Miksi monet naiset suuttuvat/loukkaantuvat siitä, kun heidän mielestään liian epäviehättävä mies tekee aloitteen heille?
Kommentit (59)
En halua aloitteita keltään 😎
Kerro ensin, mitä mielestäsi tarkoittaa "tehdä aloite"?
Minua haittaa. Olen arvokkaampi, kuin joku limanuljaska.
Se aloite on oikeasti jokin törkeys ja epäviehättävyys tekoja, kuten peseytymättömyyttä ja muuta siisteyden ja käytöstapojen laiminlyöntiä.
Tuskin he siitä suuttuvat, että mies on epäviehättävä, vaan siitä jos tämä ei ymmärrä perääntyä saatuaan kieltävän vastauksen. Ei tarkoittaa ei, oli aloitteentekijä millainen hyvänsä.
Tyrmistys siitä, että olenko todella tuon tyypin tasoinen tyypin mielestä. Se tuntuu loukkaukselta, samalta kuin sanoisi oletpa ruma ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole pätkääkään arvokkaampi kuin mikään muukaan biojäteastian tai kompostin täyte. Se kusinen suolenpätkäsi ei nosta arvoasi minkään verran, vaikka harhoissasi niin kuvitteletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole pätkääkään arvokkaampi kuin mikään muukaan biojäteastian tai kompostin täyte. Se kusinen suolenpätkäsi ei nosta arvoasi minkään verran, vaikka harhoissasi niin kuvitteletkin.
En kyllä ihmettele ettei sua kukaan huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kiitti. Et näköjään tajua vihjettä. Kyllä olen arvokkaampi kuin joku viinaanmenevä hamesankari.
Vastaan totuudenmukaisesti mutta asiallisesti. kyllä se joskus jopa loukkaa jos tasot on aivan eri. Esimerkkinä mua yli puolet vanhempi (ite vähän päälle 20) hampaaton narkkari, joka oli joutumassa linnaan niin ajatteli että mä olen hänestä kiinnostunut koska hän oli musta ja siitä alko järjetön piina. mut on mua myös komeat jääkiekkoilijat, lääkärit, muusikot tms iskenyt ja se taas tuntuu hyvältä vaikka en usko että suhteeseen asti menis. Sillon jopa tulee sellainen olo että en mä riitä tuolle (kun en esim ammatillisesti ole läheskään sitä tasoa)..Että se vaikuttaa myös toisinkin päin
Vierailija kirjoitti:
Kerro ensin, mitä mielestäsi tarkoittaa "tehdä aloite"?
Tulee vaikka juttelemaan yöelämässä. Osoittaa kiinnostusta sinuun.
Koska "Haluutko *yrpää?" On loukkaavaa ja ahdistelua, ei mikään "aloite".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettele ettei sua kukaan huoli.
Miksi noin sanot?
- ohis
En minäkään niin otettu ollut kun iltamissa minua lähestyi itseä yli kymmenen vuotta vanhempi ylipainoinen ja lyhyt todella nainen, joka oli vielä osittaisella työkyvytömyyseläkkeellä mt ongelmien takia. Tuli sellainen epämielyttävä ja jopa loukattu olo kun ajatteli että tuossako on minun taso? Eiköhän naiset ajatele samoin epämielenkiintoisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Koska "Haluutko *yrpää?" On loukkaavaa ja ahdistelua, ei mikään "aloite".
Aloituksessa ei kirjoitettu mitään ahdistelusta. Tuo on olkinukke.
Heh..komeus on muukin sen katsojan kuulijan asia.Tuohan kuulostaa seksuaaliselta ahdistelulta.Tunteet voi kertoo toki suoraan.Yrittää ehkä iskeä naisia.Jos toi iskijä on kunnon mies,toki häntä on kuultava oli kuinka mikä tahansa ja jutut on tästä ajasta.Järkevä.Tiedätkö oon ihmetellyt kun ihan tavis tyypit löytää toisiaan rakastuu oovat onnellisia,ja me jotka haetaan kuuta taivaalta ei löydetä ketään,ollaan onnettomia.On miehiä jotka arvostaa esim. sisintä naisessa,vaik nää ketä tiedän ei ne ulkoisesti ihan seinästä revittyi oo.Ihan ok.Onko mullekin joku,treffeil kävin mut mitkä pintaliitäjät lie sattuneet.Yks kyllä sanoi jatka tapaamisii vaan rohkeasti treffei monen Kaa.En jaksanut Loppu ko seinään jo pitkä aika sitten.
Oma taso laskee.