Nelikymppiset sinkku naiset miksi ei kuusikymppinen mies kelpaa?
olen yrittänyt näin netin kautta tavoitella elämäni sulostuttajaa. Olen viriili, aktiivinen, ikäistäni ainakin 10 vuotta nuoremman oloinen työelämässä oleva mies. Hakusessa on noin nelikymppinen sinkku nainen, omillaan toimeen tuleva (minusta ei saa elättäjää), vielä kauniskin (siksi ikä max 40) ja urheilullinen kuten itse olen.Ongelma on naisten pinnallinen suhtautuminen meihin kuusikymppisiin aivan kuin olisimme jo ikäloppuja. Ja toisaalta nelikymppisten naisten kuvitelmat omasta markkina-arvostaan joka on noin 65+ vuotiaiden miesten tasolla meidän miesten silmissä.
Onko muita kuin ylimielisiä naisia Suomessa vai pitääkö jo suosista lähteä hakemaan vaimo Aasiasta?
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:06"]
Tätähän minä jo enteilin etukäteen että nelikymppiselle suomalaiselle olen liian vanha. Mutta mitäs siihen sanotte että tuttava miehellä on 22 vuotias thaikku ja ikää 68 vuotta. Mitenkäs nyt suu pannaan? haluatte ajaa hyvät miehet pois Suomesta vaimonhakuun ja sitten katsotte nyrpeinä nenän vartta pitkin kun sama suomimies kävelee kadulla ulkolaisen kaunottaren kanssa.
Tässä se paradoksi.
ap
[/quote]
Mitä työtä se 22-vuotias tekee? Miehellä on odotettavissa olevaa elinikää noin 6 vuotta. Kuinka pitkän ajan se ulkkaripuoliso saa käyttää kielen opetteluun ja opiskeluun muutenkin.
Kuuleppa ukko! KETÄÄN 40 V. KAUNISTA NAISTA EI KIINNOSTA SUNKALTAINEN KÄPPÄNÄ! Itse katselen lähinnä 25 v. poikia...
t. 40 v. kaunis nainen
Tätähän minä jo enteilin etukäteen että nelikymppiselle suomalaiselle olen liian vanha. Mutta mitäs siihen sanotte että tuttava miehellä on 22 vuotias thaikku ja ikää 68 vuotta. Mitenkäs nyt suu pannaan? haluatte ajaa hyvät miehet pois Suomesta vaimonhakuun ja sitten katsotte nyrpeinä nenän vartta pitkin kun sama suomimies kävelee kadulla ulkolaisen kaunottaren kanssa.
Tässä se paradoksi.
ap
[/quote]
Tervemenoa. Mulla on kanssa ulkolainen komistus puolisona, samanikäinen kuin minä, kova panemaan, akateemisesti koulutettu ja varakas. Varmaan minullakin on sitten jotain tarjottavaa. Mitäs sinulla on?
Mua kiinnostaisi tietää, että miksi naisen pitää olla max 40 v, kun itse olet kuusikymppinen ? Miksei kuusikymppinen tai sen vaiheilla oleva kelpaa ? Kuulostat aika....oman navan tuijottajalta. Ehkä siksi et kelpaa.
Tässä se paradoksi.
ap
[/quote]
Miksi vertaat tilannettasi ystäväsi ja thaikkuvaimoonsa?
Aloituksessasi sanot ettet aio/halua ryhtyä naisen elättäjäksi.
Sulkee kyllä aikalailla nuo tuontivaimot pois laskuista.
Ja tuo viimeisin kirjoituksesi, ja sen sävy, kyllä kertoi sinusta kaiken oleellisen.
Minä olen alle 30, mutta vastaan silti. Ollessani sinkku, tapailin hetken erästä 56-vuotiasta miestä. En siis olisi voinut kuvitella eläväni parisuhteessa tuon miehen kanssa mutta yhdessä sovimme, että koska olemme sinkkuja ja meillä synkkaa hyvin, voimme tapailla. Tein siis miehelle selväksi, että muuta en halua. Eikä hänkään halunnut koska ikäeromme oli liian suuri. Harrastimme myös seksiä.
Tuo mies oli ihan oikeasti komea. Hyvässä kunnossa, pukeutui tyylikkäästi ja laadukkaisiin vaatteisiin, hiuksissa hyvä leikkaus, luonnollinen rusketus. Kotonaan hän tarjosi laadukkaita viinejä, maistatti viskejä ja kokkasi hyvin. Työpäiväni jälkeen hän hieroi hartioita ja haki minulle kaupasta suihkusaippuaa jos en itse ehtinyt. Mies käyttäytyi kuten todelliset herrasmiehet käyttäytyvät. Hän maksoi ravintolalaskuni, taksimatkat, konserttiliput yms. poikkeuksetta. Työskentelemme samalla alalla, hän on luonnollisesti urallaan paljon pidemmällä kuin minä. Yhteinen ala tarjosi meille paljon keskusteltavaa ja mies myös auttoi minua etenemään omalla urallani. Hän paneutui ongelmiini ja auttoi minua vilpittömästi. Hän oli hyvä kuuntelija ja älykäs keskustelukumppani. Seksi hänen kanssaan oli taivaallistaa. Mies oli hellä ja huomaavainen, osaava ja kärsivällinen. Suuteli niin että jalat meni todella alta. Hänellä oli siisti ja sisustettu poikamiehen koti loistavalla paikalla.
Tarinani tarkoitus on siis kertoa, että vaikka itse en ensisijaisesti ikää katsokaan, olimme kuitenkin elämässä eri vaiheissa. Puolisoa enemmän mies oli minulle tavallaan mentori monessakin asiassa. Hänellä oli kokemusta ja näkemyksiä. Opin häneltä että miten perustelen ehdotukseni esimiehelleni ja miten paljon voin omasta kehostani nauttia. Emme me olleet yhdenvertaisia. Minusta selkeästi tuntui että sain valtavasti mutten mitään antanut. Tietenkin tiedän, että mieskin nautti läheisyydestä, seurasta ja keskusteluista. Hän kertoi monesti saavansa tavallaan voimaa nuoruuden innostani ja idealismistani. Mutta ei se ole parisuhde.
Se miksi kiinnitin ylipäätään huomiota tuohon mieheen oli kai aluksi se, että hänellä oli rumasti sanottuna puitteet kunnossa. Ikä ei hänestä näkynyt, käytös oli totaalisen moitteetonta, hän oli avokätinen ja ystävällinen. Ehkä minua kiihottaa vanhempi mies, mutta ei sellainen jolle laitan seksin jälkeen vaipan ja erektiota odotellaan kaksi tuntia. Ei sellainen joka keinuu kotonaan keinutuolissa, ratkoo ristikoita ja selaa teksti tv:ta. Tietenkin nyt kärjistän, mutta vanhoja miehiä on erilaisia. Voisit ap kertoa tarkemmin omasta "nuorekkuudestasi"? Jotta nuori nainen kiinnostuu vanhemmasta miehestä, täytyy hänessä olla jotain ainutlaatuista. Hurmaava ulkonäkö, menestys jollain osa-alueella, taloudellisia resursseja tms... Vaikka periaatteessa voisin ap:n ikäistä miestä tapailla, en kuitenkaan aloittajan tekstin perusteella edes harkitsisi treffejä juuri hänen kanssaan.
