskus kai liiankin.

ap

kun tulee nuha ja tukka lähtee päästä tai muuta vastaavaa. jos ei ole sellaista ollut, niin ihan huoleti voi AP jatkaa seksiseikkailujaan kenen kanssa tahtoo, kunhan vaan vanhemmat ei saa tietää, koska niille vois tulla paha mieli tyttärensä takia.

Vierailija
437/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä, jos mies uskoo olevansa tauditon, vaikka jokin tauti olisikin. Onhan hän ollut sinunkin kanssasi ilman kondomia, joten varmaan muidenkin, käymättä ensin testeissä. Panikointi on turhaa mutta testeissä on hyvä käydä.

Vierailija
438/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis ole valehtelua jos seurustelun toinen osapuoli jättää kertomatta olevansa naimisissa? Mies varmasti tiesi, että sinä luulet hänen olevan vapaa, ja ettet olisi suostunut seksiin jos tietäisit totuuden.

Vierailija
439/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Ei kukaan mies vaimoaan petä eikä kukaan nainen ole niin hölmö, että sellaiseen suhteeseen ryhtyisi. Keksittyä on ap:n tarina. Ei tällaista oikeasti tapahdu. Onneksi av-mamma on viisas ja aina valpas tekstianalyysin tekijä. Hyvä mamma!

Vierailija
440/673 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä muidenkin luona ja vielä töissä ja kotona. Eikä varmaan olisi halunnut jatkaa suhdetta, jos olisi muitakin tarjolla. Ja yksinkertaisesti en vain usko sitä M:stä. Minun takiani hän jätti kertomatta naimisissa olosta, koska tiesi, että en olisi suhteeseen alunperin ryhtynyt. Hän näki siihen paljon vaivaa.

ap

on siinä, jos mies uskoo olevansa tauditon, vaikka jokin tauti olisikin. Onhan hän ollut sinunkin kanssasi ilman kondomia, joten varmaan muidenkin, käymättä ensin testeissä. Panikointi on turhaa mutta testeissä on hyvä käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi