Noniin, kuinka monen miehen (tai naisen) kanssa olet ollut?
Kommentit (188)
3 miehen kanssa (+ pelkkää suuseksiä vielä neljännen miehen kanssa)
8 miehen kanssa, 6 ollut yli 30-vuotiata, 2 ollut noin 25v
olen nainen ja 19v
15, mutta voi olla etten ihan jokaista kännipanoa muista.
Masentavaa tämä ketjun lukeminen :-(
M23
Joku 30-40 naista. Ikisinkku mies, mutta olen naamaltani rumahko, niin flaksi käy suhteellisen harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Joku 30-40 naista. Ikisinkku mies, mutta olen naamaltani rumahko, niin flaksi käy suhteellisen harvoin.
Plus yksi mies. Tosin otti ainoastaan poskeen. En pystynyt painamaan persiiseen.
61 miestä. Ikää 51 vuotta. Olen siis nainen.
Kahdeksan miestä, nolla naista. Olen 32-vuotias ja toisessa pitkässä parisuhteessa. Edellinen oli 4 vuotta, tätä nyt 10 vuotta.
Kaksikymmentä vuotta parisuhteissa (vain muutamalla syrjähypyllä), silti naisia kertynyt 80-90, valtaosan kasvoja en muista.
Mies 40 v.
3 miehen.
Kakkosen kanssa olin naimisissa 20 vuotta.
N47
Aviomieheni oli 7. seksikumppanini.
Eron jälkeen hurjastelinkin sitten vuodessa luvun 20:een. ;) Kivaa oli. Ei yhden illannjuttuja, ei kännipanoja.
Parisuhteessa pidempään kuin 1/2 vuotta olen ollut kahden miehen kanssa. Pelkkä suihinotto yhdeltä mieheltä, pelkkiä käsileikkejä kahden eri miehen kanssa, yhdyntää kolmen eri miehen kanssa.. eli yhteensä kuuden eri miehen kanssa olen ollut jonkinlaisessa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Todennäköisesti tuohon tuo luku onneksi jääkin, koska odotan lasta viimeisimmälle.
N22
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa pidempään kuin 1/2 vuotta olen ollut kahden miehen kanssa. Pelkkä suihinotto yhdeltä mieheltä, pelkkiä käsileikkejä kahden eri miehen kanssa, yhdyntää kolmen eri miehen kanssa.. eli yhteensä kuuden eri miehen kanssa olen ollut jonkinlaisessa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Todennäköisesti tuohon tuo luku onneksi jääkin, koska odotan lasta viimeisimmälle.
N22
Miten nainen voi saada suihinoton mieheltä? Eikö se ole nuolemista vai laittaako se värkin suuhunsa vai mitä?
Seksiä voi toki harrastaa ilman intohimoa/rakkautta tai kiinnostusta whatsoever. Naiselta se onnistuu niin miehen kuin naisenkin kanssa.
N27, hetero, harrastanut seksiä kahden naisen kanssa