? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????
No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).
Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.
Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.
-Aurora, tavoite -8 kg
Kommentit (352)
Täällä ollaan sairaana, kurkku niin kipeä että tämän päivän elän luultavasti lähinnä Finrexinillä... Kuntoilut jää kyllä nyt tekemättä ikävä kyllä.
Palkinnosta muuten sen verran että minäkin olen luvannut itselleni kampaajakäynnin! Käyn normaalisti 2kk välein kampaajalla koska minulla on pitkä, blondattu tukka, jonka tummanruskea juurikasvu täytyy vaalentaa säännöllisesti, mutta nyt päätin etten pääse kampaajalle ennen kuin olen painotavoitteessani!
Mutta tietysti paras palkinto on se että pääsee tavoitteeseen. Raskauskiloja tiputtaessani nelisen vuotta sitten 18-vuotiaana lupasin itselleni palkinnoksi napakorun kunhan pääsen tavoitteeseeni, ja sen laitoinkin silloin, se minulla on edelleen, se on ihana. :)
Ruusunpuna
Ketju on kasvanut jo ihan liian pitkäksi :)
Otsikkosi on ihana, sitä ei ihan kuka vaan saa aikaiseksi, minä ainakaan en osaa....
-Vohveli-
173/55 joten painoa en soisi putoavan lainkaan. Haluan pysyä normaalipainoisena. Tavoitteeni on hankkia hieman lihasmassaa ja kiinteytyä!
En eilen tehnyt mitään, ja tänäänkin näyttää siltä etten ehdi. Syönyt olen ihan normaalisti, joten en ainakaan tällä tyylillä laihdu kiloakaan.
Lenkille tai hiihtämään kyllä tekisi mieli, mutta nyt on opiskelun kannalta rankka viikko, kun on tenttejä paljon tällä viikolla. Ensi viikolla kun opiskelut helpottaa vähäksi aikaa niin ei ole enää mitään tekosyitä olla urheilematta enemmän. :D
Tsemppiä kaikille!
Ramona
Ketjun alusta löytyy aina kohta "Viimeinen". Siitä pääset kätevästi siirtymään uusimpien viestien sivulle. Minusta on hyvä, että kaikki viestit ovat samassa ketjussa. Voi tarpeentullen kerrata, kuka oli kukakin ja samoin löytää omat edellisen viikon mittansa ja painonsa.
Huomenna sitten se eka paljon odotettu puntaripäivä! :)
Villiina
Täällä on laihdutus tauolla, olen hirveässä flunssassa... :( En toki ole herkutellutkaan mutta en myöskään laihduttanut... Toivottavasti menee pian ohi niin pääsee jatkamaan...
Ruusunpuna
Paino viikko sitten 71.6kg.
Paino tänään 69.9kg.
Aika maagista nähdä pitkästä aikaa kutosella alkava paino. Niukkaakin niukemmin, mutta kuitenkin! :)
Tämän eteen on kyllä tehty töitäkin tiukasti koko viikko. Nyt karmeassa flunssassa, joka alkoi eilen, mutta periksi ei anneta. Tästä saa hurjasti tsemppiä uuteen viikkoon, kun paino putosi heti alkuun rytinällä.
Ja tänään mulla on karkkipäivä. :) Sitten taas tuleva viikko kokonaan ilman karkkia ja muita herkkuja.
Tulkaahan muutkin pinoutumaan ja ilmoittamaan lukemia ja kuulumisia!
Villiina
olen ollut mm. lomareissulla ja jatkuvasti seisovien pöytien, juomien ja herkkujen äärellä ravintoloissa. Parhaiten onnistuin kieltäytymään makeista jälkkäreistä tai juomista. Pysyin ruuissa salaattilinjalla, mutta kevyitä eivät nekään aina ole. Muutama lasi täysin kuivaa kuohuviiniäkin meni. Liikunta ei vielä suju, olen vain uinut pari kertaa.
Madeleine 98,4kg (-2kg)
Tavoitteena aluksi päästä alle 90 nutraamalla
Olen myös ns. laihaläski, eli kiloja ei ole paljonkaan, mutta maha on kamalassa kunnossa viiden raskauden jäljiltä. Ja reidetkin ol nyt levinneet vähän liikaa, kun olen mennyt töihin , jossa on joka päivä ilmaisia herkkuja tarjolla. Ja on niin kiire ettei saa muuta tehtyä kuin istuttua luokassa tai koneen ääressä ja litkittyä energiajuomia, että pysyy hereillä (olen siis aloitteleva opettaja)
pituus 168 cm
paino 63 kg
ympärysmitta rintojen alta 71 cm
ympärysmitta navan kohdalta 90 cm
pepun ympärys 101 cm
selässä ei yhtään läskiä ja vielä vähän notkoselkä, joten kaikki "tavara" om mahassa edessä. "Vauva taitaa syntyä ihan kohta" Kiva :(
Ja reisissäkin on kivat "sivureput"
Yläkropassa ei sit lihaksia lainkaan. Pienet allit löytyy ja pienet rinnat :(
Jos ois rahaa minisin imuttamaan noi läskit mahasta ja sijoittaisin ne rintoihin. Mutta kun ei oo rahaa, pitää kai tyytyä laihduttamaan, tai ehkä mieluummin kiinteyttämään.
Kamala räkätauti edelleen... Eilen kävin pihalla tekemässä lumitöitä mutta siinäpä ne minun kuntoiluni... Paino oli tänä aamuna 53,5kg, eli muistaakseni 0,4kg vähemmän kun viime viikolla, mutta aika surkeasti... No herkutellut en ole, ja olen ihan tyytyväinen tälle viikolle ettei lisääkään ole tullut koska olen vaan maannut pari viimeistä päivää... Ja niistänyt. Oikeastaan ihme ettei paino ole tippunut pelkästä niistämisestä! Minusta tuntuu että monta litraa olen niistänyt tässä... :D
No toivottavasti paranen pian ja ensi viikko on sitten parempi...
Ruusunpuna
Tänään oli se päivä jota odotin innolla, koska olen koko viikon merkinnyt syömiset kiloklubiin ja ainakin sen perusteella olen syönyt melko kevyesti. Taisi tosiaan turvotus lähteä koska
Lähtöpaino: 73,9kg
Paino tänään: 72 kg
:D Että on tässä jotain tullut tehtyä oikein. Ei paino tietenkään tuota vauhtia voi koko ajan laskea, mutta tottakai nyt on se turvotus hävinnyt ja jos tästä eteenpäin se 0,5-1kg viikossa lähtisi, niin olisi aivan upeaa!
-Matilda
täällä viikon hiljaiseloa viettänyt ap. Paino oli 74 kg, joten kilo vähemmän kuin viikko sitten. en ole laihduttanut, vaan olen ollut sairaana koko viikon. Kolme kuumeista lasta kotona, joten lepäämään en ole päässyt. Järkyttävä viikko! Karsea olo edelleen!
Aurora
Tänään siis 57,6kg/168cm.
Vyötäröltä lähti 1cm muut mitat ennallaan. Olen lisännyt veden juomista. Liikunta laskettelua ja luistelua ja joka iltainen kotijumppa.
Hyvä alku =)
Lumia
ja ihan ruokamääriä tarkkailemalla. Pusiikuureihin en sorru. Liikun jo nykyäänkin paljon.
-mirkku
Vyötärö 84 -> ei muutosta
Lantio 102 -> 101
Reisi 57 -> 56
paino 63,3kg -> 63,1kg
Suunta on oikea, ja painon en odottanutkaan laskevan, olen vain iloinen ettei se noussut tämän viikon ruokailuilla. :D Ajattelin että sunnuntai on karkkipäivä, mutta jääköön se nyt kun on herkuteltu muutenkin koko viikko.
Nyt riittäisi ettei paino tuosta nousisi ollenkaan ja liikuntaa lisäämällä saisi senttejä pois kun alavartalo kiinteytyisi.
Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!
Ramona
paska viikonloppu.Tuli nimittäin syötyä"paskaa" aika paljon ja sekös ketuttaa...Mamma(siis mun äiti) täytti pyöreitä, ja siinä samalla kun vieraita passasin tuli maisteltua kakkuja sun muita. Molenpina päivinä epämääräistä syömistä ja siiten vielä kotona pitsaa kun en ehtinyt oikeaa ruokaa laittamaan.
Joten: tämä viikko tiukasti!
Kävin kuitenkin lauantaina puntilla, sunnuntain liikut jäi. Mullakin ollut viime viikko liikunnan kanssa varovaista- joka toinen päivä tuntunut että flunssa tulee.
Mulla on muuten punnauspäivä aina perjantaisin.Ja nyt viime perjantaina kun kävin vaa'alla niin paino oli noussut.Turvotusta? Viime viikko oli kuriviikko, niin en usko että lihoin...
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
On tämä pitkäpiimäistä hommaa. Tuntuu että mitään ei tapahdu ikinä, mutta kuitenkin tuloksia tulee.
Tänään painan 98,0kg ja nälkä on taas, joudun taas totuttelemaan VLCD-kaloreihin (n. 600/vrk), koska mokailin koko viime viikon ja menetin paastotilan, jossa nälkä ei vaivaa.
Lukuina
Viikko sitten LA 100,4kg= -2,4kg
Vuoden alussa 103,9kg= -5,9kg
Viime kesänä 112kg= -14kg
Nutrilett+ Easydiet -pusseja vielä vajaat 8 viikkoa.
??•Madeleine??•
Painoa en mittaa kuin 5 viikon välein, sillä muuten se menee siihen, että ramppaan puntarilla aamuin illoin.
Mitat 13. helmikuuta:
Paino 66,5 kg
Rasvaprosentti muistaakseni 31.7
Painoindeksi 26,6
Vyötärö 74 cm (nyt 69 cm - minulla lähtee vyötäröltä aina nopeasti senttejä)
Lantio 105 cm (nyt 103 cm)
168cm ja 68,7kg.
Muutama vuosi sitten laihdutin 78kg->64kg ja näytin hitsin hyvältä vaikka vielä olis ollut varaa tiputtaa. Raskauden yrittämisen myötä aloin syömään normaalisti ja tuli 15kg takas. VAJAASSA KOLMESSA VIIKOSSA!!!
Ollut tämmöstä sahausta ees taas, kävin jo 65 alkaneessa painossa keväällä mut lähti nousuun taas, mutta tässä pysytelty puoli vuotta ainakin mitä nyt muutaman kilon heittoja kävässyt ylhäällä.
Nyt tavoite vapuksi -10kg. Se on sitten kilo/viikko ihan minimi.
Koitan kuntoilla päivittäin stepperi/lihaksia painoilla tai ilman/tanssia/kävelylenkkejä. Eka tunti päivässä ja lisäten jaksamisen mukaan.
Syön yhden salaatin raejuustolla ja tonnikalalla tms. monipuolisesti kasviksia ja muut ateriat nutrilett jne. pusseja ja patukoita ja proteiinipatukoita sekä protskupalautumisjuomaa tai riisikakkuja kurkulla, yrteillä yms. L-karnitiinijuomia yhden päivässä välillä. Teetä ja kahvia stevialla makeutettuna. Kalorit pitää jäädä sinne 500-800/vrk.
Palkinto on se että näytän sitten hitsin hyvältä ja olen älyttömän tyytyväinen itseeni. Kampaajallakin vois käydä...