Noniin, kuinka monen miehen (tai naisen) kanssa olet ollut?
Kommentit (188)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2012 klo 00:00"]Minä en mistään hinnasta (jos varaa valita) ottaisi miestä tai haluaisi miehelleni naista, joka on kokenut jo jotakin jonkun toisen kanssa. Minusta seksi on ja sen pitäisi olla vain yhden miehen ja yhden naisen juttu koko ikänsä. EIpä ihme, että uskottomuus on niin yleistä nykyään kun väki on kuin jotkut hullut puput!
Ihan yhden miehen vaimo jo 15 vuotta.
[/quote]
Mua ainakin hävettää, kun on noin montakymmentä kertynyt, mut enää ei kerry ja se on pääasia. Sain viettää villin ja vapaan nuoruuden, nyt on hyvä elää loppuelämä perhe elämää rauhallisesti, eikä ole ikävä niitä aikoja ja rakas kainalossa!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2012 klo 00:27"]
mistä ihmiset löytää noita kymmeniä (satoja??) kumppaneita?
No, miehet huorista tietty. Suomessa on kyllä vähän kuivaa, ja saatanan kallista.
Nuorena kuvittelin seksiä löytyvän diskoista yms.. Karvas pettymys.
Hiukan oli kuiteskin vientiä, mutta pidän seksistä paaaaaaaljon, joten ilolintusten luo kävi tie.
se M41
no sitä mietinkin, että paljon saa baarissa ravata jos sieltä noin paljon pokaa.
Kyllä minut aika monena iltana joku sai iskettyä mukaan, kun olin villi ja vapaa. Voi niitä morkkiksia! Onneksi elän nyt raitista elämää ja mies minut rauhoitti. Tuleva lapsi rauhoittaa vielä enemmän. :)
Ikä 29v, 7 miestä, ei yhtään yhdenillan juttua, mutta pari "seksisuhdetta".
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 17:42"]8 ja olen N39. Noi satojen tyypit ei vissiin tiedä mitä on pitkä parisuhde. Itse olen ollut pitkissä parisuhteissa melkein koko aikuisikäni, enkä ole käynyt vieraissa.
[/quote]
Mä olen ollut sinkkuna ja sillon sitä mentiin huh huh. Nyt avoliitossa loppuelämäni samabn miehen kanssa. Onko sun tekstistä haisteltavissa kateus, älä suotta kadehdi ei se mitään hienoa ollut.
Nainen 30 v.
11 miestä ja muutama (kai 3) nettiseksikaveri, jos se lasketaan, sekä kaksi naista. Suurin osa 20-v mennessä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:53"]200 plus miestä (en jaksanut enää sen jälkeen laskea), ja 3 naista. Nyt kuitenkin melkein 10 vuotta aviossa, ja kertaakaan en ole pettänyt. Ei tarvinut kun on jo kaiken kokenut ja tietää, miten ihana oma mies on.
[/quote]
Tätä yritin selittää eräälle, joka paheksui minun menneisyyttäni. Kun on kokenut pientä, suurta, hyvää ja huonoa niin ei ole hinkua kokea enää mitään uutta vaan todella haluaa keskittyä yhteen.
[/quote]
Totta!
Aviomieheni on ensimmäiseni. 7 vuotta yhdessä❤N.26v.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:10"]Olen ollut 120+ miehen kanssa. T.nainen 24 v
[/quote]
Miten tää on mahdollista? Oot maksullinen?
[/quote]
En ole. Joskus olin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:53"]200 plus miestä (en jaksanut enää sen jälkeen laskea), ja 3 naista. Nyt kuitenkin melkein 10 vuotta aviossa, ja kertaakaan en ole pettänyt. Ei tarvinut kun on jo kaiken kokenut ja tietää, miten ihana oma mies on.
[/quote]
Tätä yritin selittää eräälle, joka paheksui minun menneisyyttäni. Kun on kokenut pientä, suurta, hyvää ja huonoa niin ei ole hinkua kokea enää mitään uutta vaan todella haluaa keskittyä yhteen.
[/quote]
Totta!
[/quote]
Niin yritätte miehillenne ja itsellenne uskotella.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:10"]Olen ollut 120+ miehen kanssa. T.nainen 24 v
[/quote]
Miten tää on mahdollista? Oot maksullinen?
[/quote]
En ole. Joskus olin.
[/quote]
Okei. Siltikin aika kuvottavaa.
Ohho kyllä näillä spekseillä hieman jopa kadehtuu muutamia.. Eli 29 (naimisissa) ja kaksi seksikumppania joista toinen aviomies.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:35"]Ohho kyllä näillä spekseillä hieman jopa kadehtuu muutamia.. Eli 29 (naimisissa) ja kaksi seksikumppania joista toinen aviomies.
[/quote]
Miksi? Mulla vaan 1 ja ei kaduta ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:10"]Olen ollut 120+ miehen kanssa. T.nainen 24 v [/quote] Miten tää on mahdollista? Oot maksullinen? [/quote] En ole. Joskus olin.
[/quote]
Se leima seuraa läpi koko elämän..
22 v ja kolmen. Olin sinkkuna pitkään mutta yhden illan jutut ei kiinnosta ja teininä halusin ekan kerran olevan parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:10"]Olen ollut 120+ miehen kanssa. T.nainen 24 v [/quote] Miten tää on mahdollista? Oot maksullinen? [/quote] En ole. Joskus olin.
[/quote]
Se leima seuraa läpi koko elämän..
[/quote]
Siinäpä seuraa. Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Noin parinkymmenen miehen. En ymmärrä miksi joillain on tarve glorifioida seksi niin että sitä parempi mitä vähemmän ja mitä harvemman kanssa. Vissiin kulttuurista juontuva keskiaikainen kristillinen seksuaalikäsitys. Nyt ollaan 2000- luvulla. Ei se moraali/mieli/kroppa rappeudu/likaudu vaikka kuinka seksiä harrastaa. Seksi on luonnollinen ja kiva asia.
M26
Yhden naisen kanssa 34 vuotta takana. Lukiosta korjattu brunette talteen. Muita kumppaneita ei ole kummallakaan ollut.
En tarkkaa lukua muista/tiedä, mutta on niitä nyt 40 ainakin, tullut tuo baarien kiertely tutuksi ikävuosina 18-19. 16v menetin neitsyyteni ja 19 se oikea löysi minut, joten ei tule enää lisää, olen myös (suurimmaksi osaksi) saman asian takia lopettanut juomisen ja nyt ollaan oltu parivuotta kihloissa ja avoliitossa ja lapsi tulossa.