Nyt minulla on aviomies. Hän on minua 14 vuotta vanhempi. Se lienee aivan maksimi. Suhteemme on hyvä, siinä ei ikäero liiaksi näy. Oikeastaan sen arjessa huomaa vain miehen asemasta työssä ja palkasta. Minä en ole vielä niin pitkälle voinut ehtiä. Lapsikaan ei ole vielä kertaakaan kysynyt, että miksi isä ja pappa on yhtä vanhoja. Se on nykyisen mieheni pahin pelko. :)
Minulla on ollut pitkä suhde yli 20 v vanhempaan mieheen. Kun oikeasti rakastuu, ei iällä ole merkitystä. Toki ap:n asenne tekee miehestä vastenmielisen eikä ihastumista ja rakastumista pääse tapahtumaan. Pidän myös siitä, että vanhempi mies osaa huomioida naisen naisena muulloinkin kuin seksuaalisessa kontekstissa. Ap taitaa miettiä vaan saamapuolta eikä antamista lainkaan. Näin hän saa tuskin sitä kuusikymppistäkään tai edes kahdeksankymppistä.
Tässä se paradoksi.
ap
[/quote]
Nyrpeä katse tuskin johtuu mistään muusta kuin säälistä, jota vastaantuleva nainen kokee tuota nuorta naista kohtaan. Kukaan ei sen miehen kainaloon haikaile.
Paradoksi on se, että normaalioloissa 22 -vuotias ei katsele 60-vuotiaita. Miksi thaimaalaista nuorta naista viehättää suomalaiset vanhat miehet? Sellaista pariskuntaa katson ihan hyvällä. Kysyntä kohtaa tarjonnan. Suomalais-thaimaalaisen liitton onnistuminen on aivan suomalaisesta miehestä kiinni. Jos mies on kunnollinen ja kohtelee vaimoa hyvin, niin liitto on hyvä, vaikka lähtökohdat olisikin "arveluttavat".
vanhoihin miehiin tulee joku outo haju, tämän olen huomannut. yksi kokemus on yli kymmenen vuotta vanhemmasta miehestä, noin 50v vanhasta ja vaikkaikäero ei minua haitannut, mies oli hysteerinen sen suhteen, että näytti vanhemmalta. muutenkin jaaritteli ex-vaimostaan ja paljastui todella kyyniseksi ja elämäänsä kyllästyneeksi ihmiseksi.
Tässä se paradoksi.
ap
[/quote]
*huoh*
Eikös se jo tullut todistetuksi, että ei tuon ikäinen mies, joka on edelleen vapaalla jalalla ilman naista, ole hyvä mies?
Pinnallinen, itara ja vähän yksinkertainenkin sovinisti ei vaan sytytä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 15:15"]
Ukrainassa on maailman kauneimmat naiset. Kuumaveriset pitkäsääret, koulutetut ja hyvällä itsetunnolla varustetut. Itse kävin hakemassa Ukrainasta vaimon itselleni. Vaimo 32 v, minä 54 v. Vaimo lapseton ja ensimmäistä kertaa naimisissa nyt kanssani. Odotamme vauvaa. Vaimoni arvostaa minussa muun muassa raittiutta, uskollisuutta, rehellisyyttä ja hyviä tapoja. Internetissä tutustuimme, ja kävin häntä tapaamassa kolmeen eri otteeseen ennenkuin tuli ensivisiitille kotiini Helsinkiin. Suosittelen katselemaan myös muualta. Blondi miehenä huomaan tummien naisten katsovan siellä perään. Olen tavallisen näköinen mies täällä mutta siellä kuulemma filmitähden näköinen?
[/quote]
Taloudellisilla asioilla ei varmaankaan mitään merkitystä? :)
Niin provo kuin tämä onkin, mielestäni nuorekkuus sisältää kyllä paljon muutakin kuin ulkonäön. Nykyään oikeasti nuoret miehet ottavat esimerkiksi aivan eri tavalla osaa lasten kasvatukseen ja kotitöihin, kuin vanhat äijät. Vanhuksilla nuo asenteet miesten ja naisten hommista on todella pinttyneitä. Tämän lisäksi on vielä käsitykset parisuhteesta ja seksistä sellaisia että miehen mielihalujen mukaan mennään. Ei nuoremmat naiset ole tottuneet tuollaiseen eivätkä halua tottua. Sitten lisäksi kaikki muut piintyneet tavat ja mielipiteet. Kompromissia ei varmasti voi tehdä edes jonkun makkarapaketin merkistä, saati sitten oikeasti merkityksellisistä asioista. En paljon pahempaa voi kuvitella kuin tyytyminen jonkun vanhuksen trofeeksi.
Kyl mä tajuun ap:ta. Mä olen itse kolmikymppinen mies, ja kanssa uutta akkaa alkanu kattelee parikytä vuotta nuoremmista. Mistään ei meinaa löytyä kymmenenvuotiasta naista, jolle mä kelpaisin. Ois rahaa täälläkin ja koulutusta, ihan kiva kroppa ja naamakin miehekäs. Kivet ja kannotkin on kohta käännetty, onko munkin sitten haettava vaimo Thaimaasta? Vastatkaa naiset!
Olen nelikymppinen, ja juuri avioitunut 32 vuotiaan miehen kanssa. Itseäni vanhemmat eivät kiinnosta tippaakaan.
Ap, suomalaisen kanssa homma toimii, kun sinä itsekin olet good catch. Eli ieti, mitkä ominaisuutesi voisivat saada nelikymppisen naisen haluamaan välttämättä juuri sinut. Elintasoa et tarjonnut etkä sopuisaa mielenlaatua, joten jotain muuta tarjottavaa pitäisi sitten löytyä. Statuskaan naisella tuskin nousee kanssasi kun varallisuutesi ei riitä naiselle jaettavaksi. Ehkä joku hoivaviettinen läheisriippuvainen voisi tulla kyseeseen.
Olen 53-v ja mies 63-v. Tässäkin jo monessa asiassa huomaa ikääntymisen ja melkein sukupolven mittaisen kuilun. Kyllä me tässä pärjätään, mutta on tullut miehelle jo impotenssit ja muut, ei ole ollut seksiä kahteen vuoteen. Henkisesti jaamme samoja asioita, mutta emme kaikkia.Jos mies olisi nyt 73-v, niin mitenhän sitten? En mä tuosta miehestä erota aio, mutta kyllä 20 vuotta on jo liian iso ikäero, valitettavasti. Eli mielipiteeni on, että 40-vuotiaana naisen ei kannata alkaa tuhlaamaan parhaita vuosiaan 60-vuotiaan ukon kanssa ;)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 18:15"]
Niin provo kuin tämä onkin, mielestäni nuorekkuus sisältää kyllä paljon muutakin kuin ulkonäön. Nykyään oikeasti nuoret miehet ottavat esimerkiksi aivan eri tavalla osaa lasten kasvatukseen ja kotitöihin, kuin vanhat äijät. Vanhuksilla nuo asenteet miesten ja naisten hommista on todella pinttyneitä. Tämän lisäksi on vielä käsitykset parisuhteesta ja seksistä sellaisia että miehen mielihalujen mukaan mennään. Ei nuoremmat naiset ole tottuneet tuollaiseen eivätkä halua tottua. Sitten lisäksi kaikki muut piintyneet tavat ja mielipiteet. Kompromissia ei varmasti voi tehdä edes jonkun makkarapaketin merkistä, saati sitten oikeasti merkityksellisistä asioista. En paljon pahempaa voi kuvitella kuin tyytyminen jonkun vanhuksen trofeeksi.
[/quote
Todella hyvin sanottu.
Nainen 50-v.
Olen 44-vuotias eronnut nainen ja olen myös huomannut tapailevani 9 vuotta nuorempaa miestä. Ja vanhemmat ei kiinnosta...kumma juttu. Jutut tuntuu sopivan paremmin yhteen nuoremman miehen kanssa ja kyllähän tuo jaksaa paremmin vuoteessakin.
Tässä se paradoksi.
ap
[/quote]
Uteliaisuudesta kysyn, mikä sinusta tekee hyvän miehen? Minusta vaikutat pinnalliselta.