Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset sinkku naiset miksi ei kuusikymppinen mies kelpaa?

Vierailija
02.08.2013 |

olen yrittänyt näin netin kautta tavoitella elämäni sulostuttajaa. Olen viriili, aktiivinen, ikäistäni ainakin 10 vuotta nuoremman oloinen työelämässä oleva mies. Hakusessa on noin nelikymppinen sinkku nainen, omillaan toimeen tuleva (minusta ei saa elättäjää), vielä kauniskin (siksi ikä max 40) ja urheilullinen  kuten itse olen.Ongelma on naisten pinnallinen suhtautuminen meihin kuusikymppisiin aivan kuin olisimme jo ikäloppuja. Ja toisaalta nelikymppisten naisten kuvitelmat omasta markkina-arvostaan joka on noin 65+ vuotiaiden miesten tasolla meidän miesten silmissä.

Onko muita kuin ylimielisiä naisia Suomessa vai pitääkö jo suosista lähteä hakemaan vaimo Aasiasta?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:06"]

Tätähän minä jo enteilin etukäteen että nelikymppiselle suomalaiselle olen liian vanha. Mutta mitäs siihen sanotte että tuttava miehellä on 22 vuotias thaikku ja ikää 68 vuotta. Mitenkäs nyt suu pannaan? haluatte ajaa hyvät miehet pois Suomesta vaimonhakuun ja sitten katsotte nyrpeinä nenän vartta pitkin kun sama suomimies kävelee kadulla ulkolaisen kaunottaren kanssa.

Tässä se paradoksi.

ap

[/quote]

Sinulla ei ole mahdollista saada Thaikku vaimoa jollet ole valmis elättämään häntä. Olet huvittava negatiivisella tavalla.

Vierailija
82/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta lupaavalta. Olen 29-vuotias uranainen, joka etsii kypsän aikuisen miehen seuraa. Olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä. En halua lapsia, joten en halua miestä joka painostaisi perheen perustamiseen. Olen koulutukseltani lääkäri, mutta toimin tutkijana lääketeollisuudessa ja suoritan samalla jatko-opintoja. Vapaa-ajallani harrastan aktiivisesti liikuntaa (juoksua ja krav-magaa). AP:kerropa itsestäsi lisää ja katsotaan synkkaisiko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on parempi ottaa nuorempi mies. Kun elävätkin vanhemmiksi. Ystäväni löysi ulkomailta (ihan Keski-Euroopasta) kivan itseään 17-v nuoremman, hyvätuloisen miehen. Ja muutti lopulta sinne asumaan. Sai kyllä pian töitä itsekin... Ja onni kukoistaa. Vanhemmat miehet on kuulemma niin tapojensa orjia ja usein katkeroituneita.

Vierailija
84/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuori nainen on vanhemman kanssa hänen on saatava siitä jotakin, usein se on varallisuus, aseman nousu taikka turvaa. Aloittaja ei vaikuta turvalliselta eikä ole kiinnostunut elättämään ketään jtoen ainut mitä hänellä olisi tarjota on "nuorekas ulkonäkö" hahahahah.

Vierailija
85/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, että oman isän ikäiset miehet ei vain kiinnosta. Sitäpaitsi oman ikäiset miehet nyt vaan sattuu olemaan paremman näköisä. Kaikella kunnioituksella.

Vierailija
86/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole mikään "puuma", mutta tämä ilmiö on minusta vaikuttanut niin, että nuoremmat miehet uskaltaa nykyään osoittaa kiinnostuksnsa vanhempia naisia kohtaan. Elikkä vanhempi nainen jos on hyin säilynyt saa seuraa nuoremmista nykyään jos kaipaa seikkailuja. Elikkä vanhempi mies jolla ei ole mitään tarjolla  ei kiinnosta. Vanhempi mies joka hakee pelkkää seksiseuraa on täysin out.

Itse en ole puuma ja voisin seurustella hyvän, kivan näköisen ja kunnollisen ja itselleni sopivan vanhemman miehen kanssa ( aloittaja ei sellainen ole).

Vierailija
87/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 19:56"]

Sen takia, että oman isän ikäiset miehet ei vain kiinnosta. Sitäpaitsi oman ikäiset miehet nyt vaan sattuu olemaan paremman näköisä. Kaikella kunnioituksella.

[/quote]

Sama juttu. Oma isä on 63, voi yöks...muutenkin olen ollut aina kiinnostunut noin oman ikäisistäni miehistä. 

Vierailija
88/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täällä Suomessa nähnyt vielä yhtäkään kaunista thaikkunaista. Oikeasti. Telkasta kun näkyy katukuvaa Pattayalta siellä on tosi hyvän näköisiä naisia. Mutta ei ne kuuskybästen ukkojen kanssa tänne Suomeen päädy. Vaan ne ei_minkään_näköiset tai susirumat päätyy tänne. Kun ei ne 60-vuotiaat voi sielläkään parhaita valita. Tai voivat, mutta eivät saa.

