27-vuotias suomalaisnainen kuoli yökerhoillan jälkimainingeissa Málagassa
Kommentit (19)
Miten voi kaatua johonkin ruokoon niin että kurkku leikkautuu auki?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mahdollista.
Oon mäkin kaatunut ku on liikaa alkoholia nauttinut. En kaatuile enää. Jotenkin nää jutut ei säälitä yhtään.
On kyllä pitkästä aikaa erikoisin kuolinsyy, jonka olen kuullut. Me ollaan yllättävän ohuella langalla kiinni elämässä. Osanotto omaisille.
Tosi huonoa tuuria, voi kaverillekin jäädä vähän traumaattinen olo reissusta.
Lähtö voi tulka yllättäen kenelle meistä tahansa, vaikka kuinka suunnittelisi elämäänsä. Elämä ei ole leikkiä. Laita välisi kuntoon Luojasi kanssa jo tänään, koska huomenna voi olla liian myöhäistä.
Kävin Malagassa baarissa. En kuollut vaikka yritin. Les takaveri pelasti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Malagassa baarissa. En kuollut vaikka yritin. Les takaveri pelasti.
Les tan kanssa oltiin liikenteessä, muuten vitsi. Kate-Valtti
Vierailija kirjoitti:
Oon mäkin kaatunut ku on liikaa alkoholia nauttinut. En kaatuile enää. Jotenkin nää jutut ei säälitä yhtään.
En mäkään edes dokaile enää, mutta ihmetyttää tällaiset kommentit. Ihan kuin joku ansaitaisi hengenmenon sillä, että juo itsensä humalaan. Toivottavasti olet itse täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaatumalla. Ei siihen muuta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä pitkästä aikaa erikoisin kuolinsyy, jonka olen kuullut. Me ollaan yllättävän ohuella langalla kiinni elämässä. Osanotto omaisille.
Kaatuu kännissä -> ihan normaali kuolinsyy, ei tarvii kuin pikkuisen huonoa tuuria lisäksi.
Jutussa lukee, ettei ole selvitetty vielä käytettiinkö tyrmäystippoja. Jos käytettiin, niin voisiko seurauksena olla tapposyyte?
Darwin rules. Nää on harvemmin naisia? Yleensä lähtijänä on mopopoika, josta Darwinille suurkiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä lienee islamistinen ruokokasvi, itse tapahtumaa ei kukaan nähnyt. Pari sekuntia niin homma on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatumalla. Ei siihen muuta tarvita.
Yökerhojen lähellä niin teräviä ruokoja? Satua.
Vierailija kirjoitti:
Darwin rules. Nää on harvemmin naisia? Yleensä lähtijänä on mopopoika, josta Darwinille suurkiitos.
Muista tää sitten kun sulle tai omaisillesi onnettomuus sattuu.
Semmosta sattuu kun on kännäys päällä.