Nelikymppiset sinkku naiset miksi ei kuusikymppinen mies kelpaa?
olen yrittänyt näin netin kautta tavoitella elämäni sulostuttajaa. Olen viriili, aktiivinen, ikäistäni ainakin 10 vuotta nuoremman oloinen työelämässä oleva mies. Hakusessa on noin nelikymppinen sinkku nainen, omillaan toimeen tuleva (minusta ei saa elättäjää), vielä kauniskin (siksi ikä max 40) ja urheilullinen kuten itse olen.Ongelma on naisten pinnallinen suhtautuminen meihin kuusikymppisiin aivan kuin olisimme jo ikäloppuja. Ja toisaalta nelikymppisten naisten kuvitelmat omasta markkina-arvostaan joka on noin 65+ vuotiaiden miesten tasolla meidän miesten silmissä.
Onko muita kuin ylimielisiä naisia Suomessa vai pitääkö jo suosista lähteä hakemaan vaimo Aasiasta?
Kommentit (110)
Hyi yäk, ällö vanha ukko!!! Että sulle pitäisi olla nainen, jonka isä voisit ikäsi puolesta olla! Olen vähän vaille nelikymppinen nainen ja ihailijani ovat pääsääntöisesti n. 29-43- vuotiaita. Viimekin viikonloppuna baarissa minua yritti pokata suunnilleen ikäisesi setäihminen, en todellakaan voinut pitää häntä varteenotettavana ehdokkaana, vaikkei hän niin vanhalta näyttänytkään. Tuli vain sellainen "setä ja pikkutyttö"-olo. Ehkä jotkut saavat kiksejä vanhoista miehistä, mutta uskoakseni erittäin harvat naiset. Itseasiassa kaikilla naispuolisilla ystävilläni on nuoremmat miehet. Etsi vain ikäistäsi seuraa, sillä nuoremmat juoksevat sinua karkuun!
Suuri ikäero aiheuttaa sen, että "yhteinen" historia puuttuu. Toinen on kokenut asiat omakohtaisesti, nuorempi kuullut puhuttavan tai lukenut kirjoista, jos sitäkään, vaikkapa Kennedyn murha. Kuusikymppinen oli silloin jo noin kymmenvuotias, kun taas nelikymppinen ei ollut vielä edes pilke isänsä silmässä. Kun ensihuuma on mennyt, tarvitaan muuta. Henkinen yhteys ja suunnilleen samanlaiset historiat tarjoavat keskustelunaiheita. Harrastuksista ja kiinnostuksenkohteista puhumattakaan. Kuulepa, sinä kuusikymppinen Adonis, etsi omaikäistäsi seuraa, niin syntyy tasapainoisempi suhde. Nyt olet vielä omien sanojesi mukaan nuorekas, mutta kyllä sinäkin rupsahdat, usko pois.
Jjäät kohta eläkkeelle!!!! Sinun kannattaa ottaa ikäisesi niin voitte sitten yhdessä mennä eläkeläisryhmien kanssa matkalle ja ilmaiseksi uimahalliin.
N41
Olet vain liian vanha...nelikymppisellä naisella on usein sinun ikäisesi isä niin siksi ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:32"]
Jjäät kohta eläkkeelle!!!! Sinun kannattaa ottaa ikäisesi niin voitte sitten yhdessä mennä eläkeläisryhmien kanssa matkalle ja ilmaiseksi uimahalliin.
N41
[/quote]
Sä olitkin ap.lle jo liian vanha ;D Se oli max 40v :D
Kuules kuuskymppinen huru-ukko. Ne kauniit ja seksikkäät nelikymppiset naiset saavat nuorempia ja viriilimpiä miehiä. Heidän ei tarvitse tyytyä meihin vanhoihin omasta mielestämme komeisiin alfauroksiin. Hanki sinäkin peili jonka kuva ei valehtele sinua nuoremman näköiseksi. Tällaisia aatoksi toiselta huru-ukolta.
Kuusikymppiset sinkku miehet, miksi ei kahdeksankymppinen sinkku nainen kelpaa? Moni meistä kokee olevansa oikein nuorekkaita ja kymmenen vuotta ikäistämme nuorempia.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:32"]
N41
[/quote]
Sä olitkin ap.lle jo liian vanha ;D Se oli max 40v :D
[/quote] Mutta olen 10v nuoremman oloinen!!
Kattele muualtakin kun sieltä PORVOOSTA kyl Turuus ainaki.
No mikseihän kelpaa. Olen nelikymppinen nainen ja ottajia on - niistä on hyvä ottaa se joka on mieleisin. Minä, joka en tarvitse elättäjää, voin valita miehen joka on loistava rakastaja, suloinen tekstiviestirunoilija ja arjessa tasa-arvoinen.
Niin. Että kun kerrankin saan valita, niin säälistä en ota. Enkä anna.
Hoidan työkseni sinun ikäisiäsi. Oma mieheni on reilu 50 komistus, jolla on raamit todellakin kohdallaan ja menee 40 vuotiaasta, mutta isäni ikäistä miestä yök en koskaan haluaisi.
Miksi olet sinkku? Hyville löytyy aina ottajia.
En ole vapailla markkinoilla, mutta jos olisin, niin en kyllä katselisi 60 v miestä. Sinulla on keskiverrosti 14 v elinaikaa jäljellä ja minulla 40 vuotta. Ei kovin kauaa olis tuollaisesta miehestä siis iloa, kun pitäisi viimeiset 26 vuotta elää yksin. Mielestäni sinä voit katsella omanikäistäsi seuraa tai ihan yhtä hyvin elää sen 14 vuotta yksin :)
Ap jätti provonsa muhimaan ja häipyi paikalta.
Olisko se ikä ainut tekijä?
Ensinnäkin sinkkunaiset on yhdyssana.
Ehkä tuo antaa vähän vinkkiä, missä muussa voi olla vika kuin iässä.
Ap meni ottamaan lääkkeensä ja päiväunet.
Elätän ihan itse itseni, kiitos kysymästä, mitä sulla olisi tarjottavaa? Henkevää keskusteluseuraa?
Tuollainen "en ryhdy elättäjäksi" -asenne henkii myös sen, että ei voi vahingossakaan osallistua yhteisiin lomamatkoihin tai tarjota sitä illallista, ettei vaan ämmä pääsisi hyötymään sun rakkaista rahoistasi.
Lemmi sitä pankkitiliäsi, minä hellittelen nuorta rakastajaani. Sillä on jotain, mitä kuuskymppinen ukko ei pysty tarjoamaan...
Potenssi on heikko. Jutut on vanhoja. Ei kiitos.
Mikä sinusta tekee ainakin 10v nuoremman oloisen?