Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain

Vierailija
10.03.2012 |

Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.

Kommentit (243)

Vierailija
201/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakkaussuhde mietityttää. Ollut tähän mennessä hivenen hankalaa...kuitenkin fyysinen veto on mieletön. Mitä saisit siihen?

Uskalla olla rehellinen ja kysyä kysymyksiä, miettiä vastauksia erotettuna intohimosta. Voisiko suhde kestää pidemmän aikaa. Jotenkin sellainen olo, että mies ei ole sinulle hyväksi, hänessä on "jotain" pimeää puolta. Ehkä tulee sinua loukkaamaan. Mutta en ole varma. Jos on muita naisia hänellä kuvioissa tai saat tietää heistä, on se ainakin merkki nostaa kytkintä. Ole vähän varovainen. ap

Minulla on itselläkin huonoja kokemuksia tällaisista. Sinä tiedät sydämessäsi mitä tehdä. Mutta siis, eihän pettäminen ja sivusuhteet koskaan ole ainakaan eheyttäviä tai hyväksi. Vai haluatko vaan sekoilla, jotain ns pimeää puoltasi elää hänen kauttaan, kun et vakisuhteessasi voi? Ehkä pitäisi vaan irrottautua ns vääryydestä, tehdä asiat oikein eettisesti, pyytää anteeksi keneltä täytyy. Oma olo helpottuu. Ja sitten oikeasti miettiä, kenen kanssa haluat olla. Varo, ettet kohta ole ilman kumpaakin miestä! En koe tällaista, mutta joskus kohtalo tekee ns huonoa huumoria. Mutta itse teet ratkaisut ja seuraukset tulevat sen mukana. Jollain tavalla ymmärrän sinua. ap

Vierailija
202/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastasit minulle, 41v ja kahden lapsen äidille, ensimmäinen lause piti paikkansa, mutta loppu sekavaa, ei ole toista naista, eikä toista miestä :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan työprojektinsa menestyksestä.

määrätietoinen nainen. Kyllä työasiat menevät hyvin. ap

Vierailija
204/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja kahden lapsen äiti.

Miltä näyttää asumiskuviot, avioliitto, työ?

En näe, vaan koen asioita sydämessäni ja aavistelen, näen ihmisen sisälle, joskus. Voin kokea väärinkin. Sinulla menee ihan hyvin kaikki, en koe mitään suuria kriisejä tai muita. Olet hyvä ja ahkera ihminen. ap

Vierailija
205/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli, niin osui ja upposi. Pystytkö näkemään mitä tuo mies haluaa minusta ja onko hän ollut minulle suora? Olen todella kärsinyt tämän asian kanssa..

Vierailija
206/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mulla menee pääsykokeet? pääsenkö kouluun? kauanko olen mieheni kanssa yhdessä?

Hän haluaa siunata nuorta elämääsi, olet kuin kukka hänen kädessään, johon hän tahtoo puhaltaa elämäniloa ja hyvää. Olet nuorena jo sitoutunut, sinusta ja miehestäsi on kiinni, haluatteko kasvaa, aikuistua yhdessä vai etsiä muuta. Kouluun pääset kyllä, kun valmistaudut hyvin ennen kokeita. Siunattua elämää sinulle! Valtavaa rakkautta koen sinun yllä ja sinua kohtaan. ap

Vierailija
207/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mulla menee pääsykokeet? pääsenkö kouluun? kauanko olen mieheni kanssa yhdessä?

Hän haluaa siunata nuorta elämääsi, olet kuin kukka hänen kädessään, johon hän tahtoo puhaltaa elämäniloa ja hyvää. Olet nuorena jo sitoutunut, sinusta ja miehestäsi on kiinni, haluatteko kasvaa, aikuistua yhdessä vai etsiä muuta. Kouluun pääset kyllä, kun valmistaudut hyvin ennen kokeita. Siunattua elämää sinulle! Valtavaa rakkautta koen sinun yllä ja sinua kohtaan. ap

Hassua, kun itse en usko Jumalaan, niin outoa kuulla tuollaista :) kiitos vastauksestasi...näetkö yhtään mille alalle pääsen? näetkö isästäni mitään?

Vierailija
208/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli, niin osui ja upposi. Pystytkö näkemään mitä tuo mies haluaa minusta ja onko hän ollut minulle suora? Olen todella kärsinyt tämän asian kanssa..

Mutta jos osui ja uppos joku toinen vastauskin, niin varmasti on totuuden siementä siinäkin, koska monet painivat samojen asioiden kanssa ja totuuden myöntäminen ja parhaansa tekeminen helpottaa oloa. Sinusta koen, että miksi kärsit? Miksi kärsit turhaan? Varjele itseäsi ja mieti, mikä on oikein sinua kohtaan, mikä ei hajota. Jos uskallat, niin päästä irti ja kulje eteenpäin! Jos et vielä uskalla, niin odota, että saat voimia. Oletkohan liian kiltti ihminen? Sinussa ei pohjimmiltaan ole mitään vikaa. Jokainen etsii ja kaipaa rakkautta, sen takia kärsiikin. ap

Vierailija
209/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen plus 40, lapsetkaan ei enää pieniä, mutta kuopuksen kanssa on ongelmia, kuten itsellänikin.

Pääsemmekö ikinä tavalliseen elämään? Kärsiikö esikoinen tästä pskasta aina?

Esikoinen pärjää hyvin. Kaikilla on elämässä omat vaikeudet ja niistä selvitään tavalla tai toisella. Lapset ovat yllättävän joustavia, anteeksiantavia ja uudistuvia. ap

Vierailija
210/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vei minua koskevan salaisuuden hautaan mukanaan, saanko koskaan tietää sitä?

Vierailija
211/243 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hiljattain keskenmenon ja pelkään etten tule enää raskaaksi. Koimme miehen kanssa oudon yhteensattuman joka liittyy voimakkaasti toiveeseemme saada lapsi. Minulla on syytä epäillä että olisin raskaana nyt, pelkään että en olekaan ja samalla pelkään myös että menettäisin tämänkin lapsen. Tulemmeko saamaan lasta koskaan? Sydämessä on paljon kysymyksiä yläkertaan...

Vierailija
212/243 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa odottelee vastauksia

Vierailija
213/243 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!!!

Laitoin viestiä jo aikaisemmin...

Saisinko vastauksen???

Kopio aikasemmasta viestistä:

15.03.12 11:51

Miltä tulevaisuuteni näyttää? Pääsisinkö töihin? Kasvaako perheemme enää eli syntyykö vielä yksi lapsi?

Vierailija
214/243 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko suomelle kesällä olympiakultaa?

Jos tulee niin mistä lajista?

t: Kake

Vierailija
215/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyoasioiden suhteen tiedat kylla itse mita olet tekemassa joten siihen en puutu.

toivottavasti jannitys ja pelot katoavat, ne on niin turhia.

Joku muu asialla ap

Vierailija
216/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää onnistuuko raskautuminen koskaan, saanko omaa vauvaa syliini ja koskakohan? =( Tuntuu että aika tulee vastaan... Ois niin ihanaa, jos osaisit vastata, mitä vaistoat tilanteestani...

Vierailija
217/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap jaksaisi vastailla.....?

Vierailija
218/243 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon että saisin asiaan selkoa. Sain seuraavan viestin unessani -15,19,11 tanja- ja sitä nimeä painotettiin siinä kunnolla. Saatko tästä mitään selkoa/tuntumaa?? Kiitos etukäteen

t.31v

Mutta joskus ei, niihin voi olla joku viesti alitajunnastamme ja joskus kyllä Jumalakin puhuu unissamme... Tästä sinun unesta en nyt heti osaa sanoa mitään... Selvennynseksi kysyisin, että millainen tunne sinulla oli siinä unessa? Rauhallinen, turvallinen, ihmettelevä vai mikä? Ja sitten, millainen vakaumus sinulla on, vai onko sinulla jotain vakaumusta? Nuo numerot ovat mielenkiintoisia, mietin tässä mitä ne voisivat olla... En vielä saa mitään ajatusta kiinni... Olisitko lähestymässä jotaln, mutta mitä? Ja miksi sitä asiaa sinulle etukäteen kerrottaisiin... ? Yleensä, jos ihmisellä ei ole mitään vakaumusta, Jumalan tarkoitus on vaan vetää ihmistä puoleensa. Mielenkiintoinen.uni! Tunnetlp ketään Tanjaa? ap

Kiitos =) kyllä tunnen parikin tanjaa.Itseni mukaan lukien. Tunne oli ihmettelevä ehkä hiukan jännittävä koska siinä ei ollut mitään muuta kuin kuulin vahvan äänen sanovan nuo ja siihen heräsin kunnolla.Ihankuin joku olisi sen sanonut vieressäni..eli kuului niin selkeästi tuo.En osaa äkkiseltään sanoa vakaumuksestani mitään kun en ole sitä niin ajatellut :O en osaa sanoa miksi kerrottaisiin etukäteen mutta sen verran voin valaista että olen nähnyt ennenunia joskus mitkä ovat myös toteutuneet,sekä on ollut myös ihan fyysisiä kokemuksia mitä tulee tuonpuoleiseen sekä merkkejä jne. Toivon että vastaat vielä jotain.Kiitosta

Vierailija
219/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

p

Hassua, kun itse en usko Jumalaan, niin outoa kuulla tuollaista :) kiitos vastauksestasi...näetkö yhtään mille alalle pääsen? näetkö isästäni mitään?

Ja Hän tulee vielä kohtaamaan sinua elämäsi aikana, mutta se ei ole sinun työ, vaan Jumalan. Rakkaus ja hyvyys vetää sinua puoleensa. En uskalla nyt sanoa isästäsi mitään. Alaa en näe, mutta pääsykoekirjoja näen ja sinut niitä lukemassa! ap

Vierailija
220/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ehkä sitä, tarkoittaako kohdallani eteenpäin meneminen ja itseni suojeleminen yksin olemista..vaikka elämässäni vaikuttavissa miehissä ei mitään vikaa ole, päinvastoin, olen ahdistunut ja onneton. Umpikujassa.

Kiitos, annoit minulle paljon ajateltavaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän