Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä, jotka on hyviä lähes kaikessa?

Vierailija
05.01.2025 |

Onko lähipiirissäsi ihmisiä, jotka ovat hyviä lähes kaikessa, mihin ryhtyvät? Millaisia ihmisiä nämä ovat, mitä ajattelet heistä?

Itse tunnen pari tällaista ihmistä. On jotenkin kummallista, miten voivat olla niin hyviä kaikessa ja pitävät itse taitojaan ihan tavallisina.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sillä en ole tuntemiani ihmisiä tavannut kaikissa elämään liittyvissä tilanteissa.

Siksi en voi sanoa, että joku on hyvä kaikessa mihin ryhtyy. Yleensä ihmiset kyllä sitten ryhtyvätkin vain sellaisiin puuhiin joihin ovat harjaantuneita eli hyviä.

Vierailija
2/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen :D Ja kaikenlisäksi about maailman kauneimpia (for real) ja super ystävällisiäkin pari työkaverinaista. N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opintoryhmässä oli sellainen, musikaalinen, hyvä koulussa, hyvä tekemään kaikenlaisia käsitöitä ja liikunnallinen. Mutta en sitten tiedä millainen oli ihmisenä, luokkakaverina sellainen ihan ok, mutta ei meistä ystäviä tullut, joskus hengailtiin koulun jälkeen mutta aika harvoin. Yleensä hänen pyynnöstä, itse tunsin jonkinlaista alemmuutta. Oli myös kaunis. Koulun jälkeen ei ole pidetty mitään yhteyttä. 

Vierailija
4/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Eräs tuttuni on urheilullisesti lahjakas omassa lajissaan jopa mestaruuksia saavuttanut DI ja lääkäri ja hänellä on 4 lasta. Hänen mielestään asialla ei ole tekemistä lahjakkuuden tai älykkyyden kanssa, vaan ihan vaan aikataulutuksen. Todella mukava ihminen myös :)

Vierailija
5/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen ja muut kadehtii kun osaan tehdä vaikka mitä ja jos jotain en osaa niin opettelen. Kaikki hommat paitsi sähkö- ja vesityöt talossa saa tehdä alan amattilaiset. 

Vierailija
6/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin ja ihan kammottava tunteeton sisältä. Mis kultalusikka suussa syntynyt. 

Vierailija
7/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä kaikessa...omasta mielestään.

Rakkaus kuolee vuosien myötä, ainoastaan itserakkaus on säilyvää

Vierailija
8/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Sillä en ole tuntemiani ihmisiä tavannut kaikissa elämään liittyvissä tilanteissa.

Siksi en voi sanoa, että joku on hyvä kaikessa mihin ryhtyy. Yleensä ihmiset kyllä sitten ryhtyvätkin vain sellaisiin puuhiin joihin ovat harjaantuneita eli hyviä.

Kirjoitin lähes kaikessa, en kaikessa.

Harva tuntemani ihminen on erityisen hyvä asioissa, joita tekevät, mutta tekevät niitä silti. Nämä hyvät sitten vielä voittavat heidät kaikessa oli kyse sitten uuden kielen opettelusta, lenkkeilystä, ruoanlaitosta, yleistiedosta, vitsien keksimisestä jne.

Vierailija
9/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Eräs tuttuni on urheilullisesti lahjakas omassa lajissaan jopa mestaruuksia saavuttanut DI ja lääkäri ja hänellä on 4 lasta. Hänen mielestään asialla ei ole tekemistä lahjakkuuden tai älykkyyden kanssa, vaan ihan vaan aikataulutuksen. Todella mukava ihminen myös :)

Suomesta vaan loppuu lääkärit kun kyse on aikataulutuksesta.

Vierailija
10/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikki tuntemani taitavat ihmiset ovat harjoitelleet vuosikausia. 

Vierailija
11/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Kaikilla lahjakkuus on koskenut yhtä asiaa. 

Vierailija
12/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi..oikea mcgyveri

Vierailija
13/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut joitakin. Heille kaikki tuntuu helpolta, he eivät tajua kuinka muut ponnistelevat, vaikka muuten ovatkin ihan ystävällisiä luonteita.

Vierailija
14/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Itseni ja tyttäreni. Muut tekevät mitä osaavat ,me teemme mitä haluamme. 

Vierailija
15/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Mutta saatan ihmetellä näiden tyyppien kusipäistä ja kaikella tavalla kieroa luonnetta.

Vierailija
16/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoislapsi. Koulusta tulee kokeista pelkkää kymppiä ja on myös liikunnallinen, musikaalinen ja sosiaalisesti taitava. Harmi vain, että sosiaalinen taitavuus ilmenee lähinnä nuoremman sisaren kiusaamisena ja piikittelynä.

Vierailija
17/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kaikki tuntemani taitavat ihmiset ovat harjoitelleet vuosikausia. 

Pari minun tuntemaa ihmistä (isä ja poika) ovat hyviä oppimaan mitä tahansa. Menee vain hetki, kun ovat jo parempia, kuin moni asiaa pitkään harjoitellut. Niissä pitkään harjoitelluissa ovat sitten huippuja.

Vierailija
18/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta eräällä tutulla on kyllä asiantunteva neuvo joka ainoaan asiaan ja pulmaan 😄

Vierailija
19/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen :D Ja kaikenlisäksi about maailman kauneimpia (for real) ja super ystävällisiäkin pari työkaverinaista. N32

Miltä tuntuu olla tuollaisten täydellisyyksien työkaverina? Tunnetko tsesi ihan surkeaksi, miten selviät heidän kanssaan?

Vierailija
20/45 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoislapsi. Koulusta tulee kokeista pelkkää kymppiä ja on myös liikunnallinen, musikaalinen ja sosiaalisesti taitava. Harmi vain, että sosiaalinen taitavuus ilmenee lähinnä nuoremman sisaren kiusaamisena ja piikittely

---

Tuleva työpaikkakiusaaja sekä muidenkin ihmisten kiusaaja aikuisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän