Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintojen vilkaiseminen OHIMENNEN

Vierailija
13.12.2013 |

Miten suhtaudutte, jos mies vilkaisee rintojanne ohimennen? En tarkoita tuijotusta, kuolaamista, kommentointia tai muuta ällöä. Vaan että jos muuten mukava mies sattuu keskustelun lomassa laskemaan hetkeksi katseen alemmas. Munaako mies itsensä lopullisesti vai annatteko nopean vilkaisun anteeksi?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aneemisia naisia, joita yksikin vilkaisu rintojen suuntaan saa halveksimaan miestä. Miten mahdattekaan vihata omaa naiseuttanne?

Vierailija
2/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä häiritse. Nehän on oikein sievät tissit, ihmekö tuo jos miehellä vähän katse harhailee. Pyöreät ja terhakathan ne on, vaikka vaatteet onkin päällä niin kyllä siluetti erottuu kuitenkin. Ei sitä nyt koko aikaa silmiin tarvitse tuijottaa, se se vasta onkin ahdistavaa. Yksi vilkaisu rintoihin kesken keskustelun kertoo mulle vain, että keskustelukumppani on tiedostanut että olen nainen.

Aina parempi, jos kiinnostuneella miehellä on pokkaa zoomailla rintoja tai muutakin kroppaa ihan näkyvästi, ja silmiin katsoen hymyillä tai virnistää päälle. Ihailuhan on vaan imartelua. Tiedän että kroppaani kelpaa katsella, joten miksi mun pitäisi siitä loukkaantua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:09"]

Mua ei kyllä häiritse. Nehän on oikein sievät tissit, ihmekö tuo jos miehellä vähän katse harhailee. Pyöreät ja terhakathan ne on, vaikka vaatteet onkin päällä niin kyllä siluetti erottuu kuitenkin. Ei sitä nyt koko aikaa silmiin tarvitse tuijottaa, se se vasta onkin ahdistavaa. Yksi vilkaisu rintoihin kesken keskustelun kertoo mulle vain, että keskustelukumppani on tiedostanut että olen nainen.

Aina parempi, jos kiinnostuneella miehellä on pokkaa zoomailla rintoja tai muutakin kroppaa ihan näkyvästi, ja silmiin katsoen hymyillä tai virnistää päälle. Ihailuhan on vaan imartelua. Tiedän että kroppaani kelpaa katsella, joten miksi mun pitäisi siitä loukkaantua?

[/quote]

Todella ihailtava tapa suhtautua asiaan. Onneksi kaltaisiasi naisia on olemassa! Kaikesta huomiosta loukkaantuvia hapannaamoja on Suomi täynnä.

Vierailija
4/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa vilkaista kunhan ei jää tuijottamaan :P

Vierailija
5/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:18"]

Entäs häiritseekö teitä, jos joku katsoo päästä varpaisiin?

[/quote]

Ei todellakaan häiritse. Sillä tavalla mies katsoo automaattisesti naista, joka viehättää häntä. 

Tissien vilkuilukaan ei häiritse, ellei unohda katsoa silmiin suurimmaksi osaksi. 

Vierailija
6/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kahvilassa toissapäivänä ja yks samaa luokkaa oleva pöydässä istuva mies jonka vierestä menin,vilkas minuu suoraan haaruksiin..piti tarkistaa onks mul sepalus auki tai muuta kun oli lyhkänen takki päällä. Mut aika erikoista vilkuilla tollaseen kohtaan,kun mulla oli kuitenki sopivan väljästi istuvat ulkovaatteet päällä :p

Vierailija
7/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin katson naisessa ekaksi tissit.......

Vierailija
8/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katson joskus naisen rintoja. Jotkut ovat niin esillä ettei niitä voi olla katsomatta. Ihan normaalia se on, kunhan ei mene tuijottelun puolelle.

Vierailija
9/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen yksi työmies tsekkasi rinnat kun juteltiin remppahommasta. Hymyilin vain sisäisesti. Eiköhän se ole sisäänrakennettua miehiin :) Vilkaisen itsekin vahingossa tai tarkoituksella miehiltä takapuolen ;)

Vierailija
10/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän ainakaan arvostustani ansaitse sillä, että keskustellessamme miettii tissejäni. Ei siinä mitään varsinaista anteeksiannettavaa ole, vaikuttaapahan vain käsitykseeni hänestä.

Vierailija
11/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tissit pitää tarkistaa. Ihan turha jatkaa juttua naisen kanssa, jos ei se osasto ole kunnossa.

Vierailija
12/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tekevät tuota, joten kyllä siihen naiset ovat jo tottuneet.

Vierailija
13/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulle ällö ja limainen kuva miehestä, varsinkin jotain työasiaa pitäisi puhua

Vierailija
14/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän vilkaisevani myös työkavereiden rintamuksen. Se asia taitaa vain olla aika tiukasti rakennettu miehen mieleen, joten pitäisin asiaa luonnollisena. Tuijottaminen tai kommentointi on sitten jo ihan eri asia. Samalla tavalla kai naiset katsovat tutussakin miehessä niitä omaa silmää miellyttäviä paikkoja. Kun "katsastan" tutun naisen rintamuksen, niin asia ei ole mitenkään seksuaalinen enkä ajattele, että "miltähän tuo näyttäisi ilman paitaa" tai "miten noihin pääsisi käsiksi". Se on vain vilkaisu. 

t: onnellisesti naimisissa oleva mies

Vierailija
15/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 10:44"]

No ei hän ainakaan arvostustani ansaitse sillä, että keskustellessamme miettii tissejäni. Ei siinä mitään varsinaista anteeksiannettavaa ole, vaikuttaapahan vain käsitykseeni hänestä.

[/quote]

Ymmärrän näkökantasi. Olen aloittaja, enkä missään tapauksessa tahdo loukata naisia. Rintojen vilkaisu ei ole ainakaan minulle erityisen tietoista toimintaa. En siis varta vasten ajattele naisen rintoja keskustelun aikana, mutta toisinaan katse saattaa silti käväistä siellä aika tavalla tiedostamatta. Usein naiset ovat hyvin kauniita ja silmät saattavat piipahtaa vahingossa aivan väärässä paikassa, mutta en tokikaan ajattele silloin seksiä tai muuta sellaista, keskityn kyllä naisen kertomaan mutta saatan sanottavaan keskittyessäni kiinnittää hetkeksi huomioni myös muualle. En todellakaan tarkoita pahaa!

Vierailija
16/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 10:47"]

[/quote]

Eivät tee. Naiset ovat kyllä tottuneet siihen, että monet miehet tekevät sitä.

On eri asia vilkaista rintoja, kun vaikka tavataan tai kun nainen kulkee ohi tms., kuin tehdä se kesken juttelun - paitsi jos puheenaihe liittyy niihin tisseihin.

Vierailija
17/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 10:51"]

[/quote]

Ymmärrän näkökantasi. Olen aloittaja, enkä missään tapauksessa tahdo loukata naisia. Rintojen vilkaisu ei ole ainakaan minulle erityisen tietoista toimintaa. En siis varta vasten ajattele naisen rintoja keskustelun aikana, mutta toisinaan katse saattaa silti käväistä siellä aika tavalla tiedostamatta. Usein naiset ovat hyvin kauniita ja silmät saattavat piipahtaa vahingossa aivan väärässä paikassa, mutta en tokikaan ajattele silloin seksiä tai muuta sellaista, keskityn kyllä naisen kertomaan mutta saatan sanottavaan keskittyessäni kiinnittää hetkeksi huomioni myös muualle. En todellakaan tarkoita pahaa!

[/quote]

En ajattelekaan, että mies tuossa tilanteessa tarkoittaisi pahaa, mutta kyllähän se vähän antaa vaikutelman, että miestä kiinnostaa enemmän tissit kuin se, mistä keskustellaan. Kaikki eivät sitä tee, joten en ollenkaan usko, että se on niin sisäänrakennettua, ettei sille voisi mitään. Minusta siinä on toisen kunnioittamisesta kyse.

Vierailija
18/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen miesvaltaisella alalla ja kyllä tuo on aika tuttua. Monen miehen katse käy rinnoissa ja palaa sitten takaisin ylös. Minua tuo huvittaa. Tavallaan se on ihan suloista. En kuitenkaan ole huomannut että ammattitaitoani väheksyttäsiin tai muutakaan. Minunkin silmät saattaa unettavan kokouksen aikana harhailla vieressä istuvan komean miestyökaverin haaroissa ilman että sitä mitenkään järin tietoisesti teen.

Vierailija
19/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 10:47"]

[/quote]

Eivät tee. Naiset ovat kyllä tottuneet siihen, että monet miehet tekevät sitä.

On eri asia vilkaista rintoja, kun vaikka tavataan tai kun nainen kulkee ohi tms., kuin tehdä se kesken juttelun - paitsi jos puheenaihe liittyy niihin tisseihin.

[/quote] Kyllä vaan tekevät. Heti yleensä siinä alussa kun lähetytään toisiaan ja aloitetaan keskustelu. Jos rinnat ovat taas antavassa kaula-aukossa niin katseita tulee keskustelun lomassakin.

Vierailija
20/81 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 10:51"]

[/quote]

[/quote]

En ajattelekaan, että mies tuossa tilanteessa tarkoittaisi pahaa, mutta kyllähän se vähän antaa vaikutelman, että miestä kiinnostaa enemmän tissit kuin se, mistä keskustellaan. Kaikki eivät sitä tee, joten en ollenkaan usko, että se on niin sisäänrakennettua, ettei sille voisi mitään. Minusta siinä on toisen kunnioittamisesta kyse.

[/quote]

Ei varmasti olekaan täysin sisäänrakennettuna. En itsekään rintoja vilkuilevana usko niin, siis aloittaja. Mun kohdalla on kyse siitä, että olen hiukan seksiaddikti eli kun näen naisen, jonka kanssa synkkaa, en vain pysty estämään itseäni. Kuten sanoin, en todellakaan halua pahoittaa naisen mieltä, mutta olet hiukan oikeassa, niitä impulsseja on vaikea hillitä tietyissä tilanteissa. Toisaalta joskus pohdin jotain naisen sanomaa pitkään ja saatan katsoa huomaamatta rintoihin, tajuamatta edes mihin suuntaan katseeni suuntautui.