Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain

Vierailija
10.03.2012 |

Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.

Kommentit (243)

Vierailija
61/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako mies takaisin? Pitääkö hän minusta?

T: L

Vierailija
62/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 43v. Ajatteleeko ihastukseni vielä minua, ikävöikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut vastausta aikaisemmin, toki ymmärrän että et aina ehdi.

Tärkein kysymykseni on, saammeko vielä kolmannen lapsen( näiden keskenmenojen jälkeen)? jos saamme, näetkö onko tyttö vai poika? Milloin?

kannattaako mun hakea oman alani töitä, jos haen tulenko olemaan tyytyväinen työhön? vai haenko siihen työhön jota tein noin 10-vuotta aikaisemmin?

Tuleeko taloudellinen tilanteemme paranemaan? entä mieheni ja minun suhde, muuttuuko paremmaksi (luottamus ja toisen ymmärtäminen..), pääseekö mieheni eroon siitä yhdestä isosta ongelmasta, joka hänellä on?

entä pääsenkö itse eroon ajoittaisista jännitysoloista/sosiaalisten tilanteiden pelosta?

paljon kysymyksiä, olisin erittäin kiitollinen vastauksista edes joihinkin, KIITOS SINULLE.

Suurinpaan osaan tiedät vastaukset ihan itse! Kuuntemalla sydäntäsi. Sinä voisit kokeilla beetasalpaajaa jos et ole kokenut. Miehelläsi on sisäisiä painiskeluja. Sinun tulisi rukoilla hänelle halua vapautua asiastaan. Kun on oma halu, niin on jo askeleen vapauteen päin.

ap

Vierailija
64/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut vastausta aikaisemmin, toki ymmärrän että et aina ehdi.

Tärkein kysymykseni on, saammeko vielä kolmannen lapsen( näiden keskenmenojen jälkeen)? jos saamme, näetkö onko tyttö vai poika? Milloin?

kannattaako mun hakea oman alani töitä, jos haen tulenko olemaan tyytyväinen työhön? vai haenko siihen työhön jota tein noin 10-vuotta aikaisemmin?

Tuleeko taloudellinen tilanteemme paranemaan? entä mieheni ja minun suhde, muuttuuko paremmaksi (luottamus ja toisen ymmärtäminen..), pääseekö mieheni eroon siitä yhdestä isosta ongelmasta, joka hänellä on?

entä pääsenkö itse eroon ajoittaisista jännitysoloista/sosiaalisten tilanteiden pelosta?

paljon kysymyksiä, olisin erittäin kiitollinen vastauksista edes joihinkin, KIITOS SINULLE.

Suurinpaan osaan tiedät vastaukset ihan itse! Kuuntemalla sydäntäsi. Sinä voisit kokeilla beetasalpaajaa jos et ole kokenut. Miehelläsi on sisäisiä painiskeluja. Sinun tulisi rukoilla hänelle halua vapautua asiastaan. Kun on oma halu, niin on jo askeleen vapauteen päin.

ap

Mutta aika samaa asiaa, ku nyt luen. ap

Vierailija
65/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saan yliopistotutkintoni valmiiksi?

Paranenko masennuksesta koskaan?

Kiitos jos voit vastata

Inkeri

Vierailija
66/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako mies takaisin? Pitääkö hän minusta?

T: L

Tällainen outo vastaus nyt tuli: Älä odota miestä takaisin, päästä kokonaan irti, niin että sydämesi on kokonaan vapaa, tuleeko hän vai ei. Vaikea prosessi tämä. Mutta sitten vasta miehelle on tilaa tulla takaisin. ap

Vierailija
67/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos voit vastata

Inkeri

Vierailija
68/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä nyt pieraisen niin tuleeko sieltä varsi mukana?

Vierailija
69/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v nainen, äiti. saanko töitä, milloin? kerro miten käy vaikean ihmissuhteen kanssa, tuleeko kumman puolelta sovinto?

Sirpa

Vierailija
70/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toivonut yhtä asiaa niin kovin pitkään, sitä kuitenkaan saamatta. Unelmoin siitä päivittäin ja murrun jokainen päivä kun tiedän sen asian olevan kauempana ja kauempana ja tuskin tulen sitä koskaan saamaan :( asia ei jätä minua rauhaan. Minulla on hyvä elämä, mutta tämä yksi asia vain puuttuu. Saanko minä sitä koskaan? Ja jos saan niin koska?

Vierailija
71/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon että saisin asiaan selkoa. Sain seuraavan viestin unessani -15,19,11 tanja- ja sitä nimeä painotettiin siinä kunnolla. Saatko tästä mitään selkoa/tuntumaa?? Kiitos etukäteen

t.31v

Mutta joskus ei, niihin voi olla joku viesti alitajunnastamme ja joskus kyllä Jumalakin puhuu unissamme... Tästä sinun unesta en nyt heti osaa sanoa mitään... Selvennynseksi kysyisin, että millainen tunne sinulla oli siinä unessa? Rauhallinen, turvallinen, ihmettelevä vai mikä? Ja sitten, millainen vakaumus sinulla on, vai onko sinulla jotain vakaumusta? Nuo numerot ovat mielenkiintoisia, mietin tässä mitä ne voisivat olla... En vielä saa mitään ajatusta kiinni... Olisitko lähestymässä jotaln, mutta mitä? Ja miksi sitä asiaa sinulle etukäteen kerrottaisiin... ? Yleensä, jos ihmisellä ei ole mitään vakaumusta, Jumalan tarkoitus on vaan vetää ihmistä puoleensa. Mielenkiintoinen.uni! Tunnetlp ketään Tanjaa? ap

Vierailija
72/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkästä liitosta viime toukokuussa. 1/2012 elämääni tuli uusi mies, mutta en pysty heittäytymään tähän suhteeseen täysillä. Miehessä on jotain outoa, mutta mitä? Näetkö sinä vastauksen?

Pystytkö vastaamaan tähän? Olisin todella kiitollinen! Lähden matkalle kyseisen miehen kanssa huomenna...

Kiitos.

En halua ohjailla liikaa. Minä en varmaankaan lähtisi koko matkalle, mutta rukoilen puolestasi. Eräällä ystävälläni oli samanlainen tilanne, koin selvästi ettei hänen pitäisi lähteä matkalle erään miehen kanssa. Mutta asiaa rukoiltiin ja eihän jo varattuja matkoja ole järkevää perua. Sinua olisi varoitettu niin aikaisin, ettet olisi ehtinyt varata jotain matkaa. Ystäväni lähti matkalle, tulos: Ei mitään, siis matka jätti vaan tyhjäksi, se ei kantanut mitään hyvää hedelmää eikä ilahduttanut. Ystävälläni oli jatkuvia sisäisiä ristiriitoja miehen asioiden takia sillä matkalla. Mutta ystäväni joka tapauksessa palasi ehjänä ja terveenä kotiin. Siis, koettele nyt kaikki mitä kirjoitan! Olet eronnut niin hijattaibn, että sinun olisi nyt hyvä olla kunnolla yksin eikä edes yrittää heittäytyä suhteeseen. Kuuntele vaistoasi, naisella on hyvät vaistot usein. Jos tuntuu, että jotain outoa on jossain miehessä, niin valitettavasti niin usein onkin. ap

Vierailija
73/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toivonut yhtä asiaa niin kovin pitkään, sitä kuitenkaan saamatta. Unelmoin siitä päivittäin ja murrun jokainen päivä kun tiedän sen asian olevan kauempana ja kauempana ja tuskin tulen sitä koskaan saamaan :( asia ei jätä minua rauhaan. Minulla on hyvä elämä, mutta tämä yksi asia vain puuttuu. Saanko minä sitä koskaan? Ja jos saan niin koska?

Siksi jäät vaille. Päästä irti, niin ajan tullen voit saadakin mitä kaipaat. ap

Vierailija
74/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 43v. Ajatteleeko ihastukseni vielä minua, ikävöikö?

En saa oikein mitään kosketusta mieheen. Kyllä hän sikua erittäin viehättävänä ja puoleensapitävänä pitää. Ja muistelee yhteisiä hetkiä. Mutta on sinun suhteen epävarma, kai, miettii että onko tarpeeksi yhteistä käytännössä, että suhde ois mahdollinen. Jotain muutakin, vähän epävarmasti, koen. Mutta jätän sanomatta, kun en ole varma. Tai no, ei kai mies ole ns peluri? Ole vähän varuillasi. ap

Vierailija
75/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos voit vastata

Inkeri

Jokin asia pitää sinua otteessaan ja se syö sinua henkisesti. ap

Vierailija
76/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tällä hetkellä tooosi huono rahatilanne. Paraneeko se? Onko esim. 3 kk päästä yhtään parempi vai vielä huonompi? Ei ole edes tällä hetkellä varaa lapsen ulkovaatteisiin, niin en tiiä miten ne saa ostettua..huoh. Muutetaanko joskus omakotitaloon?

T.21 v nainen

Vierailija
77/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näet elämän menevän eteenpäin? Elämä päätti yllättää vielä "vanhoilla" päivillä, siitä on seurannut omia ongelmia. Kestääkö parisuhteemme tämän? Miten esikoinen reagoi? Kestänkö kesäkuulle ja päättyykö kuitenkin odotus onnellisesti? Entä taloamme koskeva asia, miten se ratkeaa? Tuntuu, ettei juuri nyt jaksa mitään ja talouskaan ei ole paras mahdollinen. Miten perheenä jaksamme?

Elämä yllättää

Ehditkö vastata, mielessä niin paljon murhetta juuri nyt, voinko iloita tästä raskaudestani edes loppuaikana? Ikäni siis on 40.

Vierailija
78/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut aina vahva, mutta viime aikoina ihan hiljaa. Nyt olisi taas suurten päätösten aika mutten kuule mitään vastauksia sisältäni.

Olisiko aika palata ulkomailta Suomeen? Perhe vastustaa, mutta olisiko se silti oikea ratkaisu? Näetkö minut työelämässä? Onko alanvaihto edessä? Entä terveyteni?

Kiitos jos ehdit vastata!

t. nelikymppinen nainen ulkomailta

Niin saatamme kadottaa kosketuksen sisäiseen intuitioomme. Minulla on ollut useita aikoja, kun on ollut tosi isoja asioita elämässä, niin ihan kuin Jumala olisi vaiennut aivan täysin. Ihan oon itkenyt, kun ei mitään puhetta tai "intuitiota" ole tullut. Mutta olen sitten ajan myötä oppinut ajattelemaan, että okei, hiljasta on. Teenpä nyt päätökseni sen elämänkokemuksen ja viisauden mukaan, mitä nyt on. Ja aika näyttää, mitä hedelmää se tuottaa. Joskus on pitänyt valita kahdesta pahasta se pienempi paha. Ja sitten elämän kuluessa on joutunut miettimään, että valitsinko väärin vai en. Hiljaisuudessa on hyvä olla. Joskus siinä pitää olla kauankin vaikka vuosia! Sinullekin koen, että.etsi hiljaisuutta. Lue kirjoja, elämänkerrat ovat hyviä ja Raamatusta saarnaajat, sananlaskut. Odota. Ei kannata isoja muuttokuvioita tehdä maasta toiseen ellei ole varma. Jos olosuhteet ja sisäinen intuitio ovat yhtä, niin voisi ajatella olevansa oikealla tiellä. Kärsivällisyys on suuri hyve tässä hedonistisessa ja pika-apu kulttuurissa. Vaali sitä. Sinulla on viisautta. Jos on tarkoitus muuttaa, niin perheesikin siihen myöntyy, ilman painostusta. Ainakin perheen aikuiset ja täysikäiset. Terveydessä en koe mitään kamalia sairauksia tulevan. Osaat vaalia terveyttäsi. Sinussa on paljon hyvää. Ole ylpeä siitä, mitä olet! ap

Vierailija
79/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näet elämän menevän eteenpäin? Elämä päätti yllättää vielä "vanhoilla" päivillä, siitä on seurannut omia ongelmia. Kestääkö parisuhteemme tämän? Miten esikoinen reagoi? Kestänkö kesäkuulle ja päättyykö kuitenkin odotus onnellisesti? Entä taloamme koskeva asia, miten se ratkeaa? Tuntuu, ettei juuri nyt jaksa mitään ja talouskaan ei ole paras mahdollinen. Miten perheenä jaksamme?

Elämä yllättää

Ehditkö vastata, mielessä niin paljon murhetta juuri nyt, voinko iloita tästä raskaudestani edes loppuaikana? Ikäni siis on 40.

Ole ihan rauhassa, älä murehdi etukäteen asioita joita et voi tietää. Sinä tarvisit paljon lohdutusta. En koe, että tehtäväni on ketään yrittää käännyttää tai arvostella, mutta nyt on niin erityinen kehoitus: Käänny Taivaallisen Isäsi puoleen, sillä hänellä on sinulle kaikki lohdutus, rauha ja lepo, mitä kaipaat. Jos näin teet, sinä olet kuin vuoripuro, joka virtaa yli äyräiden ja levittää siunausta ympärilleen. Näen kätesi sylissäsi, ne ovat jotenkin kuin sidotut, haluaisit kohottaa kätesi ( vertauskuva) mutta jokin estää. Kuin olisi valtava paino käsissä. Tai luulet olevan. Jos nostaisit edes pari senttiä, se on vaikeaa, mutta jos sen teet, niin näen miten kätesi vapautuvat ja kohoavat aivan itsestään ylös. Tämä kuva kuvaa sisäistä elämääsi. Oi kun osaisin sanoa oikeat sanat. On niin paljon murhetta ja tuskaa. Auta Jeesus! Ja ota käsiisi tämä lapsi ja äiti ja koko perhe. Muista, että sinä et ole sen huonompi kuin kukaan muukaan, sinussa ei ole mitään sellaista vikaa, mitä luulet että sisälläsi on. Koko elämäsi on ollut tätä luuloa ja haavaa. Mutta se ei ole totta, mitä luulet. Usko minua, se ei ole totta. ap

Vierailija
80/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tulevaisuuteni näyttää? Pääsisinkö töihin? Kasvaako perheemme enää eli syntyykö vielä yksi lapsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä