Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koira sekoaa ihan täysin jos vastaan tulee rullahiihtäjä tai luistelija sauvoilla.

Vierailija
16.07.2026 |

Tänäänkin oli ihan rauhallinen ennenkuin näki rullahiihtäjän tulevan ohi, onneksi olin valmistautunut ja hihna oli kireällä, ei se pyöräilijöihin tai skuutteihin reakoi mitenkään, onko muilla tuollaista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat koiran vinkkelistä pelottavia - nopeita ja kovaäänisiä.  Koira haukkuu ja hyökkii niitä puolustautuakseen.

Vierailija
2/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi kouluttaa sitä että ei tartte reagoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koira kokee sähköpotkulaudat uhkana.

Vierailija
4/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun koira kokee sähköpotkulaudat uhkana.

Minun mahdollisuutena.

Vierailija
5/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tottunut ja kokee uhkana. Minun koiravainaa sai hepulit jos joku käytti hattua.

Vierailija
6/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuille kaheleille hiihtäjille saa vähä rähistäkki. Luulevat omistavansa koko tien.

Vierailija
7/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuille kaheleille hiihtäjille saa vähä rähistäkki. Luulevat omistavansa koko tien.

Koirasta tulee sompa jos rähisee liikaa. 

Vierailija
8/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään rullaluistelojoita sauvojen kanssa siinä ei tie riitä kun niin leveästi kulkevat. Onhan se outoa liikkumista, meidän koira ei ymmärrä edes talvella hiihtäjiä, kun oudosti liukuvat vaikka on useampi hiihtäjä antanut haistella niitä suksia, ei vaan ymmärrä. Ja ennenkuin kukaan tulee kitisemään ladulla kulkemisesta, niin täällä ei ole latuja vaikka hiihtäjiä kyllä 

Vierailija
9/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirasta tulee sompa jos rähisee liikaa. 

No voi voi. Inhoan myös koiria.

Vierailija
10/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaikeaa kouluttaa jos ei noita liiku mitenkään tiuhaan. Etenkin jos muuten koira ohittaa nätisti.

Vierailija
11/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin roskia roskapihdeillä, koiraparka pelästyi. Tarjosin pihtejä haistettaviksi, ei auttanut.

Vierailija
12/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluta sä ittes ja ole hiihtämättä edes kesällä.

Vierailija
13/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 

minulla ole koiraa, mutta tytöllä on. Omat lapset jo aikuisia. On kyllä kauheaa niitten  suksilla menevien vauhti ja sauvat heiluu. Ovat monesti hyvin ärhäköitä muita kohtaan.Tosiaankin valtaavat koko kävely tien  Jyväskylässä,myös rantareitin.  Lapsille ja koirille.nuo on vaarallisia. Lapset ja koirat pidettävä tiukasti lähellä. Toinen kauhea on nuo akuutit, tulevat niin hiljaa ja lujaa. Minä mummokin varon noita kaikkia liikkuessani

Vierailija
14/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla koirilla ainakin laukeaa saalistusvietti eli pitäisi päästä ajamaan takaa. Sama jos maastopolulla joku tulee polkupyörällä takaa päin niin helposti saisi pari kirittäjää sekin. 

Vierailija
15/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse kontillesi siihen kävelytielle ja katsele miltä se rullahiihtäjä sieltä katsottuna näyttää. On kyllä pelottava ilmestys.

Vierailija
16/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä niinkään, en minä halua että koirani ärisee kenellekkään.

Vierailija
17/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on kusipäitä. 

Vierailija
18/18 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun talutettava harmaa norjalainen haluaisi syödä kaikki tiellä liikkuvat autot ja mitään ei auta, vaikka kuinka komentaa. Mikähän saa koirassa tämmöisen aikaan ja pitäisi irti päästä ja autojen kimppuun haluttaisi ja haukkua pitää tosissaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan