Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö kukaan muu äiti herkkuja "kerrankin minäkin saan jotain" -asenteella?

Vierailija
05.03.2012 |

Joo, tiedetään kuinka lapsellinen ja säälittävä asenne tämä on, siitä ei tarvitse keskustella. :) Mietin vaan, että olenkohan ainoa, jolle herkut jossain määrin "korvaa" osin sen menetetyn oman ajan, yöunet ja muut asiat, joista on tingittävä kun lapset on pieniä. Kun kaiken muun jo jakaa, niin herkkuja ei tarvitse! Tuntuu että elämässä ei ole enää mitään muuta paheita kuin pulla iltapäiväkahvin kanssa, ja siitäkin pitäisi tuntea syyllisyyttä.

Onko kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan en ole keksinyt mitään terveellistä tapaa hemmotella itseäni. :) Se pulla vaan on niin nappijuttu, ja usein siihen liittyy kavereiden tapaaminen, tai kahvilassa istuskelu ja ihmisten katseleminen jne. Ja vaikka kotihoidontuella on muuten rahat tiukassa, niin pullaan on aina rahaa. ;)

Mä luen aina ihmeissäni noita listoja, joissa äidit kertovat hemmottelevansa itseään jumpalla, raikkailla salaateilla ja hyvällä ruualla, pitkällä suihkulla ja pedikyyrillä jne. Mulle ne kaikki on asioita, joita tehdään joka päivä koska se on järkevää. En mä saa niistä juurikaan mielihyvää.

ap.

Vierailija
2/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kirjoittaa saman...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin tapana, kun lapset menivät nukkumaan, ottaa jotain hyvää: jätskiä, muutama karkki (joskus koko pussi), suklaata, pullaa. Kunnes olin llihonut 10 kg. Nyt en enää ota herkkuja, vaan yritän pudottaa painoani. Että ottakaa siihen yksinäisyyteen tai muihin tunteisiin mieluummin jotain muuta kuin herkkuja. Itseään voi hemmotella paljon terveellisemminkin.

Vierailija
4/5 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just siksi herkkuja että selviäisin lastenhoidosta. Tiedän ettei ole viisasta. :(

Vierailija
5/5 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans puhuttiin, että meillä mässäillään aina kun kotielämä on raskasta. Ostetaan iltaisin herkkuja ihan vaan itselle, karkkia, siideriä, pullaa jne.

Tulimme siihen tulokseen, että hemmottelemme ruualla itseämme eniten silloin kun on ankeaa, kiireistä, stressaavaa. Pitäisi keksiä joku muu keino.

Mies tosin antaa minulle jalkahieronnan tms. melkein joka ilta, että pitäisi opetella jättämään ne kaloripitoiset hemmottelut kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi