Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
1/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kuullut, kun mies on puhelimessa muuttanut siivoojan saapumisaikaa ja odottanut autossa, kun mies hakee pesulasta pyykkiä.

ap

Vierailija
2/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tapaatte hotellissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset järkyttyis.

Vierailija
4/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 iltana poissa kotoa, jos olisi perhe. Yövymme myös joskus yhdessä. Olemme hotellissa, koska mies haluaa hemmotella minua. Lähdemme siis toiseen kaupunkiin silloin.

ap

lapset järkyttyis.

Vierailija
5/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies voisi 4 iltana poissa kotoa, jos olisi perhe.

Harrastukset, ylityöt..Lapset voi myös olla riittävän vanhoja, ettei haittaa, vaikka isi olisi "ylitöissä", "Reiskan kanssa kaljalla" tai "harrastuksissa" tai "työmatkalla".

Minusta on ihan mahdollista, että tuossa kuviossa kaikki ei ole kunnossa.

Mutta tämä on nettipalstaspekulointia. Ehkä asia vielä selviää. Kyllähän mieskin ymmärtää sen, että jossain vaiheessa ehdotat hänen luonaan oleilua.

Ehkä mies silloin paljastaa, että olisi rakastajattaren vakanssi avoinna?

Vierailija
6/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä osoite ja rykäse yllätysvisiitillle, rimputat vain ovikelloa yllättäen. Sillähän se selviää - ei me täällä netissä mitään selvänäkijöitä olla..,))

Vierailija
7/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossahan tapahtuu kaikenlaista...

Vierailija
8/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en koskaan voinut kyläillä miehen luona, mies tuli minun luokseni, oltiin hänen mökeillään jne. 4kk:n jälkeen paljastui että kotona olikin se taloudenhoitaja...

Vierailija
9/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä käy siivooja ja siitä huolimatta mun mieheni saa aikaiseksi aivan tolkutonta sottaa hyvinkin nopeassa aikataulussa. Pidän siis tätä epäsiisteysjuttuakin periaatteessa mahdollisena.

Jos ehdottaa koko ajan ravintolaa tai muuta ns. tekemistä niin voi tietysti olla myös ettei luota omaan viihdyttävyyteensä vaan luulee että sinulle tarvitsisi olla aina enemmän "ohjelmaa". Epävarma omasta hurmaavuudestaan.

Vierailija
10/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin "syvälle" elämäänsä, että antaisi minun tulla kotiinsa. Yritin muuten selvittää miehen osoitetta puhelinnumeron perusteella, mutta puhelin on työpuhelin eli ei onnistunut. En yksinkertaisesti ole kehdannut kysyä suoraan kotiosoitetta, ettei mies vetäydy kauemmaksi.

Hölmöähän se on; mies saa laittaa päänsä jalkojeni väliin, mutta minä en kehtaa kysyä osoitetta.

Tiedän, ettei täällä kukaan tiedä syytä miehen käytökseen, mutta on paljon mukavampi mietiskellä toisten kanssa kuin yksin.

ap

mutta meillä käy siivooja ja siitä huolimatta

mun mieheni saa aikaiseksi aivan tolkutonta sottaa hyvinkin nopeassa aikataulussa. Pidän siis tätä epäsiisteysjuttuakin periaatteessa mahdollisena. Jos ehdottaa koko ajan ravintolaa tai muuta ns. tekemistä niin voi tietysti olla myös ettei luota omaan viihdyttävyyteensä vaan luulee että sinulle tarvitsisi olla aina enemmän "ohjelmaa". Epävarma omasta hurmaavuudestaan.

Vierailija
11/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin "syvälle" elämäänsä, että antaisi minun tulla kotiinsa. Yritin muuten selvittää miehen osoitetta puhelinnumeron perusteella, mutta puhelin on työpuhelin eli ei onnistunut. En yksinkertaisesti ole kehdannut kysyä suoraan kotiosoitetta, ettei mies vetäydy kauemmaksi.

Hölmöähän se on; mies saa laittaa päänsä jalkojeni väliin, mutta minä en kehtaa kysyä osoitetta.

Tiedän, ettei täällä kukaan tiedä syytä miehen käytökseen, mutta on paljon mukavampi mietiskellä toisten kanssa kuin yksin.

ap

Ihanan naiivia, mutta kyllä siellä taitaapi vaimo ja lapset asua siellä "miehen" kotona.

Vierailija
12/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen kotona käyminen nyt vielä oikeasti ole mikään lähelle päästämisen mittari. Vai onko se sinulle sitä?

Miksi et yksinkertaisesti kysy asiaa mieheltä itseltään. Ei kuulosta ihan tavanomaiselta miehen touhu.

Vierailija
13/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän mies on voinut sanoa vaimolleen, että on töissä, työmatkoilla jne.

Vierailija
14/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilisin häntä varatuksi. Hän ei puhu lapsista eikä ole ikinä puhunut ns. ohi suunsa, niin että olisin alkanut epäillä. Mies on itsevarma, tosi hyvännäköinen, urheilullinen, muodikkaasti pukeutuva ja kielitaitoinen (työmatkoja ulkomaillekin). Poikamiehen oloinen siis selkeästi, 35-vuotias. Onhan hänellä varmaan suhteita ollut aikaisemmin. Niin, ja sormusta ei ole :)

ap

Vierailija
15/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä palstaa. Mies kutsuu minua muruksi yleensäkin.

Pelimiehet kutsuvat muruksi tai kullaksi, etteivät menisi nimissä sekaisin.

Vierailija
16/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole olettamus, että kun aletaan suhteeseen, ollaan vapaita? Olemme edenneet miehen tahtiin. koska en halua painostaa miestä. Monelle miehelle koti on omaa aluetta eikä nainen saa jättää sinne tavaroitaan.

ap

Ei toisen kotona käyminen nyt vielä oikeasti ole mikään lähelle päästämisen mittari. Vai onko se sinulle sitä? Miksi et yksinkertaisesti kysy asiaa mieheltä itseltään. Ei kuulosta ihan tavanomaiselta miehen touhu.

Vierailija
17/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaus, jos ei ehdi pitää kotiaan ja vaatteitaan kunnossa, mutta ehtii hengailla kaiket illat naisen kanssa

jokin sairas tai oireyhtymä? kotona toisen naisystävän tai etälasten kamoja? asuu hotellissa vaimoa paossa?

Vierailija
18/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee paljon töitä. Emme ole yhdessä kaiket illat. Tapaamme yleensä pari kertaa viikossa, joskus vain kerran tai ei lainkaan. Kerran oli neljän tapaamisen viikko, mutta silloin kaksi kertaa oli ihan lyhyt tapaaminen, alle tunti.

ap

tapaus, jos ei ehdi pitää kotiaan ja vaatteitaan kunnossa, mutta ehtii hengailla kaiket illat naisen kanssa jokin sairas tai oireyhtymä? kotona toisen naisystävän tai etälasten kamoja? asuu hotellissa vaimoa paossa?

Vierailija
19/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä akalla kesti vuosia tajuta olevansa toinen nainen. Itseasiassa se oli kolmas nainen

Vierailija
20/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten maailmassa on joku nainen, joka on vielä minuakin hyväuskoisempi... huoh!

Tottakai siellä kotona on se perhe... tai ainakin se (avo)vaimo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän