Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
aluksi halusit tasavertaisen suhteen ja nyt pelkkä hyvä seksikin riittää?
Oletko varma, että mies tulee tänään? Millä verukkeella? Itse ihmettelisin kyllä, jos mieheni lähtisi tähän aikaa kotoa..
Eikä minulla ole tauteja, kiitos huolenpidosta.
ap
ei ole mitään rakastelua. Enkä olisi antanut miehen missään nimessä kuvata enää sen jälkeen kun on tunnustuksensa tehnyt. Ei olisi kyllä päässyt sänkyyni astikaan. Olisin myös kiireen vilkkaa varaamassa aikaa gynekologille tarkistamaan, mitä tauteja mahdollisesti tuli kerättyä. Ilman kumia kun kuitenkin temppuilit.
Jos sä ap sille jotakin merkitset, niin totta hemmetissä sä nyt vaadit siltä asioita ja se suostuu niihin. Siinähän sulle myös selviää, oletko sä tärkeä vai et. Parempi se on selvittää nyt kuin kuvitella asioita, joita ei ole ja satuttaa itseään vielä pahemmin jatkossa.
miestä jättämään vaimoaan. Ei sellaiseen voi käskeä. Kun mitään vaimoa ei pitänyt olla. Piti olla mukava, helppo elämäni ja mies, joka antoi minun olla minä ja antoi minulle parhaat hetkensä, sulki arjen taakse.
Tiedän, että saan kusipää-nimittelyä tästä, mutta on ihan tuskaista ajatella luopua seksistä miehen kanssa. Seksiä saa muualtakin, mutta ei sellaista.
Joku kysyi, onko minulla ollut aiempia suhteita. On, pari kolme pidempää, jotka kariutuivat tylsyyteen ja se viimeinen tähän mieheen. Ja sitten lyhyempiä juttuja tietysti.
ap
Voit vain ilmoittaa hänelle, että sinua eivät valehtelijat paneskele. Siis vaikka hyväksyisit jopa senkin, että hoitosi on naimisissa toisen kanssa, niin sitä ei kannata hyväksyä että sinut on huijaamalla saatu siihen kuvioon mukaan.
Kyllä minä uskon, kuinka vaikeaa hyvästä seksistä on luopua. Mutta siinä olet väärässä, ettet yhtä hyvää saisi kenenkään toisen kanssa. Se on ihastuneen harha, joka osoittautuu harhaksi sitten kun löytyy se seuraava taivaallista seksiä tarjoava mies. Seksin vuoksi ei kannata alistua hyväksikäytetyksi. Juuri sitähän tuo mies yritti: pimitti tuota tulenarkaa tietoa niin kauan, että olet jo jäänyt koukkuun hänen makuukammarimeininkiinsä, jotta sinun olisi mahdollisimman vaikeaa pitää puoliasi, kun totuus paljastuu. Älä mene siihen halpaan, vaan irtaudu kuviosta vaikka kuinka koskisi!
Voit tuollaisen miehen kanssa heittää vuosia elämästäsi hukkaan. Voi käydä niin, että se sinulle oikea mies tulee ja menee sinun ollessasi vielä sokeasti ihastunut tähän varattuun, eikä sinut oikeasti onnelliseksi tekevä suhde pääse koskaan edes alkamaan. Voi käydä (ja todennäköisesti käykin) niin, että alat vähitellen haluta tätä varattua miestä enemmän ja kokonaisvaltaisemmin elämääsi, ja mitä kauemmin olet silloin hänen kanssaan sekstaillut, sitä tuskallisempaa tulee olemaan kun hän ilmoittaa että enempää et tule saamaan. Älä anna moiselle paskiaiselle mahdollisuutta kiduttaa sinua sillä tavalla. Hän ei sitä ansaitse, etkä varsinkaan sinä itse.
Itse olin aika nuori tuolloin. Mutta tahdoin ihan aidosti miehen itselleni, joten lopulta halusin hänen päättävän. Toisaalta päänuppini ei olisi kestänyt, jos olisin vaan nyppinyt tuossa tilanteessa "rusinat pullasta". Oli muuten ihan h***etin raskasta aikaa elämässäni.
Itse halusin lopun tarinalle tuon kuluttavan piilottelun ja salailun kestettyä aikansa ja jännityksen halun vähettyä, sillä jännäähän tuo on kiinnijäämisen riskin vuoksi. Hihitellä hihaansa vaimon soittaessa ja yllättää välillä soittamalla ihan väärään aikaan.
Pidä pääsi kylmänä ja lähtökohtana se, että tulet saamaan kynsillesi lopulta. Kaikki mikä menee tuosta toisin on nettoa. Peruspessimistinä neuvoisin näin, vaikka sattuu se silti.
se miehen elin kun on kuitenkin uinut vähintään kahdesssa naisessa sen parin-kolmen kuukauden aikana.
Minua ei ole kukaan jättänyt, eikä kukaan oikeastaan edes satuttanut. Minulla on ihana koti ja rakkaat ystävät. Kukaan mies/poika ei ole jättänyt minua. Olen joidenkin kanssa edelleen ystävä. Ja nyt mun pitäisi päättää, ehkä, en tiedä vielä. Enkä mä edes tiedä, kuka olisi jättänyt kenet, jos me nyt eroamme.
ap
se miehen elin kun on kuitenkin uinut vähintään kahdesssa naisessa sen parin-kolmen kuukauden aikana.
tuntuisi pahalta tavata ihmistä, jonka tietäisi JOKA KERTA valehtelevan jollekin toiselle voidakseen olla hetken kanssani. Ja sitten juoksisi sen toisen luo. En kestäisi.
miestä jättämään vaimoaan. Ei sellaiseen voi käskeä. Kun mitään vaimoa ei pitänyt olla. Piti olla mukava, helppo elämäni ja mies, joka antoi minun olla minä ja antoi minulle parhaat hetkensä, sulki arjen taakse.
Tiedän, että saan kusipää-nimittelyä tästä, mutta on ihan tuskaista ajatella luopua seksistä miehen kanssa. Seksiä saa muualtakin, mutta ei sellaista.
Joku kysyi, onko minulla ollut aiempia suhteita. On, pari kolme pidempää, jotka kariutuivat tylsyyteen ja se viimeinen tähän mieheen. Ja sitten lyhyempiä juttuja tietysti.
ap
Kaikkiin suhteisiin astuu arki, jollei sitten rakenna tietoisesti suhdetta, jossa tavataan vain harvakseltaan "juhlien merkeissä" ja/tai suljetaan silmät todellisuudelta.
Eihän mikään estä sinua jatkamasta ja teeskentelemästä, että kaikki on edelleen ruusuista + imarrella itseäsi että olet jollain lailla ihmeellinen poikkeusnainen, jota arjen lait eivät koske...
sinua suututa ja suorastaan loukkaa, että mies tarkoituksella veti sinua höplästä?
kestänyt sitä, että onnellisen viikonlopun jälkeen mies meni kotiinsa ja vaimon viereen nukkumaan.
Lopulta pää meinasi hajota, ei kenelläkään toisella ollut lupaa koskea mieheeni. Joka tosin ei siis ollut minun.
Te olette tapaillut, tuskin nyt kumpainenkaan tota seurusteluksi ole lukenut.
Eikö se petturi ole vielä tullut? Onko infonnut jotain ja monelta piti tulla?
aika vakuuttunut, ettet ole ensimmäinen etkä viimeinen. Menisin oitis sp-tautitesteihin. Ikävä saada joku tauti, joka romuttaa vehkeet. Ei kannata olla niin sinisilmäinen, vaan ajatella joskus sitä pahinta vaihtoehtoa sielläkin, vaikka sitä tuossa aiemmin kirjoitit ihmetteleväsi, että miten jotkut tekevät niin.
Meidän suhteeseemme kuuluvat vain suhteen parhaat puolet. Emme me ole suunnitelleet sen pidemmälle elämää. Olemme nauttineet hyvistä hetkistä.
ap
mutta suhteen parhaat puolet ja ei-arki ovat kauneimmillaan silloin kun kumpikaan ei salaa toiselta sellaista perusasiaa, että ei olekaan vapaa etenkin jos toinen sellaista odottaa. Vai mitä ap?
Kuule ap oliskohan se mies kenties varattu.... Ehdota vaikka, että näkisitte huomenna sen luona. Katso mitä ukko valehtelee!
Luin ketjun läpi ja tämä on ihan selvä provo. Porvoossako tapahtui ap?
Taitaa pesula ja siivooja olla sittenkin ... vaimo? Vai onko ap kenties PORVOOSTA?
Et taida olla tuttavani?
Hän on nimittäin ollut kihloissa poikaystävänsä kanssa 4 vuotta eikä ole kertaakaan päässyt miehen kotiin koska siellä on kuulemma "sotkuista."
Ja tämä on tositarina ja mies ei ole yhtään pelimiestyyppiä.
Et taida olla tuttavani?
Hän on nimittäin ollut kihloissa poikaystävänsä kanssa 4 vuotta eikä ole kertaakaan päässyt miehen kotiin koska siellä on kuulemma "sotkuista."
Ja tämä on tositarina ja mies ei ole yhtään pelimiestyyppiä.
naiselle itsetunto kohdillaan
sitä saa mitä tilaa...ihan totta mihin kaikkeen te oikeen suostutte...???
Taidatkin olla ketjun viisain mamma! :D