Vierailija
89/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ovat ikäisiäsi (1960-luvulla lapset kun tehtiin jo parikymppisinä) Uskon, että olisit erittäin hyvää seuraa nuorekkaille vanhemmilleni. 

Nainen, 44 v.

Vierailija
90/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän minä jo enteilin etukäteen että nelikymppiselle suomalaiselle olen liian vanha. Mutta mitäs siihen sanotte että tuttava miehellä on 22 vuotias thaikku ja ikää 68 vuotta. Mitenkäs nyt suu pannaan? haluatte ajaa hyvät miehet pois Suomesta vaimonhakuun ja sitten katsotte nyrpeinä nenän vartta pitkin kun sama suomimies kävelee kadulla ulkolaisen kaunottaren kanssa.

Tässä se paradoksi.

ap

[/quote]

Mä en katso nyrpeänä, ihan säälien katson sitä miestä. Onhan se nyt säälittävää ostaa itselleen vaimo. Ja säälin naista, toki hänellä nyt on varmaan parempi elämä, mutta on se silti sääli, että sen eteen pitää itsensä myydä vanhalle ukolle.

Vierailija
91/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskymppinen ukko on auttamattomasti liian vanha nelikymppiselle naiselle.

Vierailija
92/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 20:28"]

Tässä se paradoksi.

ap

[/quote]

Mä en katso nyrpeänä, ihan säälien katson sitä miestä. Onhan se nyt säälittävää ostaa itselleen vaimo. Ja säälin naista, toki hänellä nyt on varmaan parempi elämä, mutta on se silti sääli, että sen eteen pitää itsensä myydä vanhalle ukolle.

[/quote]

Nyky suomessa tuo tyttö on useammin vaikkapa lapsi tai lapsenlapsi joten älä kauheasti nyrpistele :D  Asiaan!   60 äijä voisi käydä ulkona enemmän ja jos on tosiaan nuorekas niin voi saada kauniin 50 tai sitten jonkun hullun nuoren joka kaipaa isoisää jota voi panna :)

Vierailija
93/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo tarpeeksi tässä elämässä omaishoitaja (omien vanhempieni). Toki minkäikäinen vaan voi sairastua ja itsekin voin saada vaikka aivohalvauksen, koskaan ei voi tietää. Mutta mitä vanhempi mies, sitä suurempi riski sairastua.

Vierailija
94/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lopettaa etsimisen, Johanna Tukiaisesta saat (omien sanojensa mukaan) nätin, sydämmellisen, herttaisen ja älykkään vaimon, joka pitää vanhemmista ja karismaattisista herrasmiehistä. Suuntaa siis Jollakseen ja lopeta turha valitus.

Vierailija
95/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nätti nainen voi saada nuoremmankin miehen. Miksi ottaa ikivanhaa kun nuorempiakin on tyrkyllä?

Vierailija
96/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 19:46"]

Kuulosta lupaavalta. Olen 29-vuotias uranainen, joka etsii kypsän aikuisen miehen seuraa. Olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä. En halua lapsia, joten en halua miestä joka painostaisi perheen perustamiseen. Olen koulutukseltani lääkäri, mutta toimin tutkijana lääketeollisuudessa ja suoritan samalla jatko-opintoja. Vapaa-ajallani harrastan aktiivisesti liikuntaa (juoksua ja krav-magaa). AP:kerropa itsestäsi lisää ja katsotaan synkkaisiko.

[/quote]

Tunnusta pois, etsit vain vanhuksia koekaniineiksi tutkimuksiinne :).

Vierailija
97/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun parempiakin kuin sinä on tarjolla. 

Vierailija
98/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi ihan saman ikäinen kuin mun isäni, ei kiitos.

Samoin sulla voisi olla mun ikäinen tytär. Onko naisissa se vika vai...?

Vierailija
99/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla on kanssa thaikku nainen. 

Kaikki omaisuus on jo mennyt ja mies lainailee naapureilta rahaa, paitsi ettei kukaan enää lainaa.

Miehellä oli hieno maatila, mutta kun thaikku tahtoi kaupunkiin.Tila myytiin ja ostettiin osake kaupungista. Rahaa menee thaimaaseen koko ajan, naisen suvulle. On niillä kuulemma yhteinen lapsikin, kumma kun mies ei ole sitä koskaan saanut nähdä, sekun on edelleen Thaimaassa!! Sille on laitettava rahaa joka kuukausi. En tajua miten joku mies on noin epätoivoinen.

Täytyy se pillu olla erilainen....

Vierailija
100/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, viisikymppisenä puistattaa ajatus, että mies olisi 10 v vanhempi. En voi ymmärtää isoa ikäeroa, jotain vastenmielistä. Varsinkin nämä elostelevat ukot, jotka hamuaa nuoria tyttöjä. Jaiks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme