Naapuri ei ole ikinä maanantaisin töissä!! Miksi?
Tiistaista perjantaihin tekee. Onkohan joku mt tapaus? Tiedän siitä, että on kotona, koska auto on muina päivinä poissa.
Mikä syy on tehdä 4 päiväistä viikkoa? Joku mt kuntoutuja tai muu ongelmainen?
Kommentit (83)
Samoin. Olen pyytänyt maanantait vapaaksi.
Selvä alkoholisti. Alkoholistit saavat pidennettyjä viinonloppuja, jota vältetään töihin tulo humalassa, jos juominen hirtää niin pahasti kiinni, ettei pääse edes töihin selvänä.
Kyllähän monet tekee nelipäiväistä työviikkoa, itsellänikin on pari sellaista kollegaa.
Maanantaina alkaa tää,kaikki hommat niinkuin plää plää.
Mitäs sitten, vaikka naapurillasi olisikin mielenterveysongelmia. Se ei kuulu sinulle millään tavalla.
Tekee neljäpäiväistä viikkoa tai maanantain etänä. Itse teen kolmepäiväistä. Sinä et taida käydä töissä ollenkaan, kun ehdit vahtaamaan?
Tää on varmasti sitten yksi niistä lakkoilijoista, joka kannattaa täyttä palkkaa sairaslomapäiviltä. Se on niin mukavaa, että muut joutuu tekemään työt ja itse voi maata krapulassa samalla rahalla. Onneksi vasemmisto ja ay-liike mahdollistavat tämänkin edun juopoille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän monet tekee nelipäiväistä työviikkoa, itsellänikin on pari sellaista kollegaa.
Mä aloin tekemään noin vuosi sitten ensin 4-päiväistä työviikkoa ja sitten vähän myöhemmin 3-päiväistä työviikkoa. Mulla siis maanantaiden lisäksi myös tiistait vapaata.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin tekemään noin vuosi sitten ensin 4-päiväistä työviikkoa ja sitten vähän myöhemmin 3-päiväistä työviikkoa. Mulla siis maanantaiden lisäksi myös tiistait vapaata.
Tunnollinen lammas et ainakaan ole.
Häpeä
Museolehtorit, papit ja monet ravintola-alan työntekijät pitävät ainoan vapaapäivänsä juuri maanantaisin. Rakennsalalla voidaan niinsanotusti "tehdä päivä sisään" eli työskennellä muina päivinä normaalia pitempään, että saadaan maanantai vapaaksi. Mitä outoa siinä on? Missä itse olet töissä?
On paljon yrityksiä ja julkisia virastoja, jotka ovat maanantaina suljettu tai auki muutaman päivän viikossa, kun asiakkaita ei ole riittävästi esim. rakennusvirasto, verovirasto, kosmetologit jne.
Olen maanantaisin kipeänä. Mieliala usein myös matalana kun uusi työviikko alkaa ja sen takia haen myös usein sairauslomaa alkuviikolle.
Onneksi on ymmärtäväinen työnantaja, kun hän itsekin on sellainen tunteellisempi tapaus.
Teen etätöitä aina maanantaisin ja usein otan lomaa myös maanantaina asioiden hoitamiseksi. Viikonloppu tuntuu pidemmältä, kun ei tarvitse lähteä maanantaina toimistolle.
Minäkään en käy työpaikalla muutoin kuin tarpeen vaatiessa eli aika harvoin. Voi tulla joillekin yllätyksenä että nykyään töitä voi tehdä etänä. Naapuri kyseli joku aika sitten että oletkos töitä löytänyt niin oli vähän ihmeissään kun kerroin että teen etätöitä kotoa käsin. 😁 Luuli reppana että olen työttömänä ja ajatteli varmaan vähän ilkkua asialle...harmi kun ei onnistunut.
Museot yms kiinni aina maanantaisin