Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain
Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.
Kommentit (243)
Olen siis 42v. nainen, kaksi lasta, yh. Olen muutaman kuukauden ajan miltei pakkomielteen omaiset haaveillut yhdestä talosta, mikä on lähellä myynnissä. Näen unia, joissa teen siitä itselleni ja lapsilleni kotia, missä vihdoinkin viihtyisimme. Miten on, saatko mitään tunnetta, asummeko vielä joskus tuossa talossa? Entä tulenko enää koskaan löytämään rinnalleni uutta elämänkumppania? Olen ERITTÄIN ihastunut yhteen mieheen, olisiko hän ehkä minulle se oikea? Kiitos jos nyt ehdit/pystyt vastaamaan.
Tulee voimakas tunne talosta. Jos olisin sinä, alkaisin selvittelemään, olisiko sinun mahdollista ostaa tuo talo. Talossa on ns hyvä henki. Sinulla on aivan valtavan ihanat, siunatut lapset, jotka tulevat pärjäämään elämässään. Iloitae heistä, keskity heihin, varsinkin jos muuttoprosessikin tulee. Miehestä tulee voimakas tunne. Tutustu häneen paremmin! Sinua siunataan. ao
Ongelmat johtuvat siis minusta, mutta kuinkahan sen ratkaisisi?
- vaalea äiti 35
[/quote]
Kohtaat elämäsi miehen ihan arkielämän kautta, itsestään. En näe ainakaan suhdetta tämän miehen kanssa. Eikä hän ole sinulle se oikea.ap
[/quote]
Saanko vielä kysyä näetkö mitään asumiseen tai työhön liittyen?
Mikä lastani vaivaa?
-huolestunutäiti-
Olen siis 42v. nainen, kaksi lasta, yh. Olen muutaman kuukauden ajan miltei pakkomielteen omaiset haaveillut yhdestä talosta, mikä on lähellä myynnissä. Näen unia, joissa teen siitä itselleni ja lapsilleni kotia, missä vihdoinkin viihtyisimme. Miten on, saatko mitään tunnetta, asummeko vielä joskus tuossa talossa? Entä tulenko enää koskaan löytämään rinnalleni uutta elämänkumppania? Olen ERITTÄIN ihastunut yhteen mieheen, olisiko hän ehkä minulle se oikea? Kiitos jos nyt ehdit/pystyt vastaamaan.
Tulee voimakas tunne talosta. Jos olisin sinä, alkaisin selvittelemään, olisiko sinun mahdollista ostaa tuo talo. Talossa on ns hyvä henki. Sinulla on aivan valtavan ihanat, siunatut lapset, jotka tulevat pärjäämään elämässään. Iloitae heistä, keskity heihin, varsinkin jos muuttoprosessikin tulee. Miehestä tulee voimakas tunne. Tutustu häneen paremmin! Sinua siunataan. ao
Ihanaa kevään odotusta sinulle!
Miten voi tulla tietoiseksi perimmäisestä totuudesta ja mitä se on?
Miten näet elämän menevän eteenpäin? Elämä päätti yllättää vielä "vanhoilla" päivillä, siitä on seurannut omia ongelmia. Kestääkö parisuhteemme tämän? Miten esikoinen reagoi? Kestänkö kesäkuulle ja päättyykö kuitenkin odotus onnellisesti? Entä taloamme koskeva asia, miten se ratkeaa? Tuntuu, ettei juuri nyt jaksa mitään ja talouskaan ei ole paras mahdollinen. Miten perheenä jaksamme?
Elämä yllättää
Ehditkö vastata, mielessä niin paljon murhetta juuri nyt, voinko iloita tästä raskaudestani edes loppuaikana? Ikäni siis on 40.Ole ihan rauhassa, älä murehdi etukäteen asioita joita et voi tietää. Sinä tarvisit paljon lohdutusta. En koe, että tehtäväni on ketään yrittää käännyttää tai arvostella, mutta nyt on niin erityinen kehoitus: Käänny Taivaallisen Isäsi puoleen, sillä hänellä on sinulle kaikki lohdutus, rauha ja lepo, mitä kaipaat. Jos näin teet, sinä olet kuin vuoripuro, joka virtaa yli äyräiden ja levittää siunausta ympärilleen. Näen kätesi sylissäsi, ne ovat jotenkin kuin sidotut, haluaisit kohottaa kätesi ( vertauskuva) mutta jokin estää. Kuin olisi valtava paino käsissä. Tai luulet olevan. Jos nostaisit edes pari senttiä, se on vaikeaa, mutta jos sen teet, niin näen miten kätesi vapautuvat ja kohoavat aivan itsestään ylös. Tämä kuva kuvaa sisäistä elämääsi. Oi kun osaisin sanoa oikeat sanat. On niin paljon murhetta ja tuskaa. Auta Jeesus! Ja ota käsiisi tämä lapsi ja äiti ja koko perhe. Muista, että sinä et ole sen huonompi kuin kukaan muukaan, sinussa ei ole mitään sellaista vikaa, mitä luulet että sisälläsi on. Koko elämäsi on ollut tätä luuloa ja haavaa. Mutta se ei ole totta, mitä luulet. Usko minua, se ei ole totta. ap
Haluaisin kuitenkin tietää miten tämä vuosi menee ja onnistuisiko noihin avoimiin kysymyksiin saada vastausta...Kiitos paljon lohdutuksesta.
Tuntuu että kannan syyllisyyttä ja suurta taakkaa ja tämä on yksi syy etten voi olla onnellinen. Pystynkö ikinä vapautumaan, osaisitko auttaa? Haluan mutten vaan pysty... Tuntuu että vain pilaan kaiken aina.
Tuntuu että kannan syyllisyyttä ja suurta taakkaa ja tämä on yksi syy etten voi olla onnellinen. Pystynkö ikinä vapautumaan, osaisitko auttaa? Haluan mutten vaan pysty... Tuntuu että vain pilaan kaiken aina.
Onko onni seuraavan kulman takana?
Olen sosiaali-ja terveysalalla, parisuhteessa. Onko hän sopiva mies minulle? Menenkö knaimisiin, saanko lapsia ja milloin? Saanko elää hyvää elämän? Ovatko vanhempani pitkään vielä luonani? Kiitos
vastaa jos haluat tai jaksat:)
Eli aiemmin kirjoittanut Metsätähti tässä taas. Kaipaisin tukea parisuhteeseeni vielä, ja "oikeassa elämässä" minun on vaikea sitä pyytää.
Suhteessamme on (ehkä tähän vaiheeseenkin kuuluvaa) kriisiytymistä, ja nyt keväällä yhdessä olemisemme on välillä aika vaikeaa.
Miksi emme pääse eteenpäin? Olemmeko toistemme kasvulle hyväksi? Mitä voisimme muuttaa suhteessamme?
pohtii nettiin taas pyötimään päätynyt Metsätähti(ja täällähän tämä ketju sopivasti oli esillä):D
jos avoimiin kysymyksiin saisi vastauksen. t. elämä yllättää
Tämä oli sitten retorinen kysymys, ap:n ei tarvitse yrittää vaistota mitään totuudellista saati epätotuudellista.
jos vielä vastaisit niille jotka odottavat vastausta.
Haluaisin luottaa mieheen, mutta liikaa on asioita joita on ajan saatossa tapahtunut.. En tiedä, kannattaako tätä katsoa vielä vai jo luopua. Paljon hyvää on kuitenkin ja suuri rakkaus. Opiskeluasia kiinnostaa myös, mikä on oikea polku minulle? Käytännön asiat eivät oikeen mahdollista niitä asioita, jotka koen ihan täysin omikseni.. Onko tyhmää tyytyä ns.huonompiin vaihtoehtoihin???
Haluaisin luottaa mieheen, mutta liikaa on asioita joita on ajan saatossa tapahtunut.. En tiedä, kannattaako tätä katsoa vielä vai jo luopua. Paljon hyvää on kuitenkin ja suuri rakkaus. Opiskeluasia kiinnostaa myös, mikä on oikea polku minulle? Käytännön asiat eivät oikeen mahdollista niitä asioita, jotka koen ihan täysin omikseni.. Onko tyhmää tyytyä ns.huonompiin vaihtoehtoihin???
Luottamus on yksi parisuhteen peruspilareista. Tutki sydäntäsi, voitko/jaksatko luottaa mieheen vielä, muutosta pitää olla konkreettisesti, jos luottamusta on rikottu. Rukoile johdatusta. Työ- ja opiskeluasioissa kehoitan noudattamaan omaa kutsumusta JOS se on mahdollista. Jos olosuhteet ym laittaa vastaan, niin kyllä elantonsa sekä opiskelunsa voi tehdä vaikka alasta, joka on lähellä omaa tai edes mieluista, jota voisi ajatella tekevänsä. En koe mitään erityistä, paitsi että tulevaisuus voi tuoda jotain ihan uutta, parempaa kun nyt teet parhaasi siellä, missä voit ja pystyt. Miehen suhteen sinun ei tarvitse tyytyä kuin "parhaaseen" eli parhaaseen sinulle. Ansaitset hyvän, kunnollisen miehen. Mies on myös komea ja fiksu. En tiedä onko hän nykyisesi...? Arvioi itse :-) Kaikkea hyvää sinulle! ap
Poikkeuksena jos joku on aivan itsemurhan ja turmion tilassa. Voin rukoilla valoa tällaiselle ihmiselle. Rukoilkaa te kaikki minulle parempaa nettiyhteyttä.
miten käy? pyysin sinulta itkien apua jo aiemmin tänään.
Pystytkö näkemään, antoiko tämä vietetty välivuosi lukion ja jatko-opiskeluiden välillä minulle mitään semmoista, mikä jäisi pysyväksi elämääni. Jos, niin millaisia asioita? (Esim. henkistä kasvua, uusia ihmisiä tai mitä vaan!)
Entäpä näetkö mitään tulevasta opiskelupaikasta? Mietin tässä juuri, että mihin minun kannattaisi hakea ja vaihtoehtoja on monia. Olisi kiva, jos osaisit sanoa edes suuntaa-antavaa vihjettä. :-)
Kiitos!!