Suomalaiset eivät osaa juoda teetä
Teehen tulee maitoa ja hunaja ei kuulu teehen.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/suomalaisten-tapa-juoda-teet…
Kommentit (31)
Voi ei! Laitan teetä kuppiin ja juon. Mitä teen väärin?
Ei meillä ole teekulttuuria. Englantilaiset tunkee maitoa teehen. Aasian teekulttureissa ei todellakaan maito kuulu teehen.
Hunajaa laitetaan vihreään teehen, ei mustaan, teehifistelijöiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole teekulttuuria. Englantilaiset tunkee maitoa teehen. Aasian teekulttureissa ei todellakaan maito kuulu teehen.
Entäs Indian chai?
Hyvään tee ei kaipaa yhtikäs mitään.
Ei kiinnosta juoda polonium-teetä.
Maito kumoaa teen terveyttä lisäävät ominaisuudet.
Suomessa sekoittuu venäläistä teekulttuuria, siellä varsinkin hunajantuotantoalueilla lisätään teehen hunajaa ja sokeri säästetään leipomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Laitan teetä kuppiin ja juon. Mitä teen väärin?
En tiedä mitä teet väärin ja minä juon teetä ihan samalla tavalla. Kauheeta me ollaan teen väärinkäyttäjiä.
Osataanhan me teetä juoda. Keitetään vettä ja lisätään tee ja sitten juodaan se, yleensä kupista.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Teehen tulee maitoa ja sokeria
Ei tod tule maitoa!!!!
Tee maistuu aivan hirveältä, jos siihen sotkee maitoa. Mikäli juon teetä, niin laitan joukkoon vähän hienoa sokeria tai sit yhden sokeripalan. Hunajasta en pidä muutenkaan, eli en käytä sitä.
On se nyt kumma, että kaikki pitää tehdä jollain aasiassa keksityllä tavalla tai se on väärin tehty. Tee maistuu hyvältä ja piristää työpäivää, siinä sen fuktiot mulle, ihan oikein osaan juoda sen teen, en edes tukehdu siihen.
Maito ei kuulu teehen, eikä ananas pitsaan.
Vierailija kirjoitti:
Osassa Aasiaa siihen laitetaan voita.
Vierailija kirjoitti:
Hunajaa laitetaan vihreään teehen, ei mustaan, teehifistelijöiden mukaan.
Olen barbaari veden vihreää ilman lisähöystöjä tai sitten juhlamokkaa eli siis vielä junttikin.
Kyllä Briteissäkin juodaan teetä mustana
Teehen tulee maitoa ja sokeria