Syke kausi 23
Kommentit (19)
Nyt vaikuttaa paremmalta kuin edellinen kausi. oho, Jesse ja Siiri?
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan on jo selvästi tällä kaudella pedattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, Jesse ja Siiri viihtyivät alusta asti toistensa seurassa, niin että odotettavissa oli. Maxilla näkyy myös olevan suhde sutinoita jonkun Elena Leeven esittämän uuden hahmon kanssa. Paluun tekevä Jannica taitaa olla pikkuisen mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, Jesse ja Siiri viihtyivät alusta asti toistensa seurassa, niin että odotettavissa oli. Maxilla näkyy myös olevan suhde sutinoita jonkun Elena Leeven esittämän uuden hahmon kanssa. Paluun tekevä Jannica taitaa olla pikkuisen mustasukkainen.
Ja Nikke siinä sitten vissiin vähän sotkemassa Jessen ja Siirin kuvioita. Trailerin perusteella nyt keskitytään erityisen paljon suhdekuvioihin, vai mikä tunne muille jäi? No, saippuasarjahan tämä on. Itse kuulun niihin jotka eivät Sebastian Rejmanin "näyttelemistä" oikein jaksa katsella, joten sinänsä en innolla odota, mutta sentään ei enää soudeta ja huovata ja Sonjan kanssa.
Tavallaan kiva että Siirille saadaan heti lisää ruutuaikaa kuitenkin. Uusi hahmo ja sutinat myös Maxille tervetulleita, ei jaksaisi myöskään enää veivausta Johannan ja Jannican kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Nikke siinä sitten vissiin vähän sotkemassa Jessen ja Siirin kuvioita. Trailerin perusteella nyt keskitytään erityisen paljon suhdekuvioihin, vai mikä tunne muille jäi? No, saippuasarjahan tämä on. Itse kuulun niihin jotka eivät Sebastian Rejmanin "näyttelemistä" oikein jaksa katsella, joten sinänsä en innolla odota, mutta sentään ei enää soudeta ja huovata ja Sonjan kanssa.
Tavallaan kiva että Siirille saadaan heti lisää ruutuaikaa kuitenkin. Uusi hahmo ja sutinat myös Maxille tervetulleita, ei jaksaisi myöskään enää veivausta Johannan ja Jannican kanssa.
Tosiaan, Nikkekin siinä vilahti Siirin kanssa sen oloisissa tunnelmissa, että voi pientä kolmiodraamaa pukata. Minäkään en jaksaisi enää Max / Jannica säätöä, mutta vähän jäi semmoinen vaikutelma tosta trailerista, että se ei välttämättä ole vielä ohi, Jannica vaikutti mustasukkaiselta.
Mutta jännää nähdä miten sarja etenee saati jos on joku päivä loppumassa. Maxin ja Johannan jo alussa alkanut säätö kuulunee sarjan yksiin keskeisimmistä kuvioista. Päättyykö joku sarjan hahmoista naimisiin tai saamaan vauvoja
Sydämensiirtoja ja suhdesotkuja : Syke-televisiosarjan melodramaattisuus
Pro gradu -tutkielma
https://www.utupub.fi/items/635c907f-994b-403c-a2dc-7d7d0cf7a269
Kausi 24 alkaa jo syyskuussa, eli pitkiä taukoja kausien välillä ei ole.
Ei enää kauan tän kauden alkamiseen :)
Uusi kausi vaikuttaa jotenkin kivan dynaamiselta trailerin perusteella.
Kohta kohta. Ruutuun on tullut jaksojen kuvauksia näkyviin :)
Ää miten jännää. Yhden päivän päästä mennään taas . 🙂
mielenkiintosta nähä jannica ensihoidossa. Saa nähä millanen pari Jessestä ja Siiristä tulee, ainakin vaikuttaa siltä. Max ja Frida, hmm..
Siiri on kyllä niin mainio!
"onko tässä jotain flirttia jossa mun pitäis olla mukana?"
Vierailija kirjoitti:
Siiri on kyllä niin mainio!
"onko tässä jotain flirttia jossa mun pitäis olla mukana?"
Siirin suorasukaisuus on kyllä omaa luokkaansa; Lenitalle ja Leeville ilmoitti, että olin Jessellä yötä ja me pantiin. Saas nähdä, minkälaiseksi tää Siirin ja Jessen ja suhde lopulta kehkeytyy, ainakin lähti aika nopeasti liikkeelle.
Sonjan tapa kuulustella Jesseä oli erittäin ärsyttävä, eihän Jesse ole enää millään tavalla tilivelvollinen Sonjalle ja niinkuin Jesse sanoikin, Siiri on aikuinen ihminen ja vastaa itse itsestään.
Vähän erikoisia nämä tämän kauden suhdekuviot
No nyt oli vauhdikasta menoa ja tosi monta uutta kasvoa