Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?

Vierailija
23.03.2012 |

Millaisia tyyppejä / viestejä kannattaa varoa?

Kommentit (359)

Vierailija
321/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisia naisia joille ei kelpaa "ruma" mies. Näkevät kemian jo kuvasta tapaamatta. Ja olen ollut ns. ruman naisen kanssa mutta olinkin vain laastari niin juttu kuivui kokoon. Toinen on sitten että jos on vaikka 50 km matkaa ei voi ajatella tapailua.

Ei haluta nähdä edes pientä vaivaa suhteen eteen. Aivan silkkaa itsekkyyttä. Miehenä on sanottava että netti treffit ovat avanneet silmäni ja naisten arvostus on kokenut silmissäni romahduksen. Minusta on väkisinkin tullut kyyninen. Naiset ilmeisesti kuvittelevat että mies haltioitu profiilista.

No ei se niin ole. En käytä niiden silmäilyyn kuin maksimissaan 30s. Sepustukset silmäilen pikaisesti läpi etsiäkseni ehdottomia turn offeja. Lapset on yksi niistä. Sitren ne kuvat. Samalaisia perunaneniä 99%. Milloin rannalla, ravintolassa tai kiemurtelemassa eteisen peilin edessä.

Tällä pika seulonnalla on tarkoitus löytää mahdolliset potentiaaliset kumppanit ja tavata nämä.

Siihen on monilla ihan pätevät syyt, miksei ylipitkät matkat sovi deittailuun. Ei se ole itsekkyyttä. Sinä kuulostat yhtälailla itsekkäältä, jos lapset ovat turn off.

Yhäreillä pitäisi olla ihan oma deittisivusto. Normaalit sivustot niille joilla ei ole komerossa luurankoja eikä exiä ja lapsia pyöri nurkissa

Vierailija
322/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö naisille kelvata "ruma mies", kun ei miehillekään kelpaa "ruma nainen?" Eli miehet saavat valita ulkonäön perusteella ja naiset ei.Ja hei, se " kemia ei natsaa"- kuvan perusteella tarkoittaa samaa, kuin miehillä on se, että ei voisi panna ko. naisen kanssa. Sorry, mutta näin on.Miksi tapaisin miehen, jos kuvan perusteella tiedän, että ei haluttaisi sitten yhtään. Silloin ei mikään "mukava luonne" auttaisi yhtään, niin kuin ei miehilläkään.Näinhän miehet ajattelevat ja toimivat, mutta saattaa olla ylläri miehillr: näin tekevät myös naiset - asia on vain ilmaistu "ksuniisti", mutta sitä se oikeasti tarkoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jollekin miehelle ei naine kelvannut kun oli Asperger ja toinen, kun oli himouskovainen.... jos nainen olisi täällä sanonut noin miehistä, olisi siitä täällä noussut hirveä p*skamyrsky ja naiset haukuttu pinnalliseksi ja alimpaan heitettiin.Mielenkiintoista

Vierailija
324/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiat ei natsaa = ulkonäkö ei miellytä

Vierailija
325/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö naisille kelvata "ruma mies", kun ei miehillekään kelpaa "ruma nainen?" Eli miehet saavat valita ulkonäön perusteella ja naiset ei.Ja hei, se " kemia ei natsaa"- kuvan perusteella tarkoittaa samaa, kuin miehillä on se, että ei voisi panna ko. naisen kanssa. Sorry, mutta näin on.Miksi tapaisin miehen, jos kuvan perusteella tiedän, että ei haluttaisi sitten yhtään. Silloin ei mikään "mukava luonne" auttaisi yhtään, niin kuin ei miehilläkään.Näinhän miehet ajattelevat ja toimivat, mutta saattaa olla ylläri miehillr: näin tekevät myös naiset - asia on vain ilmaistu "ksuniisti", mutta sitä se oikeasti tarkoittaa

Minulla ei ole mitään yhteistä noin pinnallisen ihmisen kanssa. Herätät minussa ainoastaan syvää inhoa.

Vierailija
326/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jollekin miehelle ei naine kelvannut kun oli Asperger ja toinen, kun oli himouskovainen.... jos nainen olisi täällä sanonut noin miehistä, olisi siitä täällä noussut hirveä p*skamyrsky ja naiset haukuttu pinnalliseksi ja alimpaan heitettiin.Mielenkiintoista

Jos asperger oli sairaseläkkeellä niin en ihmettele. Jos uskovainen nainen ei hyväksy ehkäisyä niin siinä on ongelma tuohon lahkoon kuulumattomille. Miksi kaivetaan tällaisia kuriositeetteja?

Vierailija
327/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemiat ei natsaa = ulkonäkö ei miellytä

Et edes ymmärrä mitä tarkoittaa "kemia". Olet niin pinnallinen että sinulle se on komea ulkonäkö ja paksu lompakko.

Vierailija
328/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ulkonäkö miellytä, niin sitten ei miellytä.Näinhän miehetkin tekevät, naisetko ei sitten saa tehdä? Suurimmalle osalle miehistä ei kelpaa esim .läski nainen - jos naiselle ei kelpaa läski mies, on nainen pinnallinen ja "ikävä ihminen", mutta mies ei.Kummallista. Sanoin vain totuuden eli se, että kemiat ei natsaa on sama asia, kuin että ulkonäkö ei ole miellyttävä. Jos et asiasta tykkää, älä mulle ala rageen, kerroin vain totuuden. Pinnallista?Kyllä, mutta näin asia on. Turha kenekään täällä yhtään hurskastella, että ulkonäöllä ei olisi väliä.

Vierailija
329/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehetkö ei sitten ole pinnallisia? Että jos pitää s24 valita: mukavan, fiksun ja sydämellusen, mutta esim ylipainoisen ja kauniin, hoikan, isotissisen, mutta vmäisen naisen välillä, niin 99,99% valitsee ekan.jepjep.Ja jos vaikka valitseekin tokan niin ei ole pinnallinen jää, mutta vastaavassa tilanteessa nainen aina on

Vierailija
330/359 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ulkonäkö miellytä, niin sitten ei miellytä.Näinhän miehetkin tekevät, naisetko ei sitten saa tehdä? Suurimmalle osalle miehistä ei kelpaa esim .läski nainen - jos naiselle ei kelpaa läski mies, on nainen pinnallinen ja "ikävä ihminen", mutta mies ei.Kummallista. Sanoin vain totuuden eli se, että kemiat ei natsaa on sama asia, kuin että ulkonäkö ei ole miellyttävä. Jos et asiasta tykkää, älä mulle ala rageen, kerroin vain totuuden. Pinnallista?Kyllä, mutta näin asia on. Turha kenekään täällä yhtään hurskastella, että ulkonäöllä ei olisi väliä.

Olen miettinyt ett monikohan yhäreistä on näitä kaltaisiasi joille kemia on yhtä kuin uljonäkö? Profiileista saa kuvan että erittäin moni. Tunnen vilpitöntä vahingoniloa.

Vierailija
331/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään ymmärrä, että miksi alat minulle keuhkoamaan.Minä en ole sinulle pakkeja antanut, kerroin vain, miten asia on.Kemia ei pelaa on vain kaunis tapa sanoa, että ei koe jotain fyysisesti viehättävänä.

Enkä myöskään ymmärrä sitä, että naiset ei saa arvioida miesten ulkonäköä leimautumatta pinnalliseksi, niinhän miehet tekee ovat aina tehneet, mutta miehille tämä on sallittua, mutta naisille ei.Nainen on tällöin pinnallinen, mutta mies vaan toimii "biologian" perusteella. Kun ei se nyt vaan mene niin.

Vierailija
332/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi karmiva kokemus oli minulla S24.

Näitä p:n vonkaajia riitti, samoin ihme hörhöjä.Mulle riitti pari päivää.Never again

Vierailija
333/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ymmärrä, että miksi alat minulle keuhkoamaan.Minä en ole sinulle pakkeja antanut, kerroin vain, miten asia on.Kemia ei pelaa on vain kaunis tapa sanoa, että ei koe jotain fyysisesti viehättävänä.

Enkä myöskään ymmärrä sitä, että naiset ei saa arvioida miesten ulkonäköä leimautumatta pinnalliseksi, niinhän miehet tekee ovat aina tehneet, mutta miehille tämä on sallittua, mutta naisille ei.Nainen on tällöin pinnallinen, mutta mies vaan toimii "biologian" perusteella. Kun ei se nyt vaan mene niin.

Ongelma onkin miten löydän arvoisiani naisia. Pinnalliset naiset joille ulkonäkö ratkaisee eivät sitä ole. En ennen nettitreffejä edes aavistanut että voi olla näin pinnallisia huonoja ihmisiä.

Vierailija
334/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä ole muillakaan treffipalstoilla. Valitettavasti.

Vierailija
335/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kemia = en panisi. Mulle miehen ei tarvitse olla komea ollakseen haluttava, mutta on siinä jotkut reunaehdot, esim. tosi iso ylipaino, minkä negatiivista vaikutusta ei mikään muu asia korvaa. 

Vierailija
336/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisia naisia joille ei kelpaa "ruma" mies. Näkevät kemian jo kuvasta tapaamatta. Ja olen ollut ns. ruman naisen kanssa mutta olinkin vain laastari niin juttu kuivui kokoon. Toinen on sitten että jos on vaikka 50 km matkaa ei voi ajatella tapailua.

Ei haluta nähdä edes pientä vaivaa suhteen eteen. Aivan silkkaa itsekkyyttä. Miehenä on sanottava että netti treffit ovat avanneet silmäni ja naisten arvostus on kokenut silmissäni romahduksen. Minusta on väkisinkin tullut kyyninen. Naiset ilmeisesti kuvittelevat että mies haltioitu profiilista.

No ei se niin ole. En käytä niiden silmäilyyn kuin maksimissaan 30s. Sepustukset silmäilen pikaisesti läpi etsiäkseni ehdottomia turn offeja. Lapset on yksi niistä. Sitren ne kuvat. Samalaisia perunaneniä 99%. Milloin rannalla, ravintolassa tai kiemurtelemassa eteisen peilin edessä.

Tällä pika seulonnalla on tarkoitus löytää mahdolliset potentiaaliset kumppanit ja tavata nämä.

Siihen on monilla ihan pätevät syyt, miksei ylipitkät matkat sovi deittailuun. Ei se ole itsekkyyttä. Sinä kuulostat yhtälailla itsekkäältä, jos lapset ovat turn off.

Yhäreillä pitäisi olla ihan oma deittisivusto. Normaalit sivustot niille joilla ei ole komerossa luurankoja eikä exiä ja lapsia pyöri nurkissa

Jos on yli 35 eikä ole minkäänlaisia eksiä nurkissa niin on epäilyttävää. Tuollaiselle deittisivulle ei tulisi kuin pienenpieni määrä ihmisiä 

Vierailija
337/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
338/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti nettimaailmassa on se ulkonäkö ja ulkoiset seikat, jotka vaikuttavat.Mihin muuhun perustaisit sitten valintasi? Sanot etsiväsi naista, jolle ei ulkonäkö olisi tärkeä, vaan muu asia, sisin ja sielujen kemia, niin voitko nyt itse ihan puhtain sydämin väittää, että itsekin etsit naista puhtaasti sen kuuluisan "sisäisen kauneuden"perusteella?Enpä oikein usko.

Vierailija
339/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti nettimaailmassa on se ulkonäkö ja ulkoiset seikat, jotka vaikuttavat.Mihin muuhun perustaisit sitten valintasi? Sanot etsiväsi naista, jolle ei ulkonäkö olisi tärkeä, vaan muu asia, sisin ja sielujen kemia, niin voitko nyt itse ihan puhtain sydämin väittää, että itsekin etsit naista puhtaasti sen kuuluisan "sisäisen kauneuden"perusteella?Enpä oikein usko.

En voi väittää että ulkonäkö ei merkitse mitään mutta se ei estä tapaamista.

Vierailija
340/359 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummassa on valitettavaa että ulkoiset seikat vaikuttavat? Puistattava ajatus, että ulkoinen olemus ei teksi mitään vaikutusta kumppaniin. Kuka sitten enää haluaisi harrastaa seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi