Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????

Vierailija
10.02.2012 |

No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).

Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.

Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.

-Aurora, tavoite -8 kg

Kommentit (352)

Vierailija
61/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei onnistu.

Joten mulla ne mitat vaan suurenee.

Vierailija
62/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten jäisiä mustikoita mihin laitan ripauksen sokeria päälle.

Myös hunajatee vie makeannälän aika hyvin.

(Tai sitten syön irtokarkkeja niin kuin nyt.. :D)

Ramona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans pienten lasten äiti, lapset ovat reilu 3v ja kohta 2v. Mitat ovat tällä hetkellä:

Paino 73kg

Pituus 169cm.

Tarkoitus olisi pudottaa 8-10kg. Sehän olisi oikeasti mahdollista kesään mennessä! :) Ennen raskauksia paino oli 65kg, nyt tippunut sieltä ekan muksun huippulukemista 90kg:sta tähän reiluun 70 kiloon. Jojoillut viimeiset kaksi vuotta 69-75kg:n välillä.

Haen siis pysyvää muutosta, koitan saada painoa pudotettua järkevöittämällä syömistä ja lisäämällä liikuntaa.

-Matilda

Vierailija
64/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitteena tiputtaa 3-4kg, ja ennen muuta kiinteytyä että kehtaa laittaa bikinit päälle. Nyt roikkuu takamus ja maha niin että jotain pitää tehdä. -Ramona, tavoite -4kg

Meillä on sama tavoite. Viime keväänä tiputin jo 5 kiloa, jotka ovat pysyneetkin poissa. Jostain syystä nuo vihoviimeiset kiusankappaleet eivät suostu lähtemään. Motivaatiota liikkumiseen piisaa, mutta ruoasta en jaksaisi tinkiä. Jostain pitäisi löytää lääke varsinkin makean himoon... Ella

nimittäin minullakin on motivaatiota liikkua ja liikunkin paljon, mutta en yhtään katso mitän syön. Tai katson, mutta ei ole itsekuria tarpeeksi etten söisi. :D

Eilenkin meni taas liikaa makeaa, tänään syön vaikka porkkanoita tms.

Tsemppiä kaikille alkuviikkoon!

Ramona

Vierailija
65/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis samoissa mistä perjantaina lähdettiin!

Perjantaihin mennessä on taas yksi kilo kadonnut.

Tsemiä kaikille ihkupoksuille.

T: 11cm mies

Vierailija
66/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1h 4min. tuli käveltyä nyt, ilma mitä parhain, -6 astetta.

Viikonlopun pysyin tosi järkevissä syömisissä, enkä herkutellut millään makeallakaan. Nyt tuntuu, että jaksan vallan mainiosti ilman karkkia ja suklaata ensi lauantaihin, jolloin pidän ekan karkkipäiväni. Nyt olen syönyt iltaisin omenan tai appelsiinin, jos on tuntunut, että jotain sokeria pitäisi saada. Irti sokeririippuvuudesta on mun teesi nro 1. :) Ei kokonaan irti, mutta omaan hallintaan.

Villiina (joka ei kyllä ole malttanut pysyä sieltä vaakalta pois, mutta yritän pysyä seuraavan viikkorupeaman!)

Vierailija
67/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin tunnin aamulenkin heittämässä, sen jälkeen menin alastomana peilin eteen mittanauha kädessä :D Karmeita lukuja, mutta tässä ne kuitenkin on:

käsivarsi 28 cm

rinnat 115 cm

rinnan alta 95 cm

vyötärö navan yläpuolelta 92 cm

lantio 101 cm

reisi puolivälistä 51 cm

Vaaka näytti ennen aamiaista 66 kg, eli kilonen on jonnekin karannut, mutta en riemuitse vielä siitä... Syömisiä kyttään ja tunnen huonoa omaatuntoa kun herkkuja livahtaa suuhun huomaamatta.

Vierailija
68/352 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa :/ :/

Vierailija
69/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sitten eilen vihdoin viimein selville lähtöpainoni joka olikin huimat 73 kg, joten tavoittelen nyt vähintään 7 kg kevyempää elopainoa nykyisestä kesään mennessä ja mielellään enemmänkin, mutta se ajan kanssa. Ekassa viestissäni kerroin vältelleeni vaakaa ahkerasti viime aikoina, joten oli mun aikakin saada selville oma lähtöpaino. =)

Eka virallinen painonpudituspäiväni oli eilen, jolloin keventelin syömisiäni ja tein ekat jumppatreenit aikoihin. Tuntui hyvältä, kun epämääräinen jumituksen tunne katosi kropasta samantien, etenkin niska-hartia -akselilta. Mietin itsekseni, että miksi ihmeessä olen tällaista vältellyt niin ahkerasti, tämähän on hauskaa!

Tänään sitten alkoi "naistenviikko" ja olin horroksessa aamusta lähtien, eikä mistään eilen suunnitellusta tullut mitään. Aikomuksenani oli mm. lähteä kunnon reippailulenkille vauvan kanssa vähintään tunniksi heti aamusta, mutta se vaihtukin reilun puolen tunnin pihalla ulkoiluun ja lapsi liikkui siellä enemmän kuin äiti... =) Jumppatreenikin sai suosiolla siirtyä illemmalle. Huomenna uusi yritys! =D

VIELÄ ERITYISMAININTANA CAPS LOCKIN SUURUINEN KIITOS VILLIINALLE LIHASKUNTOVINKISTÄ, JONKA PERÄÄN KYSELIN EKASSA VIESTISSÄNI!

Kahvakuulia mietin just tänään itsekin vakavasti hankittavaksi, koska se vaikuttaa tehokkaalta kuntoilumuodolta. Missähän hinnoissa kahvakuulat suurinpiirtein liikkuu? Kai marketitkin myy niitä? Entä dvd:t? Kenen sinulla on?

Onko täällä muita kahvakuulailijoita? Kaikki (ja kaikkien) vastaukset ovat tervetulleita!

~Helga

Vierailija
70/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on Karhu-merkkinen, ja painoa sillä on 8kg ja hintaa oli 24,90e. Mitään dvd:tä minulla ei ole, siskoni opetti minulle joitakin liikkeitä ja joitakin olen kehitellyt itse. Itse katselin noita kuulia parista paikkaa ja hintaa tuon painoisillä oli 14,90-39,90e niissä paikoissa mistä katsoin. Mutta enemmän kuin hintaa niin kannattaa katsoa että se sopii omaan käteen, niissä on eri kokoisia kahvoja.

Sisko sanoi muuten että youtubesta löytyy kahvakuulaliikkeitä, ei tarvitse ostaa dvd:tä.

Ruusunpuna

Vierailija
71/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on Karhu-merkkinen, ja painoa sillä on 8kg ja hintaa oli 24,90e. Mitään dvd:tä minulla ei ole, siskoni opetti minulle joitakin liikkeitä ja joitakin olen kehitellyt itse. Itse katselin noita kuulia parista paikkaa ja hintaa tuon painoisillä oli 14,90-39,90e niissä paikoissa mistä katsoin. Mutta enemmän kuin hintaa niin kannattaa katsoa että se sopii omaan käteen, niissä on eri kokoisia kahvoja.

Sisko sanoi muuten että youtubesta löytyy kahvakuulaliikkeitä, ei tarvitse ostaa dvd:tä.

