Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
341/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa lukea tekstiäsi. Se vaimo tarvitsisi nyt tukea. Nyt olet vastuussa tapahtuvasta, vaikka et tapahtuneesta ollutkaan. Kirjoitin aiemmin, että saat varmaan paremman jne.. Otan takaisin. Ehkä et ole parempaa ansainnutkaan.

"Se vaimo tarvitsisi nyt tukea"

Mistä kristallipallosta sen näet?

Vierailija
342/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ilmeisesti osaa, koska kutsut/annat miehen tulla luoksesi. Ehkä en tiedä, miltä sinusta tuntuu, mutta tiedän, miltä hänen vaimostaan tulee kerran tuntumaan, kun hän saa tietää.

ansainnut parempaa? Ymmärrätkö, että minun elämäni on muuttunut? Miltä sinusta tuntuisi tässä tilanteessa? Ei miehen vaimo tiedä välttämättä mitään. Hänellä kaikki on ennallaan.

ap

Inhottaa lukea tekstiäsi. Se vaimo tarvitsisi nyt tukea. Nyt olet vastuussa tapahtuvasta, vaikka et tapahtuneesta ollutkaan. Kirjoitin aiemmin, että saat varmaan paremman jne.. Otan takaisin. Ehkä et ole parempaa ansainnutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli hyvin ihan äsken, enkä voi vain sulkea ovia takanani. En tiedä, mitä tapahtuu tai miten kaikki tapahtuu, mutta tarvitsen vähän aikaa.

ap

et ilmeisesti osaa, koska kutsut/annat miehen tulla luoksesi. Ehkä en tiedä, miltä sinusta tuntuu, mutta tiedän, miltä hänen vaimostaan tulee kerran tuntumaan, kun hän saa tietää.

ansainnut parempaa? Ymmärrätkö, että minun elämäni on muuttunut? Miltä sinusta tuntuisi tässä tilanteessa? Ei miehen vaimo tiedä välttämättä mitään. Hänellä kaikki on ennallaan. ap

Vierailija
344/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi provon merkeistä on jatkuva jankkaaminen. Alkaa mennä jo tosi typeräksi. Enää vain puuttuu, että kohta julkaiset täällä sanasta sanaan balladin, jonka mies on sinulle säveltänyt. Vai joko tuo kohta on jo mennyt? Seuraavaksi sitten kirmaatte käsi kädessä vihreillä niityillä, kun tuo ruohokin alkaa jo vihertää vaimo näppaillessä lyyraa sivustalla.

Vierailija
345/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toi yks viesti vähän siltä näyttää.

Vierailija
346/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Ap vaikutti vain hyväuskoiselta ja nyt sen ohella täydelliseltä kusipäältä... Ei ole todellista...

Vierailija
347/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole "syyllistynyt" muuhun kuin naiiviuteen ja päänsä pensaaseen työntämiseen.

Vierailija
348/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivaat itseäsi? Miten viitsit kirjoittaa noita viestejäsi? Ei sinun tarvitse. En voi sinun mieliksesi kirjoitaa mitään muuta. Elämässä kun eivät asiat ratkea parissa päivässä, vaikka sinä kai olet niin onnekas. Pysy poissa siinä omassa jännittävässä ja vauhdikkaassa elämässäsi.

ap

Yksi provon merkeistä on jatkuva jankkaaminen. Alkaa mennä jo tosi typeräksi. Enää vain puuttuu, että kohta julkaiset täällä sanasta sanaan balladin, jonka mies on sinulle säveltänyt. Vai joko tuo kohta on jo mennyt? Seuraavaksi sitten kirmaatte käsi kädessä vihreillä niityillä, kun tuo ruohokin alkaa jo vihertää vaimo näppaillessä lyyraa sivustalla.

Vierailija
349/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes itseäni. Voi vaikuttaa siltä, että olen piittaamaton. Nyt en vain vielä osaa enkä pysty ratkaisemaan tätä asiaa ja muuttamaan kaikkea taas hyväksi.

ap

Ensin Ap vaikutti vain hyväuskoiselta ja nyt sen ohella täydelliseltä kusipäältä... Ei ole todellista...

Vierailija
350/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
351/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi Ap, että haukuin sinua kusipääksi. Et sellainen varmasti olekaan. Tuntuu vain niin pahalta ihan itsesikin puolesta, että minkä ihmeen takia jatkaa suhdetta miehen kanssa, joka on jättänyt kertomatta tuollaisen asian. Älä ole kynnysmatto, parempiakin löytyy.

Niin ja se k-pää komnetti tuli ihan siitä kun itse ajattelisin etten edes haluaisi seota varattuun mieheen ihan jo sen vaimonkin takia.

Vierailija
352/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aio jättää vaimoaan. Vaikkakin varmaan kertoo, kuinka suhde vetelee viimeisiään -- kasvettu erilleen taikka lapset vaan yhdistää. Niin tai juuri ostettu taloa, jota remontoidaan.

Jossain vaiheessa, haluat tietää vaimosta, et halua jakaa miestä, ajatella, kuinka se rakastelee vaimonsa kanssa ottaen hiuksista kiinni ja katsomalla syvälle silmiin.. Luuletko, ettei tee vaimolleen noin.

Vierailija
353/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mietitkö yhtään minkä se susta tekee?

Vierailija
354/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Voi lässynlässyn.

Mikä helvetin viha täällä aina on toista naista kohtaan, varsinkin jos ei edes tiennyt olevansa sellainen.

Se mies on ainut joka tekee väärin, piste.

Vierailija
355/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle käy joka tapauksessa huonosti tuossa kuviossa, joten parempi olisi irtautua äijästä nyt kun on hyvä tilaisuus. Jos se pettää vaimoaan, mitä se on valmis tekemään sulle? Jättää sut kuin nallin kalliolle, kun kyllästyy ja sanoo puolustuksekseen, että sä tiesit mihin ryhdyit.

Ihan samalla tavalla kuin täällä palstalla tiedettiin, että se on varattu, tiedetään myös miten kuvio jatkuu, jos sä annat sen jatkua. Yritä nyt vain hyväksyä, että sua on huijattu, kohauta olkiasi ja jatka matkaa. Maailma on miehiä puolillaan, ei siinä petturissa ja valehtelijassa ole mitään ihmeellistä. Saat tasokkaankin miehen, ei tarvitse haaskata aikaa tollaseen.

Vierailija
356/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lässynlässyn.

Mikä helvetin viha täällä aina on toista naista kohtaan, varsinkin jos ei edes tiennyt olevansa sellainen.

Se mies on ainut joka tekee väärin, piste.

Tietämättömyyden ymmärrän, mutta nythän ap tietää äijän olevan ukkomies ja jatkaa suhdetta silti.

Molemmat ovat ihan yhtä kusipäitä. En sääli enää tippaakaan ap:n kohtaloa. Tulee saamaan sen minkä ansaitseekin.

Vierailija
357/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella eteenpäin. Tuo, mitä kirjoitit rakastelusta, tuntuu tosi pahalta. Ehkä heillä ei ole seksiä, ei kaikilla aviopareilla ole, tai ei ainakaan samanlaista. Meidän jutut on meidän juttuja, eivät kaikki pidä samoista asioista.

ap

aio jättää vaimoaan. Vaikkakin varmaan kertoo, kuinka suhde vetelee viimeisiään -- kasvettu erilleen taikka lapset vaan yhdistää. Niin tai juuri ostettu taloa, jota remontoidaan. Jossain vaiheessa, haluat tietää vaimosta, et halua jakaa miestä, ajatella, kuinka se rakastelee vaimonsa kanssa ottaen hiuksista kiinni ja katsomalla syvälle silmiin.. Luuletko, ettei tee vaimolleen noin.

Vierailija
358/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä hän satuttikin. En ymmärrä, miksi hänen piti kertoa niin nöyryyttävällä tavalla, että on naimisissa.

ap

Sulle käy joka tapauksessa huonosti tuossa kuviossa, joten parempi olisi irtautua äijästä nyt kun on hyvä tilaisuus. Jos se pettää vaimoaan, mitä se on valmis tekemään sulle? Jättää sut kuin nallin kalliolle, kun kyllästyy ja sanoo puolustuksekseen, että sä tiesit mihin ryhdyit. Ihan samalla tavalla kuin täällä palstalla tiedettiin, että se on varattu, tiedetään myös miten kuvio jatkuu, jos sä annat sen jatkua. Yritä nyt vain hyväksyä, että sua on huijattu, kohauta olkiasi ja jatka matkaa. Maailma on miehiä puolillaan, ei siinä petturissa ja valehtelijassa ole mitään ihmeellistä. Saat tasokkaankin miehen, ei tarvitse haaskata aikaa tollaseen.

Vierailija
359/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin rakastelusta ihan oman kokemuksen mukaan..

Olen kokenut saman. En usko, ettei mies ja vaimo rakastelisi. Tietty se voi olla erilaista (vaimo ei välttis tykkää kokeiluista tms) seksiä, mutta kyllä toi mies taitaa tietää, mitä tekee.

Minunkin "mieheni" katsoi silmiin ja tiesin hänen rakastavan minua, mutta koskaan en ollut ykkönen. Olin pakoa todellisuudesta, arjesta ja ongelmista. Minun kanssani oli helppo olla ja rentoutua. Olin niin rakastunut. Tipuin reilun vuoden jälkeen ylhäältä ja kovaa.

Mies oli minua vanhempi, itse olin juuri eronnut 30v. ihan ok nainen.

Lopulta en vain pystynyt, kysyin (kielsin totuuden itseltäni, vaikka merkit oli) ja mies myönsi heti.

Kesti reilun 2 vuotta, kunnes olin valmis seuraavaan suhteeseen.

Ansaitset olla ykkönen.

Vierailija
360/673 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä elättelet siis toiveita, että olisit jollakin tavalla erityinen sille miehelle ja merkitsisit sille jotain. :( Vaadi sitä eroamaan vaimostaan, sitten näet totuuden. Mitä sä siitä miehestä itse asiassa tiedät? Vain sen, että se on petturi. Kuulostaapa aarteelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi