Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, kuinka monen miehen (tai naisen) kanssa olet ollut?

Vierailija
31.03.2012 |

Itse olen ollut seitsemän kanssa. Onko vähän?!?

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Tosin tätä menoa immenkalvo kasvaa takaisin...

Vierailija
82/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 miestä, ikää 35v, nainen. Minulla on ollut vain pitkiä parisuhteita, ei yhden yön juttuja. Olen tilanteeseen erittäin tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen 34v, miehiä noin 35, naisia 5.

Vierailija
84/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:22"]4 miestä, ikää 35v, nainen. Minulla on ollut vain pitkiä parisuhteita, ei yhden yön juttuja. Olen tilanteeseen erittäin tyytyväinen :)
[/quote]
Respect :-)

Vierailija
85/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40, 7 miestä. Yhtä lukuunottamatta kaikki pidempiä suhteita.

Vierailija
86/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21, 21 miestä. Ei vaivaa menneisyys yhtään. Nyt oon taas sinkku, mutta melkein vuoden jo selibaatissa. Ehkä sitä vois taas kohta kokeilla ettei värkki kasva umpeen. Lassukoiden ja neitsytmarioiden mielipiteet ei paljoo kiinnosta.

Vierailija
87/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 naista, olen 17v :-)

Vierailija
88/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 120+ miehen kanssa. T.nainen 24 v

Vierailija
89/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luku on 54 tai 71 , onko se päiväkirjasta vai muistatko? Ja mistä kumppanit löydetty?

Vierailija
90/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:10"]Olen ollut 120+ miehen kanssa. T.nainen 24 v
[/quote]
Miten tää on mahdollista? Oot maksullinen?

Vierailija
91/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2012 klo 23:52"]

anteex,mut kuullostaa aika hurjilta noi määrät.. 
mä oon 35v. nainen ja ollu alle 10 kaa seksisuhteessa,niistä 2 yhden yön juttua.

En ole lutka tai huoripukki, vaikka pidinkin nuoruudessani hauskaa. 

Olen nykyisin kahden lapsen äiti, vastuullisissa asiantuntijatehtävissä suuressa kans.väl. yrityksessä. Et IKINÄ uskoisi minusta päältäpäin, että olen maannut monen miehen kanssa joskus 20 vuotta sitten.

Voi kuule, juuri monesta kuvailemasi kaltaisesta henkilöstä ajatellaan juurikin esim tuollaista :)
Ei se, että olet vastuullisissa tehtävissä jossakin suuressa yrityksessä mitenkään korreloi haarojesi avausten määrän kanssa.

/Ei tuo lainaamasi kommentoija

Vierailija
92/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ukon kaa... 17vuotiaana alettii seurustella ja nyt ollaan 23v ja yhessä edelleen.

Vierailija
93/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="31.03.2012 klo 23:52"]

mä oon 35v. nainen ja ollu alle 10 kaa seksisuhteessa,niistä 2 yhden yön juttua.

Olen nykyisin kahden lapsen äiti, vastuullisissa asiantuntijatehtävissä suuressa kans.väl. yrityksessä. Et IKINÄ uskoisi minusta päältäpäin, että olen maannut monen miehen kanssa joskus 20 vuotta sitten.

Voi kuule, juuri monesta kuvailemasi kaltaisesta henkilöstä ajatellaan juurikin esim tuollaista :)
Ei se, että olet vastuullisissa tehtävissä jossakin suuressa yrityksessä mitenkään korreloi haarojesi avausten määrän kanssa.

Onko teillä työpaikalla heti rekrytointivaiheessa tapana kysyä kuinka monelle niitä haaroja on availtu? Kenellä on aikaa perehtyä toisen seksikumppanien määrään ja kiinnostusta puida toisen menneisyyttä (sinun lisäksi)?

Vierailija
94/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on kertynyt 35 vuotta ja miehiä on ollut aina tuo yksi ja sama, nykyinen aviomies, 15 vuotta naimisissa oltu.
Tavattiin ihan kersoina jo ja oltiin ns "parhaita kavereita" ja iän myötä sitä huomasikin, että on rakastunut ja useamman vuoden "virallisen" seurustelun jälkeen mentiin kihloihin ja naimisiin kun täytin 20.
Ikinä en olisi arvannut, että sen oikean ukon löytäisin näinkin helpolla, hehh, mutta miksi tuota olisi pitänyt vaihtamaankaan mennä kun kaikki mitä ikinä olen miehestä toivonut on jo tuossa hönössä, ja vielä vähän enempikin :)
Ystävä joskus sanoi asiaa mietiskellessämme, että "ihailee" sitä, että olen "säästänyt" itseni sitä oikeaa varten..
Eipä siinä mitään säästämisiä senkään puoleen mietitty, oli vaan julmaton onni matkassa kun osui heti ekalla oikeaan! Ja seksielämämme on ihan yhtä villiä vieläkin :)

Vierailija
95/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="31.03.2012 klo 23:52"]

Onko teillä työpaikalla heti rekrytointivaiheessa tapana kysyä kuinka monelle niitä haaroja on availtu? Kenellä on aikaa perehtyä toisen seksikumppanien määrään ja kiinnostusta puida toisen menneisyyttä (sinun lisäksi)?

Kysymyksesi on jännä sinänsä, että kukaan ei ole maininnut rekrytointivaiheen seksikumppanikyselyjä tai kiinnostuksestansa rekrytoitavien seksielämää kohtaan millään tavalla.
Mitenkä rekrytointi tähän nyt liittyy mitenkään?
Ja jos nyt sanottaisiin vaikkapa näin, että kyllä, myönnän toisten seksikumppanien määrän kiinnostavan siinä määrin, että tämän ketjun tulin lukemaan, siihen ei paljoa vaadittu.
Muuten ei voisi kadulla vastaantulevan henkilön intiimielämä kiinnostaa vähempääkään.
Sinuakin ilmiselvästi aihe kiinnosti kun tulit tätä ketjua lukemaan myös, eli omat sanasi ovat ristiriidassa tekemiesi kanssa todistettavasti jo nyt.
Tämän sivuaiheen pääasiallinen silmätikku taisikin olla tuo kommenttisi siitä, että "Et IKINÄ uskoisi minusta päältäpäin, että olen maannut monen miehen kanssa" ja perusteluksi tälle väittämällesi annat sen, että olet vastuullisissa tehtävissä suuressa firmassa.
Nämäkään asiat eivät mitenkään liity toisiinsa eli tämä väittämäsi on väistämättäkin jälleen väärä.

Vierailija
96/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään. Hähhähhääh.
t. n18

Vierailija
97/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 miehen ja 6:nnen kanssa menossa naimisiin,

nainen 27v.

Vierailija
98/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:10"]En kenenkään. Hähhähhääh.
t. n18
[/quote]
Nolla täälläkin ja vielä vanhempana. Hähhähhäh sulle vaan.
M24

Vierailija
99/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen ja yhden naisen, molemmat vakavia suhteita. Olen 25 v. Yhden yön jutut ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
100/188 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 miestä, 1 nainen. N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme