Nelikymppiset sinkku naiset miksi ei kuusikymppinen mies kelpaa?
olen yrittänyt näin netin kautta tavoitella elämäni sulostuttajaa. Olen viriili, aktiivinen, ikäistäni ainakin 10 vuotta nuoremman oloinen työelämässä oleva mies. Hakusessa on noin nelikymppinen sinkku nainen, omillaan toimeen tuleva (minusta ei saa elättäjää), vielä kauniskin (siksi ikä max 40) ja urheilullinen kuten itse olen.Ongelma on naisten pinnallinen suhtautuminen meihin kuusikymppisiin aivan kuin olisimme jo ikäloppuja. Ja toisaalta nelikymppisten naisten kuvitelmat omasta markkina-arvostaan joka on noin 65+ vuotiaiden miesten tasolla meidän miesten silmissä.
Onko muita kuin ylimielisiä naisia Suomessa vai pitääkö jo suosista lähteä hakemaan vaimo Aasiasta?
Kommentit (110)
Minusta ap:n suunnitelma kuulostaa hyvältä. Matalaan elintasoon tottunut omaishoitaja on meidän veronmaksajien kannalta hyvä asia. Ap ei ole onnistunut hankkimaan hyvää asemaa työelämässä jne, mutta eläke lienee tuollaisella pitkään työelämässä olleella duunarimiehelläkin kohtuullista tasoa.
Jokin käänteinen asuntolaina -järjestelmä voisi auttaa niissä aloituskustannuksissa, joita vaimon hankkimisessa on, jos ap ei tosiaan tuohon ikään mennessä ole saanut kertymään mitään ylimääräistä rahaa.
säälittää nuo thaimaalaiset naiset jotka ovat myyneet itsensä vanhoille maalaisjullikoille paremman elämän toivossa, täällä pienellä pohjalaispaikkakunnalla on lähes 10 tälläistä tapausta, vanhat peräkamaripojat ovat innostuneet matkailusta ja vaimoja tulee solkenaan.
Totta on etteivät ne mitään kaunottaria ole, rokonarpiset kasvot on melkein jokaisella.
Marjametsällä ne tienaavat lisätienistejä. Joku on kyllä putsannut jo miehen omaisuudenkin, kun näyttää olevan yleistä tuo rahan lähettäminen kotimaahan. Mutta onnea yritykselle.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:06"]
Tätähän minä jo enteilin etukäteen että nelikymppiselle suomalaiselle olen liian vanha. Mutta mitäs siihen sanotte että tuttava miehellä on 22 vuotias thaikku ja ikää 68 vuotta. Mitenkäs nyt suu pannaan? haluatte ajaa hyvät miehet pois Suomesta vaimonhakuun ja sitten katsotte nyrpeinä nenän vartta pitkin kun sama suomimies kävelee kadulla ulkolaisen kaunottaren kanssa.
Tässä se paradoksi.
ap
[/quote]
tota noin.. etko sa sanonut, etta susta ei saa elattajaa? millas se thaikkunaisesi sitten tulis elamaan? joutuu syomaan metsasta kapyja ja huoraamaan etta saa maksettua oman osuutensa sun vuokrayksiosta?
heraa todellisuuteen kalkkis.. KUKAAN nuori nainen ei sua huoli ilman rahaa ja sita ois oltava paljon. ja hyva mielikuvitus, ku joutuis jotain brad pittia mioettimaan sen vakinaisen seksituokion aikana.
Suosittelen Aasiaa!
Ei sinusta hupia ole, kun et elätäkkään. Eläkkeellä jo?
Hemmetin idiootti! Sä yrität liian vanhoja akkoja. Nelikymppiset on jo totuttautuneet elämään yksin loppuun asti ja niillä on korkea kynnys sekaantua yhteenkään mieheen. Kolmekymppiset sen sijaan on helppoja kuin mitkä ja plussana myös tietysti, ne ovat nuorempia. Kun 30 iskee tauluun, niin yksinäisille naisille se on paniikin paikka. Biolooginen kello huutaa punasena 24/7 ja sen takia ne huolii kenet tahansa!
Tuo on niin totta! 43-vuotiaana lapsettomana naisena olen täysin tyytyväinen elämääni. 60-vuotias "viriili" eläkeläismies tuntuisi lähinnä rasitteelta. Pian sinulla on niin paljon kulumia, ettet jaksaisi perässäni tuntureilla.
Tyytyväinen
Aasia-vaimon kannalla minäkin olen, jos kriteerit on nuo. Sieltä voi ap sen 40-vuotiaan löytää, Suomesta tuskin. (Siskoni on 40 ja hän katselee n. 30-vuotiaita miehiä, eli ap:lla on vain n. tuplasti liikaa ikää)
Siksi kun sinä olet 60v ja ne naiset 40v. Olen törmännyt ennenkin ikääntyneiden miesten omituiseen käsitykseen omasta "nuorekkuudestaan". 60v ei vain yksinkertaisesti ole nuorekas 40v naisen mielestä. Jos hyväksyisit oman ikääntymisesi, voisi seuran löytäminenkin olla helpompaa.
"vielä kauniskin (siksi ikä max 40) (...).Ongelma on naisten pinnallinen suhtautuminen meihin kuusikymppisiin aivan kuin olisimme jo ikäloppuja."
Ja sinun ongelmasi ei sitten ole pinnallinen suhtautuminen, kun pidät itseäsi alle 20 vuotta nuorempia naisia ikäloppuina, kun kauneuskin on kerran mennyt. Koomista.
Miksi sinulle ei kelpaa kuusikymppinen nainen? Moni sen ikäinen on hyvinkin nuorekas, itse tunnen ainakin monia sen ikäisiä, joita en ikinä uskoisi kuusikymppisiksi.
Minulla on jo isä, kiitos vaan.
t. 36 v. nainen
Osta itsellesi puoliso Aasiasta. Harvaa naista kiinnostaa ikivanha mies.
Mieluummin otan itteeni nuoremman tai max muutaman vuoden vanhemman :) Ei olisi sun ikäsen kanssa mitään yhteistä, isäkin 60v ;)
Jaa, itse olen reilu 40v nainen ja jotenkin tuolla kaupungilla nuo kiinnostuneet miehet on kaikki järjestään alle 30v.. ja kuten joku jo sanoikin omaishoitajan homma ei nappaa sitten ei yhtään. Ja kyllä mun elämäntilannekin on aivan eri kuin sun, vai tuskin sulla on alakouluikäisiä lapsia?
Ap, mikäs niissä kahdeksankymppisissä on vikana?
Etsit nelikymppistä kaunista naista, vanhemmat eivät täytä asettamiasi kauneuden kriteerejä.
Ja syytät naisia pinnallisuudesta kun parikymmentä vuotta vanhempi mies ei sytytä?
Just...
Onko tämä taas se " ei se pillu käytössä kulu"-aloittaja? Ei enää jaksaisi näitä sinun aloituksia. Jo muutama kirjoitettu lause sinun tekstiäsi kertoo sinusta ihan tarpeeksi. Hyi!
Siksi, että kuuskymppinen mies on auttamatta vanha nelikymppiselle naiselle. Kohta eläkeiässä, kun taas naisella ovat parhaat vuodet työelämässä vielä edessä! Ja entä 10 vuoden kuluttua, mies jo vanhus, nainen todella hyvässä iässä.
Siksi ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:06"]
Tätähän minä jo enteilin etukäteen että nelikymppiselle suomalaiselle olen liian vanha. Mutta mitäs siihen sanotte että tuttava miehellä on 22 vuotias thaikku ja ikää 68 vuotta. Mitenkäs nyt suu pannaan? haluatte ajaa hyvät miehet pois Suomesta vaimonhakuun ja sitten katsotte nyrpeinä nenän vartta pitkin kun sama suomimies kävelee kadulla ulkolaisen kaunottaren kanssa.
Tässä se paradoksi.
ap
[/quote]Ensinnäkin Suomeen tuodut thaikut eivät pahemmin kauneudellaan häikäise. Jostain syystä maasta, jossa on todella kauniita naisia, tuodaan tänne meille ne riihipeikon näköiset naiset.
Ja toiseksi, enoni on sitä mieltä, että suomalaiset naiset ovat rumia, lihavia, nalkuttavia hirviöitä ja hän, luojan lahja naisille haluaa vain thaikkuseuraa tästä johtuen. Enoni on lihava, haiseva, ristihampainen, punakkanaamainen alkoholistimies, jolla on paskaiset vaatteet ja rasvainen tukka. Aina, kun näen thaikku vs. suomalainen nainen keskustelun kuvittelen keskusteluun osallistuvien miesten olevan saman näköisiä kuin hän. Pistää nämä jutut nätisti oikeisiin mittasuhteisiinsa.