Vantaan kaupunki antoi vakahlöstölle lahjaksi
10x käyntikortin uimahalliin tai kuntosalille.
Kiitos, nyt jaksaa v.2023 painaa varhaiskasvatuksessa.
Kommentit (22)
Hieno lahja! Lahdessa ei saatu mitään.
Toihan on tosi hyvä lahja! Oot varmaan ymmärtänyt väärin jos luulit että joululahjan avulla jaksaa tehdä vuoden töitä?
Vierailija kirjoitti:
Toihan on tosi hyvä lahja! Oot varmaan ymmärtänyt väärin jos luulit että joululahjan avulla jaksaa tehdä vuoden töitä?
En minä sitä saanut vaan eräs tuttuni, lainasin suoraan hänen sanomaansa mm jaksamisesta.
Oma mielipiteeni on, että aika onnetonta, panostaisivat ennemmin kaikkeen muuhun kuraan mitä ala on täynnä.
Ap
Lahjaa ei varmaan sen vuoksi anneta et sen millään tapaa tarttis auttaa jaksamaan. Mut jos väkisin tuolta kantilta haluaa ajatella niin liikunta tuo lisää energiaa. Olisin hyvillään lahjasta.
Ikävää, että noin suppeat vaihtoehdot, itse en kloorivedessä voi pulikoida enkä näe itseäni salillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että noin suppeat vaihtoehdot, itse en kloorivedessä voi pulikoida enkä näe itseäni salillakaan.
Voit käydä uimahallissa vaikka saunomassa ja peseytymässä. Sähkökin on niin kallista, että kannattaa hyödyntää mahdollisuutta. Mene vaan myös salille. Ei sun tarvitse nostella 100 kilon puntteja. Kysy joltain asiantuntevan näköiseltä käyjältä, miten laitteita käytetään ja mitä kannattaa tehdä treenatakseen lihasryhmää 1,2,3..jne
Hieno lahja. Meidän kunnassa ei kunnan työntekijät saaneet mitään. Tai ei ainakaan varhaiskasvatuksen tai opetuksen puolella saatu mitään.
Itseasiassa, liikunta auttaa jaksamaan. Piristää ja parantaa kuntoa
Sitähän nämä illalla sohvalla suklaata syövät ei ymmärrä.
Entä jos ei osaa uida ja ei käy kuntosalilla, mihin tuon voi silloin käyttää ja onko tasa-arvoista jos toiset pääsee nauttimaan lahjasta ja toiset ei?
Suurin osa ihmisistä ei saa mitään.
Mahtava lahja. Harvassa paikassa voi edes haaveilla mistään tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei osaa uida ja ei käy kuntosalilla, mihin tuon voi silloin käyttää ja onko tasa-arvoista jos toiset pääsee nauttimaan lahjasta ja toiset ei?
Aina voi vesijuosta. Tai lillua josssin matalassa kohdassa. Tai jumpata reunalla vedessä pitäen kiinni kaiteesta.
Ja voi aloittaa käymään kuntosalilla. Sinä ja työnantajasi molemmat hyötyvät jos parannat kuntoasi.
Voi oksennus, kusiveteen uimaan, inhottaa ajatuskin, kaikki jalkasilsat. 🤢
Ja salille, hikisiä kaiteita hakamaan muitten kanssa, hyi saattana.
Vierailija kirjoitti:
Menee aivan mahdottomaksi ostaa mitään lahjaa jos lähtee tuolle linjalle. Ihan sama mitä ostaa niin aina on joku joka ei juuri siitä niin tykkää tai ei ole tarvetta. Ja nykyään mielensäpahoittajat vetää aina heti tasa-arvokortin jos joku ei mene niin kuin itse haluaa. Nimenomaan on tasa-arvoa, että lahja on kaikille sama riippumatta sukupuolesta, iästä, työpaikasta kunnan sisällä jne.
Vantaalla on pk-seudun kehopositiivisimmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
No sitten alkaa käydä vaikka siellä salilla. Edes sen 20 kertaa. Tuo lahjahan on ihan täydellinen syy käydä siellä! Ja eihän mistään "pääse" koskaan nauttimaan, jos itse ei koskaan tee mitään.
Hyvä lahja.