Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset sinkku naiset miksi ei kuusikymppinen mies kelpaa?

Vierailija
02.08.2013 |

olen yrittänyt näin netin kautta tavoitella elämäni sulostuttajaa. Olen viriili, aktiivinen, ikäistäni ainakin 10 vuotta nuoremman oloinen työelämässä oleva mies. Hakusessa on noin nelikymppinen sinkku nainen, omillaan toimeen tuleva (minusta ei saa elättäjää), vielä kauniskin (siksi ikä max 40) ja urheilullinen  kuten itse olen.Ongelma on naisten pinnallinen suhtautuminen meihin kuusikymppisiin aivan kuin olisimme jo ikäloppuja. Ja toisaalta nelikymppisten naisten kuvitelmat omasta markkina-arvostaan joka on noin 65+ vuotiaiden miesten tasolla meidän miesten silmissä.

Onko muita kuin ylimielisiä naisia Suomessa vai pitääkö jo suosista lähteä hakemaan vaimo Aasiasta?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysymys oli, miksi 60-vuotias mies ei kelpaa nuorelle suomalaiselle, mutta kelpaa nuorelle thaimaalaiselle? Sitähän tässä yritetään pähkäillä;-)

Vierailija
102/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:33"]

Siis kysymys oli, miksi 60-vuotias mies ei kelpaa nuorelle suomalaiselle, mutta kelpaa nuorelle thaimaalaiselle? Sitähän tässä yritetään pähkäillä;-)

[/quote]

Onko tuo asia jollekin epäselvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan olemme todenneet, että ap ei varsinkaan kelpaisi thaimaalaiselle naiselle.

Kultakimpale on 6-kymppinen, nuorekas, ei halua elättää naista ja haluaa, että nainen on vähintään 20 vuotta nuorempi ja kaunis. Vaatimukset rajaavat aika suuren osan maailman 3,5 miljardista naisesta pois.

Vierailija
105/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkomailla tyylikkään 60 v pankkiirin jolla seuranaan kaunis 28 v thai-nainen. Ei siinä ollut mitän säälittävää. Kaunista seuraa saa ikääntynytkin, mutta se vaatii myös jotain annettavaa. Peräseinäjokelainen karvaturri ei ole oikein suosittu oli nainen 40, 30, tai 60 v.

Vierailija
106/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:16"]

olen yrittänyt näin netin kautta tavoitella elämäni sulostuttajaa. Olen viriili, aktiivinen, ikäistäni ainakin 10 vuotta nuoremman oloinen työelämässä oleva mies. Hakusessa on noin nelikymppinen sinkku nainen, omillaan toimeen tuleva (minusta ei saa elättäjää), vielä kauniskin (siksi ikä max 40) ja urheilullinen  kuten itse olen.Ongelma on naisten pinnallinen suhtautuminen meihin kuusikymppisiin aivan kuin olisimme jo ikäloppuja. Ja toisaalta nelikymppisten naisten kuvitelmat omasta markkina-arvostaan joka on noin 65+ vuotiaiden miesten tasolla meidän miesten silmissä.

Onko muita kuin ylimielisiä naisia Suomessa vai pitääkö jo suosista lähteä hakemaan vaimo Aasiasta?

[/quote]

Hemmetin idiootti! Sä yrität liian vanhoja akkoja. Nelikymppiset on jo totuttautuneet elämään yksin loppuun asti ja niillä on korkea kynnys sekaantua yhteenkään mieheen. Kolmekymppiset sen sijaan on helppoja kuin mitkä ja plussana myös tietysti, ne ovat nuorempia. Kun 30 iskee tauluun, niin yksinäisille naisille se on paniikin paikka. Biolooginen kello huutaa punasena 24/7 ja sen takia ne huolii kenet tahansa! 

Vierailija
107/110 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:33"]

[/quote]

Oikeasti etkö käsitä? Jos vaikka Suomi olisi kehitysmaa ja Thaimaa rikas maa jossa olisi mahdollsiuus saada parempi elämä kuin suomessaa niin mitä tapahtuisi. 1, Suomi mies ei saisi Thai - naista vaan nuoret Suomi-naiset lähtisivät Thaimaaseen rikkaiden Thai-miesten matkaan. Kyse on siis halusta saada parempi elämä ei mistää muusta ( toki on ihan oiekita rakkaustarinoitakin). Eikö elämän realiteetit ole víelä auenneet. Kummalista, että monet miehet vikisee, että kun pitäisi elättää eukko menenpä tästä hakemaan Thai eukon...hahahah

Vierailija
108/110 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yhtälailla voisin kysyä 59v naisena, että miksi haet itseäsi 20 vuotta nuorempaa naista? Eikö oman ikäisesi miellytä vai luuletko oikeasti, että sinua nuoremmat, keski-ikäiset ja kohta menopaussi ikään käyvät naiset huolisivat 60:stä miestä, jos nuerampaakin saavat.

Vierailija
109/110 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään pitää olla elättäjä jos noin vanha

Vierailija
110/110 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provolle postimyyntivaimo ok.

t. Toinen trolli