Äänestäisitkö, jos vaalisalaisuutta ei olisi?
Jos äänet olisi julkista tietoa, niin äänestäisitkö ja ketä ehdokasta?
Kommentit (18)
Tuskin äänestäisin, koska on olemassa kaikenlaisia munapäitä, jotka tuntuvat häiriintyvän toisten ihmisten henkilökohtaisista valinnoista, vaikka heillä on täysi oikeus niihin valintoihinsa.
Tietysti. Katkaisisin kyllä välejä henkilöihin jotka jotain feministejä äänestää.
Loppuis se mun muroihin kuseminen. Miehenä siis.
Ei ole häpeä sanoa äänestävänsä Rehniä :)
Tutkimuksenkin mukaan vähiten inhottu ehdokas.
Tietenkin äänestäisin. Ei minulla ole mikään ongelma seistä ehdokkaani tai poliittisen kantani takana.
Miksi kukaan haluaisi pimittää oman äänensä? Hävettääkö oma ehdokas niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin äänestäisin, koska on olemassa kaikenlaisia munapäitä, jotka tuntuvat häiriintyvän toisten ihmisten henkilökohtaisista valinnoista, vaikka heillä on täysi oikeus niihin valintoihinsa.
Tämä. Äärivasemmiston tykkäyskyttäys tuli kyllä selvästi esille.
Vaalisalaisuus on hyvä asia. Itselleni ei ole ongelma sanoa, ketä äänestän, mutta useimmille se on. Ja sen pitäminen omana tietonaan tuleekin olla aivan sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Äärivasemmiston tykkäyskyttäys tuli kyllä selvästi esille.
EIköhän tässä puhuttu persuista, jotka repivät pelihousunsa, kun kansa äänestää "väärin".
Vierailija kirjoitti:
Tottakai äänestäisin ja ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti.
Olipas typerä kysymys.
No ketä äänestäisit? Vai etkö kehtaa kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksenkin mukaan vähiten inhottu ehdokas.
No on se noloa. Pelkuri äänestää Rehniä.
Äänestäisin " TIMO JUTILA; DROP TABLE Aanet;--')"
Mä äänestän Haavistoa ja voin sen kysyjille kertoakin.
Mistä tietää että joku on aseksuaalitransu?
Hän kertoo sen kyllä ihan itse!
Go Jutta go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksenkin mukaan vähiten inhottu ehdokas.No on se noloa. Pelkuri äänestää Rehniä.
Vakautta ja yhdistävää vaikutusta arvostava äänestää Rehniä.
Sirkuspelle Stubb, repivä Halla-aho ja epävarma Haavisto ei vakuuta.
En tietenkään äänestäisi. Typerästä avauksestasi huolimatta meillä on siis yhä vaalisalaisuus voimassa, joten en viitsi kertoa.
Tottakai äänestäisin ja ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti.
Olipas typerä kysymys.