Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain
Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.
Kommentit (243)
Tapaileeko mieheni muitakin naisia kuin minua?
tämä ei ole vitsi. se runo rääsyistä ei avautunut kokonaan, mutta ei minua silti pelota vielä. menen nukkumaan siksi aikaa, että saat asian kuntoon.
25-v. kohta valmistumassa oleva liiketalouden opiskelija
Hakusessa parisuhdetta ja valmistumisen jälkeen alan työpaikka. Toteutuuko kumpikaan puolen vuoden aikana?
Täällä nuori, hoitajaksi opiskeleva ruskeahiuksinen, pitkä ja hoikka nainen.
Hirveästi olisi mielessä kysymyksiä: lapsihaaveet, nykyinen parisuhteeni, terveysongelmani, mahdollinen bi-seksuaalisuuteni, viime aikaiset hengelliset kokemukseni, tulevaisuuteni Suomessa/ulkomailla... Näetkö hyvä Tietäjä mitään näihin asioihin liittyvää kenties?
Eniten ehkä kuitenkin mietityttää ammatinvalinta asiat: kannattaako minun hakea lääketieteelliseen vai kenties lapsuuteni unelma-ammattia opiskelemaan? Vai pitääkö minulle aiemmin ennustettu yrittäjän ura paikkaansa? Vai tyytyäkö nykyiseen ammatinvalintaan? Toivoisin kykyä tehdä oikeat ratkaisut niin, että olisin elämässäni aidosti onnellinen.
Entä "elämäni nainen" - mahtaako rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä? ;)
Jos autat minua löytämään oman polkuni näiden kysymysten suhteen, niin minä vuorostani lupaan kyseinalaistaa ateistisuuteni ja etsiä itselleni hengellistä kotia sekä Jumalaani. :-) Haleja ja voimia sinulle ap!
kaikki on merkinnyt hänelle, nykyiset tunteet ja toiveet?
Kiitos jos vielä jaksat minulle vastata :)
-Kolmekymppinen nainen
Rakastanko häntä?
Miksi turhaan kysyin, rupeaa heti jurnuttamaan. siis no.
kaikki on merkinnyt hänelle, nykyiset tunteet ja toiveet?
Kiitos jos vielä jaksat minulle vastata :)
-Kolmekymppinen nainen
Rakastanko häntä?
haluaa/ halusi minusta ja miten hän nyt asian kokee?
En tiedä mitä tekisin, tai edes mitä haluaisin tehdä. Pelkkää pätkää on työt olleet vain. Kärsin taloudellisesta epävarmuudesta. Mitä näet töitteni suhteen - tai tulevaisuuteeni ylipäätään?
Kiitos paljon!
Suosittelen käyntiä ammattipsykologin luona. Rukoilen puolestasl, että asiasi ja huolesi huojentuvat. Voit itsekin rukoilla johdatusta ja sisäistä voimaa, eheyttä. Näen edessäsi avoimen tien, leveä tie, et eksy, kun rukoillen kuljet. Tilanteesl ei ole niin epätoivoinen kuln sinusta nyt tuntuu. Olet turvassa. Älä pelkää. ap
Nainen, 29, Pirkanmaa. Olisin todella kiitollinen, jos jaksaisit vastata, vaikka kysymyksiä onkin useita. Osaatko sanoa, tulenko koskaan paranemaan sairaudestani? Entä saammeko koskaan lapsen/lapsia? Onko nykyinen "uravalintani" minulle oikea? Entä kannattaako tämä avioliitto?
Sydämelliset kiitokset! :)
Kumpi miehistä olisi minulle se oikea? Pitkä ja tumma vai lyhyempi vaalea? Olen hiukan hukassa koko tilanteen kanssa...
Selviänkö ilman käynnistystä tällä kertaa? Raskausviikot on nyt 39+2..
Mutta 41+4. Ilman käynnistystä. Kaikki menee hyvin :-) Heh hee kerrohan sitten minulle osuiko tämä veikkaus yhtään oikeaan? :-) ap
Kumpi miehistä olisi minulle se oikea? Pitkä ja tumma vai lyhyempi vaalea? Olen hiukan hukassa koko tilanteen kanssa...
Kahden ns tulen välissä menee tunteet aika sekaisin ja vaikeaa enää arvioida mikä on itselle oikein ja parempaa. Olisko vaalea kiltimpi ja pidemmän päälle uskollinen, hyvä kumppani. Mutta sinun valinta. Minä kyllä koen, että joku mies on vielä tulossa. Mutta seuraa sydämesi ääntä. ap
Olen 33.v nainen, 3 lapsen äiti. Minulla on tummat hiukset.
Se kysymys: Tärppääkö tästä kierrosta? :)
Kiitos.
Niin kyllä tärppää! Onnea odotukseen. Olet hyvä äiti. ap
Nainen, 29, Pirkanmaa. Olisin todella kiitollinen, jos jaksaisit vastata, vaikka kysymyksiä onkin useita. Osaatko sanoa, tulenko koskaan paranemaan sairaudestani? Entä saammeko koskaan lapsen/lapsia? Onko nykyinen "uravalintani" minulle oikea? Entä kannattaako tämä avioliitto?
Sydämelliset kiitokset! :)
Avioliitto on kahden ihmisen sopimus, elämäntehtävä. Jaetaan elämä kumppanin kanssa, jota luvataan rakastaa loppuelämä myötä ja vastoinkäymisissä. Rakkaus ja palveleminen toista rakkaudessa, toisen parhaan etsiminen ja kompromissit toisen hyväksi, rakkaus ei katso omaa etuaan... Nämä avaimia onnelliseen liittoon. Pidemmällä aikavälillä alkaa kantaa hedelmää... Mutta vaikeita neuvoja, kun edes tekee parhaansa, minkä kykenee, riittää.
Sairaitesi helpottaa pienin askelin. Näen teillä kaksi lasta. Ammatinvalinta-asiasi ratkeavat, mutta ei vielä. ap
olen nainen, 31-vuotias pirkanmaalainen. Olen perheellinen ja minulla on ongelmia seksuaalisuuteni kanssa. Olen myös ihastunut toiseen mieheen. Kuinka tämä tilanne mahtaa ratketa?
Toivottavasti vastaat ap, kaipaan apua.
tärkein kysymys: tulenko toteuttamaan "omaa lahjaani" tässä elämässä? Eli, perheestä huolehdin hyvin ja sillä saralla kaikki ok. Mutta onko minulla jotain annettavaa myös kodin ulkopuoliselle elämälle?
Sinulla on paljon annettavaa ja sisäistä rikkautta kuin aarrekammiossa ammennettavaksi. Näen kuin ison kultarahakasan ja siellä vahvoja miehiä lapioimassa aarteita ulos. Vahvat miehet edustavat ehkä jotain ulkoapäin tulevaa apua ja kannustusta, joiden avulla saat sisimpäsi auki. Kirjoitatko runoja? Sinulla on paljon annettavaa ja rakkautta. Mutta, kuten itse sanoit, kaikki on hyvin jo nyt. Mutta tyydytkö tähän vai haluatko enemmän?
olen nainen, 31-vuotias pirkanmaalainen. Olen perheellinen ja minulla on ongelmia seksuaalisuuteni kanssa. Olen myös ihastunut toiseen mieheen. Kuinka tämä tilanne mahtaa ratketa?
Toivottavasti vastaat ap, kaipaan apua.
Sinulla on todellakin ongelmia. Mutta älä silti koe huonommuutta äläkä syyllistä itseäsi. Vika ei ole sinun. Asiat kumpuaa nyt lapsuudesta ja jostain omasta levottomuudesta, joita et ole kohdannut. Hakeudu jonnekin juttelemaan, esim mielenterveystoimiston psykologi. Jos olisin sinä, laittaisin kaikki toiset miehet nyt pois. Mutta, sisäisen tilasi takia tätä on ehkä nyt vaikea noudattaa. Sinun tulisi päättää, että nyt haen vain eheyttä, en muuta. Mutta, en syytä sinua, sinulla on vain haavoja, tällaiset päätökset voivat olla nyt vaikeita. Jos pystyt niin päätä. Mutta se psykologi auttaa sinua todella ja saat sieltä sisäistä voimaa ja pikkuhiljaa eheydyt ja pääset eteenpäin. En näe, miten ihmissuhdeasiasi tulevat menemään. Ehkä asia on vielä salattu. Jostain syystä nyt näen helokkiöljykapseleita! Niitä saa luontaistuotekaupasta. Ne tasoittavat naisen hormoniasioita. Ja hae sellainen kuin Neurovita apteekista, 20 tabletin kuuri. Ja ulkona kävele auringonpaisteessa joka päivä. Piristyt. Kyllä sinä pärjäät ja menet eteenpäin. ap
näetkö onko mulla velipuolta (isäni väitti joskus näin)? saanko tietää hänen nimee ikinä mistään ja voinko mitenkää saada häneen yhteyttä? )
näetkö tuleeko lapsia mulle ja miehelle lisää joskus? :)
Ja vielä, että saanko kavereita tänä vuonna vielä? jotenkin tuntuu, että oon niin erkaantunu ihmisistä, että en varmaa osaa enää ystävystyä keneenkään...
Olen siis 21-vuotias nainen Pohjois-Karjalasta. Vastaa sitten kun kerkeät. Kiitos.
Erosin pitkästä liitosta viime toukokuussa. 1/2012 elämääni tuli uusi mies, mutta en pysty heittäytymään tähän suhteeseen täysillä. Miehessä on jotain outoa, mutta mitä? Näetkö sinä vastauksen?
Kiitos!
vaikka hänellekin olen tänään jo vastannut ja puhunut komerosta. en jaksa toistaa samaa koko ajan. olen pyytänyt jo apuasi, järjestä asia kaikille parhain päin. uskon, että pystyt siihen, koska olet totuudellinen ja tietäjä, et varmaan kuitenkaan pappi.