Miksi toiset ei käy suihkussa treenin jälkeen
olen huomannut saman salilla ja tanssitunneilla,myäs lapsetkaan ei käy pesulla tanssitunnin jälkeen,mikä on syynä?
Mua ainakin ällöttäis mennä hikisenä tuola kaupungilla urheilun jälkeen,noh tietenkin kaikilla on tapansa ja toisilla autot,mutta en mä häpeä mennä yhteissuihkuun naisten puolelle.
terveisin tonni keiju :)
Kommentit (22)
Käyn kerran viikossa suihkussa ja hyvin riittää tämä tahti. Ihan älytöntä olla joka välissä suihkuttelemassa itseään. Hajusteet on keksitty sitä varten, että hienhajun saa pois.
Hyi v****....
Pahinta tässä on että mulla on juuri tuollainen tuttu joka siis peseytyy vain kerran viikossa ja _luulee_ että hajusteet peittävät sen lemun mikä hänestä lähtee. Tosiasiassa hän haisee aivan uskomattoman hirveältä..
mutta koska ajan pyörällä salille ja salilta pois, on hiukkasen +-0 tilanne käydä salilla suihkussa. Jos kävisin esim. aamulla ennen töitä siellä, niin toki kävisin suihkussa, mutta yleensä käyn töiden jälkeen.
Ja kyllä, mulle tulee hiki pyöräillessä. Johtuu siitä että en hissuttele, vaan ajan sopivalla vastuksella ylämäkiinkin jne. Pyöräily on vähän kuin alku- ja loppulämmät minulle.
Ja kaikki tosiaan ei halua käydä yleisissä suihkuissa. Itse en esim. käytä missään tilanteessa yleisessä käytössä olevaa saunaa, koska se on mielestäni ällöttävää (joo joo, on "steriili tila" ja pestään usein jne. mutta silti). Joku voi pelätä esim. jalkasientä joka yleensä tarttuu suihkutiloissa.