Hallituksen leikkaukset pilasi mun elämän!
Jouduin myymään autonkin pois, joten työllistymismahdollisuudet pienenivät entisestään. Kaikenlainen itsensä kehittäminen on myös poissuljettua, koska avoimet kurssit maksaa eikä rahaa ole senttiäkään ylimääräistä.
Kommentit (71)
Myöskään pillua en saa kun huo rat ovat sen verran kalliita nykyään. Siihen pitäisi saada toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Mee pummi töihin.
Jätä sinä irtisanomisilmoitus työpaikkaasi. Pääset sitten nauttimaan työttömän elämästä, kun tuota niin kovin kadehdit. Onnea vaan tulevaisuudellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mee pummi töihin.
Sehän tässä suurin ongelma onkin, kun mihinkään ei pääse.
Ap
Hallitus siis aiemmin tarjosi sinulle elämän?
Jos on tietokone ja internet-yhteys niin itsensä kehittäminen ei ole poissuljettua.
Mene naukumaija töihin.
Kela suljetaan ja se vtun tuikkukuppien töniminen tulee loppumaan.
Tai töni jos haluat, mutta omaan piikkiisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tietokone ja internet-yhteys niin itsensä kehittäminen ei ole poissuljettua.
Tuollaisesta vaan ei saa minkäänlaista dokumenttia näytettäväksi työnhaussa.
Ao
Onko ensi kuuksi taas 100 euroa käytettäväksi ja tulet silloin taas kyselemään mikä Xtra nakki eläkeläiselle?
Jos elämä on tukien varassa niin eipä sitä elämää ole juuri ollut aikaisemminkaan
Grahn-Laasosen ansiosta myös opiskelu on pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Mee pummi töihin.
Itse et ole töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee pummi töihin.
Jätä sinä irtisanomisilmoitus työpaikkaasi. Pääset sitten nauttimaan työttömän elämästä, kun tuota niin kovin kadehdit. Onnea vaan tulevaisuudellesi.
Mistä sinä sen kadehtimisen tähän keksit?
Oli hyvä työpaikka, säästöjä ja säästöt eläkkeelle. Sitten sairastuin ja jouduin toimeentulotuelle.
Kaikki säästöt piti käyttää. Parissa vuodessa kaikki meni.
Ei ole enää senttiäkään säästöjä. Ei mitään turvaa enää. Niin voi elämä heittää.
Minä olin ennen ahkera työntekijä.
Tämä hallitus oikein tekemällä teki minusta työttömän leikkauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mene naukumaija töihin.
Miksi itse et ole töissä?
Vierailija kirjoitti:
Jos elämä on tukien varassa niin eipä sitä elämää ole juuri ollut aikaisemminkaan
Ymmärrätkö että jos on nuori ja valmistumisen jälkeen suoraan armeijaan ja nyt olisi valmis duuniin mutta joka ikisestä paikasta mistä on haettu duunia niin vastaus on että valinta ei osunut sinuun. Eikö muka ole oikeutettu mihinkään tukiin?
Vierailija kirjoitti:
Mene naukumaija töihin.
Siellä yksi työtön haukkupentti
Vierailija kirjoitti:
Mee pummi töihin.
Jankuti jankuti jankuti jankuti jan...
Mee pummi töihin.