Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko talven odottanut että yks mekko tulis alennukseen. Pitäiskö vaan ostaa se täydellä hinnalla

Vierailija
21.04.2025 |

Sieltä z:llä alkavasta nettikaupasta olen sitä kytännyt koko alkuvuoden mutta ei vaan hinta halpene yhtään :( Joka paikassa muualla on saman hintainen. 300€ maksaa tällä hetkellä ja vähän liikaa mun makuun. Kohta sitä kumminkin tarttisi.  

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sinulla varaa maksaa tuo 300€? Voitko jättää sittenkin ostamatta ja käyttää vanhoja vaatteitasi? Kelpaisiko joku muu? 

oletko etsinyt netistä elnnuskoodeja tuonne kauppaan? 

Vierailija
2/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sinulla varaa maksaa tuo 300€? Voitko jättää sittenkin ostamatta ja käyttää vanhoja vaatteitasi? Kelpaisiko joku muu? 

oletko etsinyt netistä elnnuskoodeja tuonne kauppaan? 

Olisi varaa maksaa mutta ei raatsisi. Mutta mulla on tuo sama mekko eri värissä ja se oli jatkuvasti päällä viime kesänä, ja minulla on tapana ostaa hyväksi havaittua vaatetta parissa värissä jos vaan mahdollista kun on hankala löytää vaatteita joissa oikeasti viihdyn. Toi on vaan aika kallis. En tiedä onko sinne alennuskoodeja, vähän väliä on siellä on joku kampanja mutta ei tietty toi mekko ole ollut kertaakaan sellaisessa mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temulta saat vastaan 10 eurolla

Vierailija
4/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temulta saat vastaan 10 eurolla

En tiedä. Ei ole tuttu tuo Temu enkä aio tutustuakaan. 

Vierailija
5/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä! Kumma jos se ei jossain vaiheessa tule aleen.

Vierailija
6/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

300? Mikä kroisos sinä olet?

Vierailija
7/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando on pelkkä myyntialusta, eikä siellä läheskään kaikki tuotteet tule koskaan aleen. Oletko katsonut samaa mekkoa muualta, onko merkillä omaa verkkokauppaa?

Vierailija
8/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando on pelkkä myyntialusta, eikä siellä läheskään kaikki tuotteet tule koskaan aleen. Oletko katsonut samaa mekkoa muualta, onko merkillä omaa verkkokauppaa?

Olen katsellut, ja on oma verkkokauppa mutta sama hinta joka paikassa. Z:lta olen yleensä tilannut helppouden vuoksi. 

Vierailija
9/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö töissä? Vaikutat yksinkertaiselta, mutta jos tienaat rahasi itse niin hittojako täältä kyselet, osta mitä haluat.

Vierailija
10/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? Vaikutat yksinkertaiselta, mutta jos tienaat rahasi itse niin hittojako täältä kyselet, osta mitä haluat.

Joo, käyn töissä. Voin vaikuttaa yksinkertaiselta, mutta mieluummin niin kuin vittumaiselta ja ilkeältä niin kuin sinä. 

Vierailija
11/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko on tehty Bangladeshissa 16 tunnin työpäivää tukalan kuumassa teollisuushallissa itkun kanssa tekevien ala-asteikäisten lasten toimesta ja sen oikea arvo on luokkaa 3 euroa. 

Vierailija
12/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pyrit noin kalliilla ostoksilla? Jotakinhan sinä sillä yrität paikata. Miksi vanhat tai halvemmat mekot eivät kelpaa?

Vierailija
13/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaupasta hyvät nahkamaiharit. En raaskinut ostaa, vaikka niissä ei ollut älytön se oikea hinta. Ajattelin odottaa alennuksiin. Ainut, ettei niitä myyty halvemmalla, vaan ilmeisesti siivottiin hyllystä varastoon. Jäi siis kengät saamatta.

Vierailija
14/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut, ja on oma verkkokauppa mutta sama hinta joka paikassa. Z:lta olen yleensä tilannut helppouden vuoksi. 

Tuskinpa sun sitten kannattaa odottaa, että se tulisi aleen, jos ei se kerran missään muuallakaan ole tullut. Omat on rahasi ja teet niillä mitä haluat 🤷

Vierailija
15/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kaupasta hyvät nahkamaiharit. En raaskinut ostaa, vaikka niissä ei ollut älytön se oikea hinta. Ajattelin odottaa alennuksiin. Ainut, ettei niitä myyty halvemmalla, vaan ilmeisesti siivottiin hyllystä varastoon. Jäi siis kengät saamatta.

Toivottavasti ei käy samalla lailla minulle. No viikon vielä odotan ja sitten tilaan maksoi mitä maksoi!

Vierailija
16/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet L tai M kokoinen, on alennusten aikaan sopivat koot mennyt. Minulle käy aina niin jos odotan alennusta. Jos taas on kokoa xxs niin voi tehdä helpommin alennus löytöjä. 

Vierailija
17/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro merkki tai laita linkki, niin etsimme sen sinulle alennuksella.

Vierailija
18/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mekko o kesäkäyttöön, voi olla vasta loppukesästä alennuksessa.

Vierailija
19/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saisiko linkin kys mekkoon, olisi kiva nähdä se ja antaa mielipide satsaatko vaiko et?

Itsekin tilailen sieltä säännöllisesti, viimeksi pari viikkoa sitten hameen joka maksoi liki 100€, mutta oli aivan pakko, koska "rakastuin" siihen ja kesähän on ovella.

Vierailija
20/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit tuotteet ei mee aleen välttämättä ollenkaan jos ei sesonki tai mallisto vaihdu ... Eikä nekään hinnan alennukset kovin isoja yleensä ole.. osta jos kerran tiedät tätä vaatetta käyttäväsi paljon.. turhaa sinne kaappiin ostaa sellasta missä ei viihdy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme