Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eniten vanhenemisessa ja laitoshoidossa kauhistuttaa se kaiken rumuus

Vierailija
28.06.2026 |

Suomessa ei ole kauniita vanhoja rakennuksia vanhuksille. On vain niitä sairaalamaisia ympäristöjä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki Ruotsista (joo, rikkaille)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Danvikshem

Vierailija
2/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vanhainkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yleensä ankeita tai steriilejä vielä sisäpuolelta. Kodikkuutta ja viihtyvyyttä ei nimeksikään. Eniten kyllä huolestuttaa henkilökunnan ammattitaito sekä empatia, sitä toivoisi olevan riittävästi, kuten myös aikaa vanhuksille.

Vierailija
4/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maltan odottaa että pääsen palvelutaloon hoitajien retuutettavaksi ja piestäväksi.

Vierailija
5/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voisi joku ottaa idean ja ostaa vanhan nätin talon, jossa monia huoneita ja tehdä yksityisen hoivakodin. Plussaa on jos on puutarha, missä voi viettää aikaa. Sellaisessa olisi kiva viettää viimeiset päivänsä.

Vierailija
6/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin maltan odottaa että pääsen palvelutaloon hoitajien retuutettavaksi ja piestäväksi.

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän