Nelikymppiset sinkku naiset miksi ei kuusikymppinen mies kelpaa?
olen yrittänyt näin netin kautta tavoitella elämäni sulostuttajaa. Olen viriili, aktiivinen, ikäistäni ainakin 10 vuotta nuoremman oloinen työelämässä oleva mies. Hakusessa on noin nelikymppinen sinkku nainen, omillaan toimeen tuleva (minusta ei saa elättäjää), vielä kauniskin (siksi ikä max 40) ja urheilullinen kuten itse olen.Ongelma on naisten pinnallinen suhtautuminen meihin kuusikymppisiin aivan kuin olisimme jo ikäloppuja. Ja toisaalta nelikymppisten naisten kuvitelmat omasta markkina-arvostaan joka on noin 65+ vuotiaiden miesten tasolla meidän miesten silmissä.
Onko muita kuin ylimielisiä naisia Suomessa vai pitääkö jo suosista lähteä hakemaan vaimo Aasiasta?
Kommentit (110)
Nykyään vanhemmille miehille on kova paikka kun nuoremmat naiset eivät ole kiinnostuneet ja ne 40+ naisetkin ovat nykyään paremmassa kunnossa kuin aikaisemmin ja monesti vielä kauniita ja viehättävät paljon nuorempia miehiä.
Miksi 40+ ei ota vanhempaa miestä? Koska usein ajatusmaailma ei kohtaa ja vanhemmat miehet ovat monessa asiassa vanhoja ja väsyneitä, tapoihinsa piintyneitä ja rajoittuneita. Tosin on noita nuoremmissa naisissakin ei aina ikään liity.
Miehet ovat vuosisatoja ottaneet itselleen paljon nuorempia naisia ja nyt kun naiset tekevät suuremmassa mittakaavassa samaa on alettu puhumaan puuma-ilmiöstä ja taatusti se on vanhempien miesten keksimä ilmaisu, kateuksissaan. Saavat nyt maistaa omaa lääkettään.
Itse voisin kenties ottaa itseäni vanhemman miehen, jos mies on todellakin ikäistään paremmassa kunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti ja kaikella tavalla viriili. Noita on tosi harvassa, joten käytännössä ei varmaan tulisi vastaan.
Aloittaja: Miksi et itse hanki itsellesi ikäistäsi seuraa?
Mihin tervekätinen mies naista kaipaa? Jos on tuohon ikään sinkkuna pysynyt, niin eikö sitä sitten hautaan saakka saman tien?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 10:43"]
Aasia-vaimon kannalla minäkin olen, jos kriteerit on nuo. Sieltä voi ap sen 40-vuotiaan löytää, Suomesta tuskin. (Siskoni on 40 ja hän katselee n. 30-vuotiaita miehiä, eli ap:lla on vain n. tuplasti liikaa ikää)
[/quote]
Aasia - vaimon jos ottaa täytyy kyllä varautua elättämään myös koko suku.
Mä olen 41-vuotias nainen ja olen menossa treffeille 32-vuotiaan miehen kanssa. Kiinnostaa. 60-vuotiaan kanssa en lähtis, raja menee jossain vähän alle viisikymppisessä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:01"]
Etsi vaimo Aasiasta/Afrikasta/Itä-Euroopasta ja pyörrä tuo ajatus ettet ole valmis elättämään. M40
[/quote]
Hyvä havainto. Ap ei halua elättää, mutta haaveilee aasialaisesta naisesta. Ei taida thainaisesta tulla itsenäisesti toimeentulevaa kovin nopeasti Suomessa.
Niin miks ottaa 6kybänen, jos voi saada 2kybäsen? Jos edes elättää voisit, niin ehkä vois harkita :)
Niin, kyllä minunkin mielestä 60v pitää olla jo massia ja halu sitä naiseen kuluttaa sen verran, että naista alkaa kiinnostaa vaikkei itse mies kiinnostaiskaan. Joten meneppä ansaitsemaan lisää ja tule sitten takaisin kun voi ostaa minulle mekon.
no itse en ainakaan voi ottaa miestä joka on parikymmentä vuotta minua vanhempi, sillä se on oikeasti isäni ikäinen. isäni sai minut kun oli itse parikymppinen. en voi harrastaa seksiä isäni ikäisen kanssa. mutta esim + 10 vuotta on täysin ok asenne minulle.
kannattaa kiinnittää huomiota myös tuohon sovinistisuuteen...esim tuo että ajattelit hakea vaimon aasiasta karkoittaa kyllä järkevät naiset luotasi.
jaksatko panna 1-3 kertaa päivässä niinkuin kolmekymppiset miehet? jos et, niin mua ei ainakaan kiinnosta..
HIHHIII HAHHAAAA! Tän on pakko olla provo! Meinaa itse melkein nelikymppisenä naisena sanoisin että perässä juoksee huomattavastikkin nuoremmat miehet. Miksi ottaisin 60v. jos tarjolla on vaikka 30v? En mä mikää hullu ole.
voi ukkoparkaa, en edes minä 51v ottaisi 60-kymppistä vanhaa nurkkiin kuseskelevaa eturauhasvaivaista vanhapoikaa.
Ukrainassa on maailman kauneimmat naiset. Kuumaveriset pitkäsääret, koulutetut ja hyvällä itsetunnolla varustetut. Itse kävin hakemassa Ukrainasta vaimon itselleni. Vaimo 32 v, minä 54 v. Vaimo lapseton ja ensimmäistä kertaa naimisissa nyt kanssani. Odotamme vauvaa. Vaimoni arvostaa minussa muun muassa raittiutta, uskollisuutta, rehellisyyttä ja hyviä tapoja. Internetissä tutustuimme, ja kävin häntä tapaamassa kolmeen eri otteeseen ennenkuin tuli ensivisiitille kotiini Helsinkiin. Suosittelen katselemaan myös muualta. Blondi miehenä huomaan tummien naisten katsovan siellä perään. Olen tavallisen näköinen mies täällä mutta siellä kuulemma filmitähden näköinen?
Itse olen +20v ja ottaisin mielelläni kuuskybäsen mihen omaksi ilokseni ;)
Miksi mä aloittaisin suhteen miehen kanssa, joka saattaa omasta mielestään olla hyvinkin nuorekas, mutta kuitenkin oletettava elinikä on alle 10 vuotta?
Lisäksi tuo nuorekkuus on miesten mielessä niin kammotavan liikkuva käsite; ne miehet jotka kampaavat sivuhaituvat peittämään kaljuaan, pitävät itseään nuorekkaina. Ne miehet, jotka käyttävät rippikoulupukuaan edelleen koska mahtuu ylle, pitävät itseään nuorekkaina. Ne miehet, jotka jahtaavat tytärtensä ikäisiä naisia, pitävät itseään nuorekkaina.
Kun ette te ole.
Omaishoitajaa ei minusta saa ja siihenhän tuollainen suhde päätyy ennen kuin edes alkaa; iskee kaikenlaista potenssivaivaa ja prostataa. Kuka tuollaista edes jaksaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:01"]
Etsi vaimo Aasiasta/Afrikasta/Itä-Euroopasta ja pyörrä tuo ajatus ettet ole valmis elättämään. M40
[/quote]
Hyvä havainto. Ap ei halua elättää, mutta haaveilee aasialaisesta naisesta. Ei taida thainaisesta tulla itsenäisesti toimeentulevaa kovin nopeasti Suomessa.
[/quote]
Kätevä ikämiesisäntä laittaa tuontivaimon marjanpoimintapuuhiin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 15:22"]
Kätevä ikämiesisäntä laittaa tuontivaimon marjanpoimintapuuhiin.
[/quote]
Talvikaudet isäntä voi toimia parittajana, on niin kuin perheyritys sitten semmoinen.
Jos 40-50 -vuotiaalle naiselle tulee elämässä ero eteen, fiksuna hän ei valitse enää ikäistään tai vanhempaa miestä, kuten teki nuorempana.
Eronnut Pirkko valitsee itseään nuoremman kumppanin, sillä miesten odotettu elinikä on lyhyempi. Yhteinen vanhuus.
Tätähän minä jo enteilin etukäteen että nelikymppiselle suomalaiselle olen liian vanha. Mutta mitäs siihen sanotte että tuttava miehellä on 22 vuotias thaikku ja ikää 68 vuotta. Mitenkäs nyt suu pannaan? haluatte ajaa hyvät miehet pois Suomesta vaimonhakuun ja sitten katsotte nyrpeinä nenän vartta pitkin kun sama suomimies kävelee kadulla ulkolaisen kaunottaren kanssa.
Tässä se paradoksi.
ap
Olen isäni edunvalvoja ja omaishoitaja. Nyt elokuussa isä pääsi vihdoin hoitokotiin. Täyttää tänä vuonna 69 vuotta. Jotenkin en nyt vaan näe hyvänä, että jotain toistakin vanhaa miestä hoitaisin.
Miksi 60v mies ei kelpaa max 40v kauniille sinkkunaiselle joka tulee hyvin toimeen omilla tuloillaan...
Minkä helvetin takija tälläinen nainen kelpuuttaisi 60v miehen?
Tavoittelemillasi naisilla on paljon kysyntää, varsinkin jos nämä eivät ole yh ja taloudellisissa vaikeuksissa.