Noniin, kuinka monen miehen (tai naisen) kanssa olet ollut?
Kommentit (188)
Järkyttävän nuorena jotkut käyneet monia läpi. Mulla on näköjään vähemmän kuin monilla muilla, 7 miestä. Ei yhdenillan juttuja, pari kahdenillan jutuksi jäänyttä kyllä. Ikää 27v
14 miestä, ikää 23. Sinkkuna 17-vuotiaasta lähtien. Näyttää paljolta kirjoitettuna, mutta toisaalta eipä se ole kuin pari miestä vuodessa.
Suunnilleen 15 eri miehen kanssa olen harrastanut seksiä. Äkkiseltään laskettuna. Naiselle olen antanut suukon en sen kummempaa.
N29
Kahden miehen kanssa olen harrastanut seksiä: poikaystävä nro. 1 jonka kanssa olin 20-24-vuotiaana, ja poikaystävä nro. 2 jonka kanssa olen nyt ollut pari vuotta.
Kolme miestä saa lasiin, jos haluaa panna kriteeriksi kehooni tunkeutumisen. Yksi minut raiskasi vuosia sitten.
t. N28
Yksi mies ja yksi nainen. Olen 21-vuotias.
Kaksi naista ja neljä miestä. 2+4=6
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies ja yksi nainen. Olen 21-vuotias.
Täysin sama :D
Yhdyntääkö tässä kysytään? No sitten yhden miehen kanssa, aviomieheni.
Nuorena tyttönä olen hiplaillut muutamien kanssa. Näistä yksi on tyttö.
Mieheni on kymmenes.
Onko se paljon?
Olen 55-mies ja ollut reilusti yli 2000 naisen kanssa. Tarkkaa määrää en pysty tietämään.
2, tosin ikää vasta 17 vuotta. Kyllä tässä vielä ehtii :'D
Noin 40, sekä miehiä että naisia. Viimeisen 14 vuoden aikana vain aviomieheni.
N37
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kymmenes.
Onko se paljon?
Ei.
Yllättävää, että joka 3.-4:llä eli 25-33 %:lla vastaajista on lesbiaanisia kokemuksia. Onko biksuus todella näin yleistä?
En kehtaa sanoa edes anonyyminä niin pientä lukua.
M27
0,5 naiselta oli jalat amputoitu.
14sta kanssa, joista yksi ns. yhdenillan kännipano, ikää on 33v ja olen nainen. Ensimmäinen seksikokemus tapahtui kun olin 18v