Ruusunpuna

Vierailija
72/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on 5kg:n kuula ja se maksoi 14,9e prismasta. Oon ollu tyytyväinen, tosin aika vähän on tullut vielä tehtyä :(

Täällä tuli viikonloppuna mässättyä ihan todella :(( Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja tänään olen merkinnyt kaikki syömiset kiloklubiin. Jos vielä appelsiinin syön tänään, niin kaloreita on tullut 1320. Liian vähän, mut en viiti syödä jos ei maistu. On tätä läskiä tässä vararavintona

-Matilda

(Lähtömitat 169cm/73kg)

Vierailija
73/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taitaa liikkumiset jäädä ja illan täyttää ylityöt. Hellalla kiehuu kaalipata, minun herkkuni :)

Painosta... Minä ihan mielenkiinnosta olen punninnut itseni jokaisena aamuna eli nyt siis kolmena aamuna peräkkäin. Mitään todellista muutosta painossani ei tässä ajassa pysty tapahtumaan, mutta näänpähän millainen minun luonnollinen vaihteluni on. Olen punninnut itseni aamulla niin kevyenä kuin suinkin :) ja tulos on tässä

la 57,6kg

su 56,9kg

ma 57,4kg

Eilinen oli hyvä päivä. Hiihdin 2,5 tunnin reippaan lenkin, enkä herkutellut ollenkaan. Syömiset oli kaiken kaikkiaan kohtuulliset ja ainakin keveämmästä päästä. Suurena tavoitteena onkin rajoittaa herkkujen määrä, mutta ei sulkea niitä kokonaan pois.

Minun ongelmanani taitaa olla motivaation löytäminen lihaskuntojumppaa varten. Kestävyysurheilua teen mielelläni, mutta jumppa ja lihaskuntoliikkeet takkuaa...

-Kirsikka

Tämän aamun mitat:

Pituus 158cm

Paino 57,6kg

Vyötärö (kapeimmasta kohdasta) 75cm

"Vyötärö" eli kohta, johon housut tulevat 85cm

Lantio (takapuoli) 96cm

Rinta 90cm

Reisi 53cm

Pohje 37cm

Minulla tavoitteena olisi ennenkaikkea kiinteytyä. Tuntuu, että olen pelkkää löysää joka puolelta. Mittojenkin toivoisin muuttuvan sen verran, että istuvien housujen osto tulisi mahdolliseksi. Nyt muuten istuvat housut eivät mene vyötäröltä kiinni. Painoa pudotan 3-4kg.

-Kirsikka

Vierailija
74/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä se on nimeltään... Sellainen vanne, jossa on painoa. Ajattelin, että se voisi auttaa löytämään vyötäröä ja kiinteyttämään vatsanseudun löysää.

Onko täällä jollakin kokemusta?

-Kirsikka

Vierailija
75/352 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna(aamupisun jälkeen, ennen aamupalaa) päivitin mitat, jotka olivat:

paino: 58,9

rinta alta: 78cm, päältä: 94cm

vyöt: 73cm

maha: 89cm

lantio: 93cm

reidet: vas 49cm oik 50cm keskeltä.

olkavarsi: 30cm

paino ei siis ole tippunut, mutta vyötärö on pienentynyt sentillä. Ja pituutta siis 160cm,ikä 45v ja lapsia 3 jotka jo isoja.

Mietin just toissapäivänä, että aika hurjaa jos painaisin yhtä vähän kuin ennen raskauksia 22v, eli 53 kiloa, olisin tosi laiha. Mulla on varmaan ylimääräistä nahkaakin jo parin kilon verran ja varmaan lihaksista häipynyt aika paljon ja miksei luustokin paina vähemmän, eli en missään tapauksessa haluaisi olla 53 kiloinen. Minimi paino mulle olis joku 55kg. Sekin että vanhemmiten alkaa kasvoista rasva häipyä. Aikaisemmin kun olin tosi hoikassa kunnossa v 2010 ja painoin 56 kiloa, niin posket menivät kuopalle ja ihmiset kyselivät että olenko sairas...No niin, minä laihdun kyllä ekana yläosasta, kasvoista ja rinnasta. Siksipä nyt menen hissuksiin enkä vedä ruokavaliota niin tiukille.

Parasta olisi itselleni, että jos olisi rahaa niin lopettaisin laihduttamisen tähän ja kävisin rasvaimussa tai muussa sellaisessa poistattamassa paikalliset rasvakerääntymät eli alamahan, ratsupaikat, jenkkakahvat ja reisien sisäpinnat.Sitten ei tarvitsisi laittua enää yläkropasta ja naamasta.

Mutta mukavaa kun kova työ jo pikkuisen näkyy, eli näyttäisi että olen "tiivistynyt" hiukan. Menen 24.päivä inbody mittaukseen, siellä totuus tulee ilmi.

Tsemppiä teille kaikille, enemmän ja vähemmän pudottaville.

PS retkahdin eilen syömään ystispäiväleivoksia ja illalla treenin jälkeen vielä nälissäni uuden fatzerin manteli-pähkinäsuklaapatukan :(, antakaa piiskaa!

Ps2 lisää miehiä tähän ketjuun!Oma mieheni skarppaa myös, hän on muuten timmissä kunnossa, mutta pieni outokumpu tullut...

Vierailija
76/352 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni, että oletko luvannut itsellesi palkinnon onnistumisestasi ja jos olet, niin mikä se on?

Ajattelin just, että voisin palkita itseni, mutta en vielä tiedä miten....

Vierailija
77/352 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni, että oletko luvannut itsellesi palkinnon onnistumisestasi ja jos olet, niin mikä se on? Ajattelin just, että voisin palkita itseni, mutta en vielä tiedä miten....

Tämä oli Lumikilta...

Vierailija
78/352 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden hiusmallin -ja värin.

Sekä uusia kesävaatteita.

En niin millään halua ostaa isompia, ja siitähän tämä into laihtua oikeastaan lähtikin, kun eivät viime kesänä/syksynä mahtuneet S/36-koon vaatteet menneet enää lähellekään päälle.

Ja huhtikuussa olen lähdössä viikonloppulomalle ja sekin tsemppaa pudottamaan kiloja siihen mennessä mahdollisimman paljon. Sinä viikonloppuna on sitten toki lupa herkutella hyvässä seurassa. :)

Olen onnistunut kyllä yllättävän hyvin pysymään nyt arkiviikolla irti herkuista. Eilen otin vain yhden täytekeksin, kun olin vanhempieni luona kahvilla. Edes leipomastani kuivakakusta en ottanut siivuakaan. Lauantain karkkipäivää odotellessa... :) Uskon, että tää karkkipäivä on mulle just hyvä ratkaisu pitämään makeanhimon muina päivinä kurissa. Kiva suunnitella, mitä karkkia tai suklaata ostaa! Pysyn kuitenkin kohtuullisissa määrissä myös lauantaina. Pitsat ja muut "roskaruuat" eivät ole mulle koskaan ongelma olleetkaan.

Iloa uuteen päivään jokaiselle!

Villiina

Vierailija
79/352 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kahvakuulailijoille hyvistä vinkeistä, ne on nyt pistetty korvan taakse. :)

Eilinen päivä mennä humahti lennossa, aamulla tuli tehtyä se "kunnon" lenkki ja myöhään illalla pääsin vielä (vapaaehtoisiin) lumitöihin myräkän alettua. Meillä on iso piha, joten kolaaminen kävi hyvästä hyötyliikunnasta ja aikaa vierähti reilu tunti, melkein puolitoista.

Hieno tunne, kun energiaa alkaa taas olemaan! Mites muilla, onko millainen olo?

~Helga

Vierailija
80/352 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloissa tuntuu maanantain pitkä hölkkälenkki ja eilinen puntti, mutta ihan hyvä kyllä kaikenkaikkiaan. Nyt tuntuu että kroppa olis tiivistynyt, on sellainen tiukempi ja hoikempi olo verrattuna entiseen.

Kun saisi vielä tsemppiä ja kuria tuohon ylimääräisten herkkujen(suklaat jms)syöntiin.

-Lumikki-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän