Noniin, kuinka monen miehen (tai naisen) kanssa olet ollut?
Kommentit (188)
0 miestä, 0 naista.
T: Mies, 30-v.
Helppo laskea: 2 naista
mies 65 v
170 naisen kanssa ja 1 miehen kanssa. 24 vuotiaana. Olen mies henkilö. 24 ikävuoden jälkeen ei kenenkään kanssa.
Ehkä noin 70 naisen, alle sata kumminkin. Ikää 49. Nyt seksi on taivaallista, ja naiset myös. Nuoruudessa oli toisin. Nykyisen kumppanin kans n. 15 vuotta.
Ehkä noin 200 naisen ja reisu jatkuu.
Noin kymmenen miestä. Olen 33-vuotias nainen.
Rehellisesti sanottuna petikumppaneita on ollut 3. Seurustellut olen 5 naisen kanssa. Tämä ciides nainen on nykyinen vaimoni ja lasteni äiti.
Yhden eli rakkaan mieheni kanssa. Ei, en ole uskovainen vaan ihan periaatekysymys.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 06:44"]Yhden eli rakkaan mieheni kanssa. Ei, en ole uskovainen vaan ihan periaatekysymys.
[/quote]
Oletko kenties puolisoni ? ;)
Olen avopuolison ensimmäinen (jos postimiestä ei lasketa). minulla oli nuorena n.10 naista
M39
Niin siis sängyssä vai? Yhden naisen ja yhden miehen.
t. 23v nainen
N25 ja kumppaneita on ollut seitsemän.
Oon 35v nainen ja seurustelen vakavasti toista kertaa eli kahden miehen kanssa olen ollut.
N22, kaksi miestä ja yksi nainen
0, taidan vetää itseni jojoon.
M23
Noin 90 miestä...,exä oli neljäs ja sillä mentiin 12 vuotta kunnes tuli ero. Kahdeksan sinkkuvuoden aikana tuli nuo noin 85... Sitten nykyinen aviomies eikä enää toivottavasti muuta ikinä tarvii koittaa.
Nainen 25v vähä yli 20 kans oon ollu, suhteessa miehen kysyessä valehtelen 7 :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:14"]Nainen 25v vähä yli 20 kans oon ollu, suhteessa miehen kysyessä valehtelen 7 :D
[/quote]
Horo! Eli naisen sanoma luku pitää kertoa ainakin 3 tai 4.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 06:28"]En ole laskenut.. ehkä joku 30? Nyt saman miehen kanssa 4 vuotta ja pettänyt kahden kanssa. :)
n22
[/quote]
Minkä ikäisenä oikein olet aloittanut? 10 vee : (
[/quote]
Tiesin että kirjoittamaani ei oteta hyvällä. :) 14 vuotiaana ekan kerran. Nykyisen miehen tapasin 18-vuotiaana.