Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain
Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.
Kommentit (243)
En tiedä mitä tekisin, tai edes mitä haluaisin tehdä. Pelkkää pätkää on työt olleet vain. Kärsin taloudellisesta epävarmuudesta. Mitä näet töitteni suhteen - tai tulevaisuuteeni ylipäätään? Kiitos paljon!
Suosittelen käyntiä ammattipsykologin luona. Rukoilen puolestasl, että asiasi ja huolesi huojentuvat. Voit itsekin rukoilla johdatusta ja sisäistä voimaa, eheyttä. Näen edessäsi avoimen tien, leveä tie, et eksy, kun rukoillen kuljet. Tilanteesl ei ole niin epätoivoinen kuln sinusta nyt tuntuu. Olet turvassa. Älä pelkää. ap
Sain lohdutusta sanoistasi.
Niin vanhoja en ota. Joku raja.
En ole koskaan aiemmin kirjoittanut näihin, mutta nyt koen, että elämässäni on niin moni polku avoinna, että kaipaisin vierelläkulkijaa. Toivottavasti saisin vastauksen!
Osaatko kertoa parisuhteestani, mitä tulevaisuus tuo meille? Entä perheen perustamisesta?
Olen nuorehko nainen rannikolta, osaisitko kertoa, mitä näet elämänpolulleni muuten ja taiteen alueella?
Suurkiitos, jos voit vastata!
Lämpimin terveisin, Metsätähti
Täällä kesällä 41v nainen, jolla työn puolesta ? Elämä epäselvää. Löytyykö vakituista työtä vai muuton kautta?
Kiitos, jos vielä ehdit vastata.
kiitos.
uteliaisuudesta minakin lahestyin.
meillä on tällä hetkellä tooosi huono rahatilanne. Paraneeko se? Onko esim. 3 kk päästä yhtään parempi vai vielä huonompi? Ei ole edes tällä hetkellä varaa lapsen ulkovaatteisiin, niin en tiiä miten ne saa ostettua..huoh. Muutetaanko joskus omakotitaloon?
T.21 v nainen
näetkö onko mulla velipuolta (isäni väitti joskus näin)? saanko tietää hänen nimee ikinä mistään ja voinko mitenkää saada häneen yhteyttä? )
näetkö tuleeko lapsia mulle ja miehelle lisää joskus? :)
Ja vielä, että saanko kavereita tänä vuonna vielä? jotenkin tuntuu, että oon niin erkaantunu ihmisistä, että en varmaa osaa enää ystävystyä keneenkään...
Olen siis 21-vuotias nainen Pohjois-Karjalasta. Vastaa sitten kun kerkeät. Kiitos.
Näin syvällisesti tunteisiin vaikuttavaan asiaan kuin velipuolen olemassaoloon... Jos olisin sinä, niin puhuisin isäni kanssa ja vaatisin vastausta. Jotenkin koen, että jotain siellä on verhon takana, olisiko sitten se veli. Sinulla on kyllä oikeus tietää.
Tulee vielä lapsi tai lapsia, heidän kauttaan hakeudu johonkin äitipiiriin, perhekerhoon tms, sieltä kautta saat ystäviä! Ja lämmittele jotain, paria hieman kylmennyttä, ystävyyttä. Sydämessäsi tiedät, keitä he ovat. Kevät tulossa, aurinko paistaa, olet nuori ja kaunis, uskaltaudu kuorestasi :-) ap
En ole koskaan aiemmin kirjoittanut näihin, mutta nyt koen, että elämässäni on niin moni polku avoinna, että kaipaisin vierelläkulkijaa. Toivottavasti saisin vastauksen!
Osaatko kertoa parisuhteestani, mitä tulevaisuus tuo meille? Entä perheen perustamisesta?
Olen nuorehko nainen rannikolta, osaisitko kertoa, mitä näet elämänpolulleni muuten ja taiteen alueella?
Suurkiitos, jos voit vastata!
Lämpimin terveisin, Metsätähti
Sinulla on taiteellisia lahjoja. Kehitä niitä, siitä aukeaa jotain uutta. En ihan varma ole lahjastasi, maalaus siis kuvataiteet, näytteleminen, runous? No, tiedät nämä itse. Mutta sinussa on uutta luovaa voimaa, näen kätesi ikäänkuin siveltimellä, valmiina aloittamaam uutta, ole rohkea. Ja uskalla. Tarkoittanee vertauskuvallisesti, että olet siinä juuri aloittamassa jotain uutta, luovaa. Näen sinut laulamassa, en tiedä onko vertauskuva vai ihan oikea kuva. Ihmiset kuuntelevat sinua kun avaat suusi. Taiteellinen puoli minulla nyt nousee vahvana. Nuorena moni polku onkin auki ja monia valintoja edessä. Myöhemmällä iällä on mahdollisuus ns tarkistaa suuntaa, mutta nytkin elät tärkeää aikaa. Rukoilen sinulle viisautta valita oikein. Ja valitsetkin, myöhemmin elämässäsi palaat ajatuksin tähän kevääseen ja koet kiitollisuutta ja iloa tästä ajasta, koska elämäsi alkoi puhjeta kukkaan ja tarkoitukseensa. Lapsia saatte kyllä, yksi tai kaksi. Mies on sinulle sopiva. Hyvää kevättä! ap
Heippa, meillä on ollut vaikea suhde, lapsen menettäminen mutta nyt onneksi siunautunut terve lapsi. Kuluttaako kokemamme suru meitä erilleen vai lähentääkö se meitä? Yhdessä kohta 4 vuotta.. Kiitos vastauksesta :)
näetkö onko mulla velipuolta (isäni väitti joskus näin)? saanko tietää hänen nimee ikinä mistään ja voinko mitenkää saada häneen yhteyttä? )
Ja vielä, että saanko kavereita tänä vuonna vielä? jotenkin tuntuu, että oon niin erkaantunu ihmisistä, että en varmaa osaa enää ystävystyä keneenkään...
Olen siis 21-vuotias nainen Pohjois-Karjalasta. Vastaa sitten kun kerkeät. Kiitos.
Näin syvällisesti tunteisiin vaikuttavaan asiaan kuin velipuolen olemassaoloon... Jos olisin sinä, niin puhuisin isäni kanssa ja vaatisin vastausta. Jotenkin koen, että jotain siellä on verhon takana, olisiko sitten se veli. Sinulla on kyllä oikeus tietää.
Tulee vielä lapsi tai lapsia, heidän kauttaan hakeudu johonkin äitipiiriin, perhekerhoon tms, sieltä kautta saat ystäviä! Ja lämmittele jotain, paria hieman kylmennyttä, ystävyyttä. Sydämessäsi tiedät, keitä he ovat. Kevät tulossa, aurinko paistaa, olet nuori ja kaunis, uskaltaudu kuorestasi :-) ap
Isäni kuoli joku aika sitten, enkä kerennyt enkä kehannut kysyä asiasta lisää ja nyt on tietty jo liian myöhäistä..Tiedätkö tai aistitko, että milloin tulee suunnilleen lapsia lisää? entä kun syksyllä jos menen kouluun, niin saanko sieltä ystäviä? Kiitos vastauksestasi. Vastaa jos pystyt ja kerkeät..:)
Täällä kesällä 41v nainen, jolla työn puolesta ? Elämä epäselvää. Löytyykö vakituista työtä vai muuton kautta?
Kiitos, jos vielä ehdit vastata.
Ihminen on jo siirtynyt rajan taa, Jumalan luokse, eikä sieltä rajan takaa tänne enää pääse. Jos vainajahengiltä kyselee, ne ovat valhehenkiä, joilta en halua kysyä mitään. Tämä kommentti siis sinulle, jos sinun oli tuo jatko, ettei kysy kuolleilta :-) Minä vaan elän uskossa Jumalaan ja opettelen uskomaan. Etsin itsekin omaa tietä. Mutta koen asioita, vaistoan ihmisten sisintä ja joskus näen kuvia. Mutta voin usein erehtyäkin. Koen sellaisen lämpimän hengen aina laskeutuvan minun ylle kun näitä kirjoittelen ja tulee valtava rakkaus ihmistä kohtaan, jolle vastaan. Mutta opettelija olen. Sinulle löytyy töitä kyllä. Ihan vakituistakin. Olisiko piankin. Saattaa tulla muuttokin, mutta sinun kohdalla koen varoittaa, että muutto voi olla hyvin stressaavaa. Kun stressiä tulee, niin muista että se on jo etuunkäteen nähty ja menet sen läpi. Osaat hoitaa jaksamistasi kyllä, sinulla on keinoja. Kaunis, aikuinen ja vastuuntuntoinen nainen olet. Moni läheisesi sinua salaa ihailee. Ole mikä olet ja jatka samaan malliin! ap.
Tulee vielä lapsi tai lapsia, heidän kauttaan hakeudu johonkin äitipiiriin, perhekerhoon tms, sieltä kautta saat ystäviä! Ja lämmittele jotain, paria hieman kylmennyttä, ystävyyttä. Sydämessäsi tiedät, keitä he ovat. Kevät tulossa, aurinko paistaa, olet nuori ja kaunis, uskaltaudu kuorestasi :-) apIsäni kuoli joku aika sitten, enkä kerennyt enkä kehannut kysyä asiasta lisää ja nyt on tietty jo liian myöhäistä..Tiedätkö tai aistitko, että milloin tulee suunnilleen lapsia lisää? entä kun syksyllä jos menen kouluun, niin saanko sieltä ystäviä? Kiitos vastauksestasi. Vastaa jos pystyt ja kerkeät..:)
Kyllä saat koulusta ystäviä. Ole isäsi sukulaisiin tai lähimpiin ystäviin yhteydessä. Jotain voi selvitä. Lapsia lisää en ihan heti näe, mutta niitä tulee. En mielelläni arvaile aikamääriä. ap
Paitsi jos jollain on todella kova hätä. Palautetta otan vastaan. Muistakaa koetella mitä sanon, koska olen inhimillinen ja vajaa, saatan kokea väärin. Lähden työmatkalle. Voin laittaa jossain vaiheessa uuden ketjun, jos koen niin. ap
En ymmärrä meidän kissaa. Käyttäytyy välillä hyvin aggressiivisesti eikä opi millään ettei pureksiminen ole kivaa. On kuitenkin muuten maailman lempein ja ihanin kissa. Miksi se saa näitä kohtauksia?
Ja äskeinen kissanomistaja unohti sanoa olevansa 22-vuotias, jos sillä on merkitystä.
Miten näet elämän menevän eteenpäin? Elämä päätti yllättää vielä "vanhoilla" päivillä, siitä on seurannut omia ongelmia. Kestääkö parisuhteemme tämän? Miten esikoinen reagoi? Kestänkö kesäkuulle ja päättyykö kuitenkin odotus onnellisesti? Entä taloamme koskeva asia, miten se ratkeaa? Tuntuu, ettei juuri nyt jaksa mitään ja talouskaan ei ole paras mahdollinen. Miten perheenä jaksamme?
Elämä yllättää
Ehditkö vastata, mielessä niin paljon murhetta juuri nyt, voinko iloita tästä raskaudestani edes loppuaikana? Ikäni siis on 40.
En ole koskaan aiemmin kirjoittanut näihin, mutta nyt koen, että elämässäni on niin moni polku avoinna, että kaipaisin vierelläkulkijaa. Toivottavasti saisin vastauksen! Osaatko kertoa parisuhteestani, mitä tulevaisuus tuo meille? Entä perheen perustamisesta? Olen nuorehko nainen rannikolta, osaisitko kertoa, mitä näet elämänpolulleni muuten ja taiteen alueella? Suurkiitos, jos voit vastata! Lämpimin terveisin, Metsätähti
Sinulla on taiteellisia lahjoja. Kehitä niitä, siitä aukeaa jotain uutta. En ihan varma ole lahjastasi, maalaus siis kuvataiteet, näytteleminen, runous? No, tiedät nämä itse. Mutta sinussa on uutta luovaa voimaa, näen kätesi ikäänkuin siveltimellä, valmiina aloittamaam uutta, ole rohkea. Ja uskalla. Tarkoittanee vertauskuvallisesti, että olet siinä juuri aloittamassa jotain uutta, luovaa. Näen sinut laulamassa, en tiedä onko vertauskuva vai ihan oikea kuva. Ihmiset kuuntelevat sinua kun avaat suusi. Taiteellinen puoli minulla nyt nousee vahvana. Nuorena moni polku onkin auki ja monia valintoja edessä. Myöhemmällä iällä on mahdollisuus ns tarkistaa suuntaa, mutta nytkin elät tärkeää aikaa. Rukoilen sinulle viisautta valita oikein. Ja valitsetkin, myöhemmin elämässäsi palaat ajatuksin tähän kevääseen ja koet kiitollisuutta ja iloa tästä ajasta, koska elämäsi alkoi puhjeta kukkaan ja tarkoitukseensa. Lapsia saatte kyllä, yksi tai kaksi. Mies on sinulle sopiva. Hyvää kevättä! ap
Vastauksesi tuntui juuri nyt todella rauhoittavalta, ja haluan palata siihen myöhemminkin. Siinä ei ole mitään, mitä en tunnistaisi.
Toivon sinulle kaikkea hyvää! On oikeasti mielettömän ihanaa, että haluat auttaa meitä ihan tuntemattomia.
Olisi kiinnostava kuulla, miten olet löytänyt lahjasi, ja miten vaalit sitä?
t.Metsätahti
jos on mahdollista pyytää sinua väkemään toiselle. Hän ei itse tulisi ehkä tällaista pyytäneeksi, mutta välittäisin niin mielelläni viestin, ja uskon että hän ottaisi sen vastaan sillä tavoin.
Hänellä on erilaisia, minun näkökulmastani aika ristiriitaisiakin ajatuksia polustaan, ja toivoisin hänelle selkeyttä siihen.
Kiitos, jos ehdit vastata jossain vaiheessa ja koet mahdolliseksi antaa minun välittää sanoman hänelle!
Nyt hyvää yötä ja kiitos vielä vastauksestasi minulle!
t. Metsätähti jälleen :)
Tulenko saamaan lapsia tai menemään koskaan avioliittoon? En ole vielä seurustellut ja haluaisin tietää, mistä voisin löytää elämääni rakkauden..