Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain

Vierailija
10.03.2012 |

Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.

Kommentit (243)

Vierailija
161/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eteenpäin ihmissuhteissa? Mitä tämä suhde erääseen mieheen on ollut ja miten hän ajattelee minusta? Haluaisin kovasti olla tekemisissä hänen kanssaan jossain muodossa.

Näetkö meille muuttoa isompaan asuntoon tänä vuonna, entä mitään työelämään ja opiskeluun liittyen?

- vaalea äiti 35

Kohtaat elämäsi miehen ihan arkielämän kautta, itsestään. En näe ainakaan suhdetta tämän miehen kanssa. Eikä hän ole sinulle se oikea.ap

Vierailija
162/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko saamaan lapsia tai menemään koskaan avioliittoon? En ole vielä seurustellut ja haluaisin tietää, mistä voisin löytää elämääni rakkauden..

Sinullekin sanoisin, että mies on varattuna sinulle ja kohtaat hänet sen kummemmin etsimättä. Nauti nuoruudesta ja elämästäsi, kulje avoimin silmin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ennustus sinulle näkijä: sinulla on ongelmallinen suhde mieheen, olet usein suuttunut ja tiuskit - jos kiinnittäisit itseesi huomiota näissä asioissa, saisit suhdetta kohenemaan myös. Laiminlyöt muutamaa naispuolista ystävääsi, taipumusta itsekeskeisyyteen.

Koirasi on ruskea ja aika isokokoinen, primitiivinen hyvyytesi joka on lähellä myös ilkeyttä aika ajoin nousee hyvin esille eläimellisissä ja käytännöllisissä asioissa.

Tavallaan luotat itseesi suuresti, tavallaan et ja pelkäät rahahuolia. Kyllä se siitä ja elämä menee parempaan, kun alat keskittyä käytännön asioihin energisesti. Turha sanoa mitään terveydestä, sinä jaksat kyllä ja sinulla olisi annettavaa työkentälle paljonkin. Mieti aurinkoa. Hyvää jatkoa!

Vierailija
164/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vastailla väliin jääneille

Kysyin jo kahdesti vähän eri sanoin, tämä asia kun painaa.

Miten muuten saat tiedon? Unessa vai valveilla? Tuleeko jostain kysyjistä tieto helpommin kuin toisista?

t. ulkomailla olija

Sen takia en ainakaan heti vastaa. Monella ns näkijällä tulee kiusaus vastata jotain ja miellyttää tms... Mutta en halua sitä, mielestäni ei viisasta vastailla ilman kokemusta, tietoa. Näen unia ja ns kuvia sisälläni. Sinulle jo vastasinkin. ap

Vierailija
165/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin vastata kaikille jo kysyneille. ap

Vierailija
166/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vastailla väliin jääneille

Kysyin jo kahdesti vähän eri sanoin, tämä asia kun painaa.

Miten muuten saat tiedon? Unessa vai valveilla? Tuleeko jostain kysyjistä tieto helpommin kuin toisista?

t. ulkomailla olija

Sen takia en ainakaan heti vastaa. Monella ns näkijällä tulee kiusaus vastata jotain ja miellyttää tms... Mutta en halua sitä, mielestäni ei viisasta vastailla ilman kokemusta, tietoa. Näen unia ja ns kuvia sisälläni. Sinulle jo vastasinkin. ap

Hyvää kevättä sinulle!

t.nainen ulkomailta

Vierailija
167/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ennustus sinulle näkijä: sinulla on ongelmallinen suhde mieheen, olet usein suuttunut ja tiuskit - jos kiinnittäisit itseesi huomiota näissä asioissa, saisit suhdetta kohenemaan myös. Laiminlyöt muutamaa naispuolista ystävääsi, taipumusta itsekeskeisyyteen.

Koirasi on ruskea ja aika isokokoinen, primitiivinen hyvyytesi joka on lähellä myös ilkeyttä aika ajoin nousee hyvin esille eläimellisissä ja käytännöllisissä asioissa.

Tavallaan luotat itseesi suuresti, tavallaan et ja pelkäät rahahuolia. Kyllä se siitä ja elämä menee parempaan, kun alat keskittyä käytännön asioihin energisesti. Turha sanoa mitään terveydestä, sinä jaksat kyllä ja sinulla olisi annettavaa työkentälle paljonkin. Mieti aurinkoa. Hyvää jatkoa!

Minulla ei kuitenkaan ole koiraa eikä miestä. Työssäni viihdyn kyllä. Minulla on parantumaton sairaus, jonka kanssa pärjäilen tällä hetkellä. Olen itsekäs ihminen, se on totta. Olen niin hiljaisuuden ja yksinäisyyden rakastaja. Voisin antaa enemmän aikaa ystävilleni. Mutta nyt ei ole aikaa eikä jaksamista, sairauteni ehdoilla eletään. Ilkeä en kylläkään ole. Pikemmin liiankin kiltti. Mutta olihan tuossa osa totta, kiitos sinulle! ap

Vierailija
168/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 42v. nainen, kaksi lasta, yh. Olen muutaman kuukauden ajan miltei pakkomielteen omaiset haaveillut yhdestä talosta, mikä on lähellä myynnissä. Näen unia, joissa teen siitä itselleni ja lapsilleni kotia, missä vihdoinkin viihtyisimme. Miten on, saatko mitään tunnetta, asummeko vielä joskus tuossa talossa? Entä tulenko enää koskaan löytämään rinnalleni uutta elämänkumppania? Olen ERITTÄIN ihastunut yhteen mieheen, olisiko hän ehkä minulle se oikea? Kiitos jos nyt ehdit/pystyt vastaamaan.

Vierailija
169/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saan yliopistotutkintoni valmiiksi?

Paranenko masennuksesta koskaan?

Kiitos jos voit vastata

Inkeri

Tarvitset muutakin kuin lääkitystä. Jokin asia pitää sinua otteessaan ja se syö sinua henkisesti. ap

Olen tosiaan hoitanut masennustani vain lääkityksellä. Jään miettimään asiaa.

Kaunista kevättä sinulle näkijä

toivoo Inkeri

Vierailija
170/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 33 vuotias nainen. Luulen, että elän elämäni miehen kanssa. Meillä on yhteiset lapset ja toivon miehenikin olevan onnellinen. Hän on välillä kuitenkin todella maassa. Näetkö meidän tulevaisuuden?

Lisäksi meillä on mietinnässä uusi lapsi. Edelliset lapsemme ovat kaikki samaa sukupuolta, toivoisimme kovasti nyt sitä toista. Mitä mieltä olet? Mahdammeko saada mitä toivomme?

Vierailija
171/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö koulutukseen johon pyrin? Olenko valinnut oikean tien? Kysyy herkkä rakastava äiti

Vierailija
172/243 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen oikeasti että energiat sekoittuivat minulle 2 ihmisestä, samaan aikaan palstalle kirjoittanut siis myös tuo suuren koiran, ilkeän luonteen omaava ja ongelmallisessa miessuhteessa elävä nainen. Ilmankos kuvasta tuli niin kaksijakoinen, oli 2 ihmistä samassa. Tällä toisella on voimakkaampi,primitiivinen energia ja se hyökkäsi tämän sinun energian väliin kun koetin saada kuvaa, molemmat samaan aikaan palstalla lähettämässä viestejä.

Näen nyt sinut oikeammin, vaaleasininen aura ja lumoavaa utua siinä, harmaata tasauttamassa. Älä masennu, aurinko tulee ja sinulle tekee hyvää päästä aurinkoon, lämpöön. Helli itsesi. Ruokavalioon paljon vihreää, kuntoile sen verran kuin tulee hyvää tuntua. Musiikki, elokuvat... Työ on kyllä hyvä että on olemassa, en saa työstä mitään tuntua mutta tärkeää että on.

En ole pätevä näkijä, tuntui tältä tässä ja taipumusta on joskus sanottu olevan, niin laitoin.

Vierailija
173/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tekee joskus kipeää, mutta loppujen lopuksi tekee vapaaksi! ap

Vierailija
174/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarilla F83, monimuotoinen neurologinen viive. miten hän tulee pärjäämään aikuistuttuaan?

Vierailija
175/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v ja opiskelen sairaanhoitajaksi

Vierailija
176/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää rakkauselämäni tulevassa? Vai näinkö mennään hamaan ikuisuuteen?

Vierailija
177/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakkaussuhde mietityttää. Ollut tähän mennessä hivenen hankalaa...kuitenkin fyysinen veto on mieletön. Mitä saisit siihen?

Vierailija
178/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää miten asumiskuvio järjestyy, hometalo-ongelma taustalla, meneekö se kaupaksi remppakohteena?

Vierailija
179/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko lopun elämääni läskien vanki... ja psyykkeeni.

Vierailija
180/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ihan tosissanne...aikuiset ihmiset, sama kun kysysitte tiiliseinältä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme