Noniin, kuinka monen miehen (tai naisen) kanssa olet ollut?
Kommentit (188)
14 kappaletta. 4 niistä ollut poikaystääviä, 10 niistä ollut suhteita, mitkä on pyörinyt vain seksin ympärillä. En harrasta yhden illan juttuja. Olen 33v. Nainen
11. Valtaosan aikuisiästäni olen ollut samassa parisuhteessa, ei pääse saldo kauheasti kohoamaan.
Olen harrastanut seksiä 13 miehen ja yhden naisen kanssa.
Itse siis olen 22-vuotias nainen.
12. Enkä enempää halua, nykyinen on viimeinen :) n26
4 miestä, t. 40-vuotias nainen.
Noita lukuja selatessa olisi kyllä jännä tietää, mahtaako olla eroa miesten ja naisten laskutaidoissa.
Kauhean riettaita ihmisiä täällä.:D mutta miten se menikään... Naisten luku kerrotaan kolmella ja miesten luku jaetaan kolmella. Osuu näin suht oikeaan.:)
vähän vaikuttais että pätee monien kohalla tässäkin keskustelussa.;)
Jaa a, varmaan jotain 40 miehen kanssa. En ole koskaan pitänyt sen tarkempaa kirjaa.
Tuskin tulee enempää kun olisi aikomuksena ihan hamaan vanhuuteen asti olla tuon aviomiehen kanssa yhdessä.
N30
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:53"]200 plus miestä (en jaksanut enää sen jälkeen laskea), ja 3 naista. Nyt kuitenkin melkein 10 vuotta aviossa, ja kertaakaan en ole pettänyt. Ei tarvinut kun on jo kaiken kokenut ja tietää, miten ihana oma mies on.
[/quote]
Tätä yritin selittää eräälle, joka paheksui minun menneisyyttäni. Kun on kokenut pientä, suurta, hyvää ja huonoa niin ei ole hinkua kokea enää mitään uutta vaan todella haluaa keskittyä yhteen.
Olen nainen yli 50. Noin 20 miehen kanssa olen elämäni aikana päätynyt sänkyyn.
NOLLA M39 OLISIKO JO KORKEA AIKA ALOITELLA ? Sattuuko ekakerta ? MARTTI ALANEN :)
Yhden miehen, yhdessä 30 vuotta ja vielä löytyy kipinää puolin ja toisin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:01"]Laskin yhtäkkiä 19 miestä.
N24
[/quote]
Eipäs kun 20.
Minä kun luulin että 7 on liikaa 26-vuotiaalle...vai onko? Katumus vaivaa ja pelkään että olen iha lutka jo
30 naisen kanssa suurinpiirtein. Enempäänkin olis mahdollisuus ollut, mutta ei sitä nyt kaikkea tarvi panna mikä liikkuu.
Mies 30v
Vaan nykysen seurustelukumppanin, jonka kanssa menetin neitsyyden ja jonka kanssa tulee kohta 3 vuotta yhessäoloa :) sitä ennen pari humalasekoilua ja räpeltämistä. -N19