Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
301/673 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska liian monet tajusivat provoksi liian nopeasti. Vähän vähemmän läpinäkyväksi seuraavalla kerralla ja hyvä siitä tulee.

mutta minulle tämä ei ole viihdettä. Seurustelin, erosin, mies on ollut minuun yhteydessä, mutta emme ole yhdessä enää. En ole raskaana enkä mitään muutakaan.

ap

AP on maininnut tulleensa raskaaksi, kun ehkäisy unohtui silloin muutamalla kerralla? Ja kuinka jonkin aikaisemman sairauden tjms. vuoksi hänen mahdollisuutensa raskauteen olivat olemattomat? Ja kuinka mies painostaa silti aborttiin? Ja kuinka AP olisi valmis kasvattamaan lapsen yksin ilman mitään vaateita isää kohtaan?

mutta minulle tämä ei ole viihdettä. Seurustelin, erosin, mies on ollut minuun yhteydessä, mutta emme ole yhdessä enää. En ole raskaana enkä mitään muutakaan.

ap

AP on maininnut tulleensa raskaaksi, kun ehkäisy unohtui silloin muutamalla kerralla? Ja kuinka jonkin aikaisemman sairauden tjms. vuoksi hänen mahdollisuutensa raskauteen olivat olemattomat? Ja kuinka mies painostaa silti aborttiin? Ja kuinka AP olisi valmis kasvattamaan lapsen yksin ilman mitään vaateita isää kohtaan?

Vierailija
302/673 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin on jo yli vuosi aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/673 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko vähän idiootteja, kun vastailette ihan ensimmäisiin viesteihin lukematta koko ketjua?! Johan tuossa kymmenen sivua sitten selvisi, että mies on naimisissa ja täällä hölmöt vaan ehdottelee vieläkin jotain muita syitä :D Ärsyttävää...

Vierailija
304/673 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nyt kuuluu ap:lle?

Vierailija
305/673 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooh, joku löysi arkistojen uumenista kaikkien aikojen ensimmäisen Muru-ketjun. :D (En jaksanut lukea tälläkään kertaa läpi...)

Vierailija
306/673 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 17:11"]

Mitähän nyt kuuluu ap:lle?

[/quote]

Vierailija
307/673 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kommentti:

ja hälytyskellot pitäisi soida päässä jo siinä vaiheessa kun osoitetta ei saa selville ja puhelut on aina työpuhelimeen...

On iso joukko ihmisiä, joilla on ainoa käytössä oleva puhelin työnantajan, ja kun sille numerolle yrittää saada osoitetta, löytyy postinumero firman paikkakunnalle, mutta ei muuta. Se ei sinällään ole syy siihen, että kaikki olisi pielessä.

Muuten tässä tilanteessa - jos ei kuukausien tapailunkaan jälkeen mies kutsu kotiin, koska on "sotkuista", miettisin minäkin kaksi kertaa, että ketä muita sieltä kotoa löytyykään. Ilta/kaksi viikosa menee helposti "ylitöissä" - tai tunti sieltä toinen täältä - pidennetyssä päivässä...

Vierailija
308/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne itsellä ollut.

Miksei vie kotiinsa?

Miksette suunnittele mitään? Yhteisiä peli-iltoja esim.pariskuntien kesken? Miksi vain miehiä?

Onko viikonloput hiljaisempia suhteessanne?Entäs loma-ajat?

Katoileeko? Töiden varjolla kenties?

Vastaako aina puhelimeen?

Miksi tuo lahjoja? Oletko huora?

Miksette ole ns.tutustuneet toisiinne?? Itse ainakin sen teen aina heti.

Vierailija
309/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se salailee, luultavasti kotona on vaimo.

Vierailija
310/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko sillä on vaimo ja liuta pentuja kotona tai sitten sä olet sille vaan hyvä panopuu. Jos vietätte aikaa vain kahvilla ja sängyssä, ei suhde ole kovin hyvällä perustalla. Olet vain pelkkä pano, älä ole naiivi. Voihan se mies käyttää suhun rahaa, vaikka sillä olisikin perhe. Sen vaimo on sen siivooja ja töissä käytettävät puvut pesettää pesulassa, vaimo pesee kalsarit ja paidat. Että sillee :) Lycka till!

Vierailija
311/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vain seurustella, ei mitään avoliittojuttuja. Itsekin seurustelun alkutaipaleella sanoin miehelle, että en halua häntä kotiini. Asun omakotitalossa, ja ajattelin, että jos mies pääsee käymään, hän helposti jää hengailemaan sinne. Pahimmassa tapauksessa mies olisi osoittautunut takertujaksi, ja jos hän olisi tiennyt, missä asun, hänestä olisi voinut tulla ongelma, jos suhteesta ei olisikaan tullut mitään.

Eli en tuntenut miestä ollenkaan (vaikka pää oli jo ollut jalkojeni välissä, sinua lainatakseni) enkä edes ollut varma, olenko valmis seurusteluun kenenkään kanssa.

No nyt vuosien jälkeen asutaan molemmat meillä ja ollaan naimisissa.

Eli mies ei ole vielä varma sinusta eikä itsestään. Mutta puhumalla nämä asiat selviävät. Ei tulisi mieleenikään avata koko elämääni vieraalle ihmiselle, olkoonkin, että olisimme yöpyneet yhdessä. Sitäpaitsi hotelleissa yöpyminen on romanttisempaa kuin poikamiesboksissa hikisten sukkien seassa.

Vierailija
312/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tommoista meilläkin oli. Tiesin miehen olevan varattu.

Vierailija
313/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu vanhan äitinsä tai mummonsa luona ;)

Vierailija
314/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus miestä, joka halusi pitää tietynlaista etäisyyttä. Tapailimme siis usein, myös hänen luonaan, hän hemmotteli minut piloille jne. No, rakastuin tietty. Sitten jossain vaiheessa sain kysytyksi, mitä minusta haluaa tai mitä olen hänelle kun en oikein tiennyt mikä statuksemme on ja hän sanoi jotenkin näin: "sinä olet mulle erityinen ystävä".

Kysyin varmuuden vuoksi, kuinka monta "erityistä ystävää" hänellä mahtaa olla tällä hetkellä, ja hän vakuutti minun olevan ainoa. Ajan kuluessa kävi selväksi, että eritysiä ystäviä ilmaantui muitakin ja minun erityisyyteni hiipui. Kun ei enää edes vastaillut puheluihini, annoin olla.

Sinuna selvittäisin, oletko hänelle vain erityinen ystävä, ennen kuin rakastut liikaa.. :)

Vierailija
315/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde mieheen, joka kertoi työstään yrittäjänä ja opena.

Kertoi myös pojastaan.

Tosiasiassa kotona oli avovaimo, ja pieni lapsi.

Tapailuja peruttiin ja ehdoteltiin hotelliin ja jopa kotiin (yrittäjänä kai toinen asunto).

Työt venyi, puheluihin ei aina voitu vastata, illalla nukahdettiin jne..

Itsellä soi hälytyskellot. FB´ssa olin kaveri, mutta oli wall´n piilottanu kaikilta. Tajusin sen synttärinä. Sain siis sinnekin vapaasti kirjoitella asioita, ilman, että avokki tiesi.

Harvoja kuvia itsestään jne..

Vierailija
316/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa hieman trollilta. Mutta jos ei, niin vaihtoehdot ovat kutakuinkin seuraavat:

a) miehellä on avo/vaimo ja mahdollisesti lapsia

b) mies on eronnut, mutta asuu edelleen ex:n kanssa

c) mies on varaton, sössinyt luottotietonsa tms, maalaillut sinulle kuvaa varakkaasta menestyvästä poikamiehestä vaikka todellisuudessa asuu kaupungin yksiössä / vanhemmillaan / muuten vaan läävässä

d) mies on niin sitoutumiskammoinen että ei pysty oikeasti päästämään sinua kotiinsa ja sitä kautta lähelleen

Näistä vaihtoehdoista ainoastaan B on mielestäni ok tilanne, vaikkakin hänen kuuluisi tällaisessa tapauksessa kertoa asiasta sinulle suoraan. Siispä kysy. Erityisesti kohdissa A ja D juoksisin ja lujaa.

Vierailija
317/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

d) ei ole kiinnostunut suhteesta vaan haluaa pelkkää helppoa seksiä

Vierailija
318/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa hieman trollilta. Mutta jos ei, niin vaihtoehdot ovat kutakuinkin seuraavat: a) miehellä on avo/vaimo ja mahdollisesti lapsia b) mies on eronnut, mutta asuu edelleen ex:n kanssa c) mies on varaton, sössinyt luottotietonsa tms, maalaillut sinulle kuvaa varakkaasta menestyvästä poikamiehestä vaikka todellisuudessa asuu kaupungin yksiössä / vanhemmillaan / muuten vaan läävässä d) mies on niin sitoutumiskammoinen että ei pysty oikeasti päästämään sinua kotiinsa ja sitä kautta lähelleen Näistä vaihtoehdoista ainoastaan B on mielestäni ok tilanne, vaikkakin hänen kuuluisi tällaisessa tapauksessa kertoa asiasta sinulle suoraan. Siispä kysy. Erityisesti kohdissa A ja D juoksisin ja lujaa.

Mullekin tuli mieleen tuo vaihtoehto C. Eli on köyhä ja asuu jossain läävässa tai äidin luona. Sitten puhuu siivoojista ja pesuloista kuin maailmanmies. ITse tunnen tasan yhden poikamiehen, joka pesettää pukunsa ja paitansa pesulassa kun tarvitsee niitä muutaman kerran vuodessa työn takia. Siivoojaa käyttäviä miehiä vapaita en tunne yhtäkään.

Vierailija
319/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallista, että kotona käy siivooja ja vaatteita pesetetään pesulassa (sekä perheelliset että perheettömät). Mekin viemme pesulaan paidat, puvut, lakanat. Pukua mies käyttää päivittäin, samoin kauluspaitaa ja minäkin monta paitapuseroa viikossa. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.

vaikuttaa hieman trollilta. Mutta jos ei, niin vaihtoehdot ovat kutakuinkin seuraavat: a) miehellä on avo/vaimo ja mahdollisesti lapsia b) mies on eronnut, mutta asuu edelleen ex:n kanssa c) mies on varaton, sössinyt luottotietonsa tms, maalaillut sinulle kuvaa varakkaasta menestyvästä poikamiehestä vaikka todellisuudessa asuu kaupungin yksiössä / vanhemmillaan / muuten vaan läävässä d) mies on niin sitoutumiskammoinen että ei pysty oikeasti päästämään sinua kotiinsa ja sitä kautta lähelleen Näistä vaihtoehdoista ainoastaan B on mielestäni ok tilanne, vaikkakin hänen kuuluisi tällaisessa tapauksessa kertoa asiasta sinulle suoraan. Siispä kysy. Erityisesti kohdissa A ja D juoksisin ja lujaa.

Mullekin tuli mieleen tuo vaihtoehto C. Eli on köyhä ja asuu jossain läävässa tai äidin luona. Sitten puhuu siivoojista ja pesuloista kuin maailmanmies. ITse tunnen tasan yhden poikamiehen, joka pesettää pukunsa ja paitansa pesulassa kun tarvitsee niitä muutaman kerran vuodessa työn takia. Siivoojaa käyttäviä miehiä vapaita en tunne yhtäkään.

Vierailija
320/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on suht kallis, syömme aina hyvin, ja olen saanut useita koru-, hajuvesi- ja alusvaatelahjoja, vaikka olemme tapailleet vasta vähän aikaa. Tiedän, kliseistä, mutta mukavaa.

ap

Eli olet prostituoitu kun annat seksiä vastikkeeksi esineistä, vatteista yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme