Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain

Vierailija
10.03.2012 |

Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.

Kommentit (243)

Vierailija
221/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun itse en usko Jumalaan, niin outoa kuulla tuollaista :) kiitos vastauksestasi...näetkö yhtään mille alalle pääsen? näetkö isästäni mitään?

[/quote]

Ja Hän tulee vielä kohtaamaan sinua elämäsi aikana, mutta se ei ole sinun työ, vaan Jumalan. Rakkaus ja hyvyys vetää sinua puoleensa. En uskalla nyt sanoa isästäsi mitään. Alaa en näe, mutta pääsykoekirjoja näen ja sinut niitä lukemassa! ap

[/quote]

Miksi et uskalla? minä haluaisin vaan kuulla jotain hänestä...en kai mä tuu uskoon? :D

Vierailija
222/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vei minua koskevan salaisuuden hautaan mukanaan, saanko koskaan tietää sitä?

He ovat jo rajan takana, enkä koe oikeaksi vainajahengiltä kysellä. Jos haluat tietoosi totuuden, jos olet varma kestäväsi sen ja kannat vastuun mahdollisista pettymyksistä, saat asian selvitettyä itse. Mutta mieti ensin, haluatko tietää loppujen lopuksi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiseen työhön päädyn? Itseäni epäilyttää kun en oikein tiedä mikä on "oma" alani.

Vierailija
224/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on mennyt yllättävän nopeasti viimeiset 20 vuotta. Mietin toisinaan, tuleeko elämäni kulkemaan samaa raidetta kuin tähänkin asti. Olen haaveilija, mutta jotenkin pelkään, että muutokset vain toisivat lisää ongelmia elämään. Miten mahtaa olla.

Vierailija
225/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vei minua koskevan salaisuuden hautaan mukanaan, saanko koskaan tietää sitä?

He ovat jo rajan takana, enkä koe oikeaksi vainajahengiltä kysellä. Jos haluat tietoosi totuuden, jos olet varma kestäväsi sen ja kannat vastuun mahdollisista pettymyksistä, saat asian selvitettyä itse. Mutta mieti ensin, haluatko tietää loppujen lopuksi. ap

En missään nimessä tahdo kysyä kuolleilta mitään, vaan, että tuleeko vastaus jotakin muuta kautta minulle joskus.

Voin kyllä elää ilmankin tietoa, mutta utelias olen.

Vierailija
226/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
227/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä tahdo kysyä kuolleilta mitään, vaan, että tuleeko vastaus jotakin muuta kautta minulle joskus.

Voin kyllä elää ilmankin tietoa, mutta utelias olen.

Vierailija
228/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainajien kanssa en ole tekemisissa. mitaan erityisia odotuksia paitsi totuus ei ole.

Vierailija
229/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työ ja kolme lasta.

Menenkö uudelleen naimisiin?

Vierailija
230/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun itse en usko Jumalaan, niin outoa kuulla tuollaista :) kiitos vastauksestasi...näetkö yhtään mille alalle pääsen? näetkö isästäni mitään?

Ja Hän tulee vielä kohtaamaan sinua elämäsi aikana, mutta se ei ole sinun työ, vaan Jumalan. Rakkaus ja hyvyys vetää sinua puoleensa. En uskalla nyt sanoa isästäsi mitään. Alaa en näe, mutta pääsykoekirjoja näen ja sinut niitä lukemassa! ap

Miksi et uskalla? minä haluaisin vaan kuulla jotain hänestä...en kai mä tuu uskoon? :D

Voin jatkaa huomenna, jos joku haluaa. Mutta tähän vielä: Uskoontulo on sinun oma valinta ja ratkaisu joskus, älä stressaa tästä. En uskalla sanoa isästäsi, koska voin kokea vrin. Mutta koettele itse tämä: Vaaleahko mies, ruutupaita päällä, jotain alkoholihäikkää, haluaa pyytää sulta anteeksi, on tosi pahoillaan, kaipaa perhettä ja omaa tytärtä, ei ole pahuuttaan mitään tehnyt, lähinnä heikkouttaan. Sinussa on isäsi hyviä piirteitä. Isäsi on erittäin sympaattinen persoona, puoleensavetävä. Mutta itsensä kanssa ongelmia, voivat tulla esiin väärällä tavalla. Mutta älä itseäsi syytä. ap

Vierailija
231/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tekisin, tai edes mitä haluaisin tehdä. Pelkkää pätkää on työt olleet vain. Kärsin taloudellisesta epävarmuudesta. Mitä näet töitteni suhteen - tai tulevaisuuteeni ylipäätään?

Kiitos paljon!

Vierailija
232/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kertoa mitä tulee tapahtumaan Mikolle siinä blogissa, "Kolmas pyörä":

http://salautturakkaus.blogspot.com

???

Vierailija
233/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voin jatkaa huomenna, jos joku haluaa. Mutta tähän vielä: Uskoontulo on sinun oma valinta ja ratkaisu joskus, älä stressaa tästä. En uskalla sanoa isästäsi, koska voin kokea vrin. Mutta koettele itse tämä: Vaaleahko mies, ruutupaita päällä, jotain alkoholihäikkää, haluaa pyytää sulta anteeksi, on tosi pahoillaan, kaipaa perhettä ja omaa tytärtä, ei ole pahuuttaan mitään tehnyt, lähinnä heikkouttaan. Sinussa on isäsi hyviä piirteitä. Isäsi on erittäin sympaattinen persoona, puoleensavetävä. Mutta itsensä kanssa ongelmia, voivat tulla esiin väärällä tavalla. Mutta älä itseäsi syytä. ap

[/quote]

Tuo kuvaus on on niin täydellinen mun isästä. kiitos tosi paljon vastauksestasi. Isäni kuoli vuosi sitten, joten mä halusin välttämättä kuulla jotain. Alko itkettää, kiitos vastauksestasi.

Vierailija
234/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 29-vuotias nainen ja opiskelen. Minkälaiseen työhön päädyn? Itseäni epäilyttää kun en oikein tiedä mikä on "oma" alani.

Vierailija
235/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jatkaa huomenna, jos joku haluaa. Hyvää yötä kaikille. Rakastakaa lähimmäistänne, niinkuin itseänne haluaisitte rakastettavan ja kohdeltavan. Jos mahdollista. Jos ei, tee parhaasi ja odota parempia aikoja. Ja muistakaa, voin kokea väärin. Koska olen heikko vajavainen. Itsellenikin on ennusteltu ja profetoitu vaikka mitä. Itsestäkin on kiinni, mitä tulevaisuus tuo. Hajottavinpana kelle vaan koen pettämisen, liiallisen työnteon ja suorittamisen, päihteet ja väärä ylpeys, kovuus. Nyt hyvää yötä. ap

Vierailija
236/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvaus on on niin täydellinen mun isästä. kiitos tosi paljon vastauksestasi. Isäni kuoli vuosi sitten, joten mä halusin välttämättä kuulla jotain. Alko itkettää, kiitos vastauksestasi.

Vierailija
237/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
238/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jatkuuko liittomme vielä?

Vierailija
239/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna vastaat tähän..

näetkö onko mulla velipuolta? saanko tietää hänen nimee ikinä mistään ja voinko mitenkää saada häneen yhteyttä?

näetkö tuleeko lapsia mulle ja miehelle? :)

Vierailija
240/243 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 31 vuotta Pohjois-Pohjanmaalta.

Saammeko perheeseemme enää toista (elävää) lasta, useiden keskemenojen/vauvan kuoleman jälkeen? Vieläkö uskallamme yrittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi