Millä täyttäisit ison lasipurkin?
Ostin hetken mielijohteesta sinänsä kauniin ja kannellisen lasipurkin miettimättä mitä siinä säilyttäisin.
Kommentit (36)
Riippuu purnukan koosta, mitä sinne sopii. Monenlaista niihin voi laittaa. Keksejä olen sellaiseen isoon purnukkaan laittanut. Latonut ensin pohjalle kerroksen ja sitten seuraava kerros limittäin. Pienempään purkkiin olen laittanut riisiä. Yhteen päällystettyjä konvehteja jouluna. Jne.
^ Kiitos vinkeistä. Valosarjan nyt ainakin alkuun siihen taidan laittaa. ap
Hienoa hiekkaa. Täyttäisin sen joko yksivärisellä hiekalla tai kerroksittain erivärisillä hiekoilla.
^ Ja konvehteja joulun alla , hyvä idea. ap
En millään, en osta turhaa paskaa enkä harrasta turhia "koriste" esineitä. Jos tavaralle ei ole käyttöä, tavaraa ei tule. Jos sellainen lojuu nurkissa, se lähtee nurkista.
Täytä se vähitellen kolikoilla, jolloin se toimii säästölippaana.
Ihmisen paskaahan siihen ainakin mahtuisi paljon, jos on iso.
Jotain kaunista hiekkaa helmeilevien simpukoiden kanssa, joissa valo tanssii jokaisen hiekanjyvän päällä katsellen kosmisen maailmankaikkeuden yhteenkiertynyttä singulariteettia etäisen hunnun peittäessä sitä eetterillä.
Vierailija kirjoitti:
Pudilla.
Tällänen purkki löytyy. Mummun vanha hunajapurkki, tiivistelellä ja metallisalvalla. Muuten ei turhille purkeille ole tarvetta. 😂
Marmorikuulilla tai uraanilasin palasilla.
Vierailija kirjoitti:
Jotain kaunista hiekkaa helmeilevien simpukoiden kanssa, joissa valo tanssii jokaisen hiekanjyvän päällä katsellen kosmisen maailmankaikkeuden yhteenkiertynyttä singulariteettia etäisen hunnun peittäessä sitä eetterillä.
Voi v i t t u mitä lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
En millään, en osta turhaa paskaa enkä harrasta turhia "koriste" esineitä. Jos tavaralle ei ole käyttöä, tavaraa ei tule. Jos sellainen lojuu nurkissa, se lähtee nurkista.
Itsekin heitin kaiken pihalle asunnostani kun kävi kyllästyttämään. Pidän askeettisesta tyylistä, ruoanlaitto on tosin välillä haastavaa. Sen vuoksi syön usein ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Täytä se vähitellen kolikoilla, jolloin se toimii säästölippaana.
Mistä ne kolikot kun kukaan normaali ihminen enää käytä mitään käteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin heitin kaiken pihalle asunnostani kun kävi kyllästyttämään. Pidän askeettisesta tyylistä, ruoanlaitto on tosin välillä haastavaa. Sen vuoksi syön usein ulkona.
Minä heitin miehen pihalle kun se vaan lojui sängyssä koko ajan.
Kivet, helmet, värilasipalat, puupalat, esineet, koristeet, miniatyyrit, askartelu, lelueläimet, hiuslenkit, mitä haluaisit sinne itse. Vai keittiöön.