Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain
Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.
Kommentit (243)
Olen 29v ja opiskelen sairaanhoitajaksi
Pohdit ehkä vaan liikaa asioita ja koet riittämättömyyttä, ihan turhaan. Näe itsesi kauniina naisena ja opettele hyväksymään itsesi. Ole paljon ystävien kanssa. Mutta vältä liikaa bilettämistä. Onko sinulla poikaystävää? Ehkä voisit alkaa hakea sellaista. Ammatinvalinta on ihan oikea. Olet sydämellinen ja rakastava. ap
seuraavan työprojektinsa menestyksestä.
Miltä näyttää rakkauselämäni tulevassa? Vai näinkö mennään hamaan ikuisuuteen?
Nyt en koe suhdetta. Mutta ei se tarkoita, ettei sitä tulisi. Kulje avoimin silmin, hymyile paljon, usko itseesi. Tee asioita, mikä piristää. Alat sitten vetää miehiä puoleesi. Moni mies kaipaa iloista, mukavaa naista. Uskalla ulos sisimpäsi lukoista, niin kaikki on mahdollista. ap
olen plus 40, lapsetkaan ei enää pieniä, mutta kuopuksen kanssa on ongelmia, kuten itsellänikin.
Pääsemmekö ikinä tavalliseen elämään? Kärsiikö esikoinen tästä pskasta aina?
ja rakkaussuhde mietityttää. Ollut tähän mennessä hivenen hankalaa...kuitenkin fyysinen veto on mieletön. Mitä saisit siihen?
Uskalla olla rehellinen ja kysyä kysymyksiä, miettiä vastauksia erotettuna intohimosta. Voisiko suhde kestää pidemmän aikaa. Jotenkin sellainen olo, että mies ei ole sinulle hyväksi, hänessä on "jotain" pimeää puolta. Ehkä tulee sinua loukkaamaan. Mutta en ole varma. Jos on muita naisia hänellä kuvioissa tai saat tietää heistä, on se ainakin merkki nostaa kytkintä. Ole vähän varovainen. ap
Ei ole suhdetta, ei ole ollut kohta kymmeneen vuoteen. Ja olen ollut iloinen ja mukava ja uskaltautunut kotoani ulos. Ilman mitään sen suurempaa lopputulosta. Joten kyllä, olen luovuttanut. Ja kun ei siellä tulevassa sun nähdäkses edes mitään romanssia ole, niin antaapa olla. Jatkan yksin tämän elämäni.
Kiitos vaivannäöstäsi.
Miltä näyttää rakkauselämäni tulevassa? Vai näinkö mennään hamaan ikuisuuteen?
Nyt en koe suhdetta. Mutta ei se tarkoita, ettei sitä tulisi. Kulje avoimin silmin, hymyile paljon, usko itseesi. Tee asioita, mikä piristää. Alat sitten vetää miehiä puoleesi. Moni mies kaipaa iloista, mukavaa naista. Uskalla ulos sisimpäsi lukoista, niin kaikki on mahdollista. ap
Mitähän tästä seuraa, mitenhän päättyy?
Nainen 40+
haluaisin tietää miten asumiskuvio järjestyy, hometalo-ongelma taustalla, meneekö se kaupaksi remppakohteena?
Vaikeaa tulee olemaan. Mutta pyri myyntitilanteissa olemaan ostajalle täysin rehellinen. Rukoilin asiaa. Ei tämä koko elämän kestävä koettelemus ole. Asia ratkeaa kyllä ja paremmin, mutta yllättävämmin, kuin odotit. ap
ja rakkaussuhde mietityttää. Ollut tähän mennessä hivenen hankalaa...kuitenkin fyysinen veto on mieletön. Mitä saisit siihen?
Uskalla olla rehellinen ja kysyä kysymyksiä, miettiä vastauksia erotettuna intohimosta. Voisiko suhde kestää pidemmän aikaa. Jotenkin sellainen olo, että mies ei ole sinulle hyväksi, hänessä on "jotain" pimeää puolta. Ehkä tulee sinua loukkaamaan. Mutta en ole varma. Jos on muita naisia hänellä kuvioissa tai saat tietää heistä, on se ainakin merkki nostaa kytkintä. Ole vähän varovainen. ap
on tässä avioliittokin. Kummassakin on pimeänsä, olet oikeassa, hänen pimeänsä vastaa minun pimeääni. Mutta välillä tuntuu että tämä kulkee vääjäämättä kohti tuhoaan eikä se ole kaunis... saatko tähän mitään lisää?
olenko lopun elämääni läskien vanki... ja psyykkeeni.
Olet kiltti ja lempeä luonne. Sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin ulkoinen. Ala harrastaa liikuntaa, 3 kertaa vko sauvakävelyä tai vesijuoksua, 45 minsaa kerralla. Käy hierojalla, kasvohoidossa, osta värikkäämpiä vaatteita. Kesäksi vaikka keltaiset ja punaiset ballerinat. Joku kaunis huivi asusteeksi, korvakorut. Näillä ohjeilla kun nyt aloitat, toukokuussa hehkut ja muutama kilokin on kadonnut. Hyväksyt itsesi paremmin. Terapia voisi auttaa. Jos et vielä käy. Ja kolmen kk mäkikuismakuuri, kalaöljyä, b-vitamiinia. Ethän tupakoi? Terve sielu terveessä ruumiissa! ap
Ei ole valittamista. Jatketaan samalla tavalla teenpain, tahtikin voisi olla nopeampi, kun muut jutut painaa jo paalle ja moneen suuntaan oon lupautunut, opintoja tarkoitan ja sellaista. Tama pimeys on taysin sopusoinnussa kylla.
olenko lopun elämääni läskien vanki... ja psyykkeeni.
Olet kiltti ja lempeä luonne. Sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin ulkoinen. Ala harrastaa liikuntaa, 3 kertaa vko sauvakävelyä tai vesijuoksua, 45 minsaa kerralla. Käy hierojalla, kasvohoidossa, osta värikkäämpiä vaatteita. Kesäksi vaikka keltaiset ja punaiset ballerinat. Joku kaunis huivi asusteeksi, korvakorut. Näillä ohjeilla kun nyt aloitat, toukokuussa hehkut ja muutama kilokin on kadonnut. Hyväksyt itsesi paremmin. Terapia voisi auttaa. Jos et vielä käy. Ja kolmen kk mäkikuismakuuri, kalaöljyä, b-vitamiinia. Ethän tupakoi? Terve sielu terveessä ruumiissa! ap
maitohorsmauutetta olen kylla joskus kokeillut.
Ei ole suhdetta, ei ole ollut kohta kymmeneen vuoteen. Ja olen ollut iloinen ja mukava ja uskaltautunut kotoani ulos. Ilman mitään sen suurempaa lopputulosta. Joten kyllä, olen luovuttanut. Ja kun ei siellä tulevassa sun nähdäkses edes mitään romanssia ole, niin antaapa olla. Jatkan yksin tämän elämäni.
Kiitos vaivannäöstäsi.Miltä näyttää rakkauselämäni tulevassa? Vai näinkö mennään hamaan ikuisuuteen?
Tiedän monta upeaa ihmistä, mutta pettymyksissään ovat luovuttaneet. Älä luovuta. Niin varmasti löydät rakkauden. Vai haluatko edes pohjimmiltasi? Ja siis voin kokea väärin! ap
maitohorsmauutetta olen kylla joskus kokeillut.
Kokeile sitä mäkikuismaa. ap Ja ulkoilua :-)
Mitä näet rakkauselämääni? Työhön?
miten mulla menee pääsykokeet? pääsenkö kouluun? kauanko olen mieheni kanssa yhdessä?
Olen 41v ja kahden lapsen äiti.
Miltä näyttää asumiskuviot, avioliitto, työ?
Uskalla olla rehellinen ja kysyä kysymyksiä, miettiä vastauksia erotettuna intohimosta. Voisiko suhde kestää pidemmän aikaa. Jotenkin sellainen olo, että mies ei ole sinulle hyväksi, hänessä on "jotain" pimeää puolta. Ehkä tulee sinua loukkaamaan. Mutta en ole varma. Jos on muita naisia hänellä kuvioissa tai saat tietää heistä, on se ainakin merkki nostaa kytkintä. Ole vähän varovainen. apMinulla on itselläkin huonoja kokemuksia tällaisista. Sinä tiedät sydämessäsi mitä tehdä. Mutta siis, eihän pettäminen ja sivusuhteet koskaan ole ainakaan eheyttäviä tai hyväksi. Vai haluatko vaan sekoilla, jotain ns pimeää puoltasi elää hänen kauttaan, kun et vakisuhteessasi voi? Ehkä pitäisi vaan irrottautua ns vääryydestä, tehdä asiat oikein eettisesti, pyytää anteeksi keneltä täytyy. Oma olo helpottuu. Ja sitten oikeasti miettiä, kenen kanssa haluat olla. Varo, ettet kohta ole ilman kumpaakin miestä! En koe tällaista, mutta joskus kohtalo tekee ns huonoa huumoria. Mutta itse teet ratkaisut ja seuraukset tulevat sen mukana. Jollain tavalla ymmärrän sinua. ap
että kykenee itsenäiseen, tyydyttävään, keskivertoon elämään. Hän on kiltti luonne ja pohdiskeleva. Nuoruudessa kamppailua hyväksyä itseään, mutta selvittää ne. Mitään päihdeongelmaa en koe, mutten avioliittoakaan. Joku tyttö näkyy nuoruudessa 2-kympin tienoilla. Sinä autat poikaasi ja olet riittävä äiti. Voimia. Muistin rukouksin. ap